Helló!
97es deltaboxos tdr 125 be lapos tetejű vagy domború dugattyú megy?Ill. mi a különbség a működésük között?
Kösz!
ui:Tudom,hogy ez dt,de ezt talán többen nézik.
Csaááó!
Figyelj itthon is tudsz rendelni. Én már rendeltem!
Ugyan azokon az árakon mennek, még anno faridomot vettem 10 ezerért yamaha márkakereskedésben. (Yamaha Kalmár Szeged)
Én anno a 80-assal úgy jártam, hogy szépen kicsavarodott az alaplap egyik csavarja a rezgéstől, és szépen megakasztotta a lendkereket. Első körben azt hittem beállt a henger, így hazatoltam 20 km-t fél nap alatt, és másnap szétszedés közben jöttem rá az "apró" bibire. Persze a hengerrel kezdtem a bontást......
Innentől fokozottan figyelek ezekre csavarokra, jól meghúzni és rúgóst alá!
Ugyanígy oda kell figyelni a főtengely végén az anyára bent a blokkban a fogaskeréknél, mert az is lecsavarodott, és szépen kireszelte a deknit, amiben pont ott van a vízcsatorna. Kissé habzott a váltóolaj......
Így vettem a vasat, előtte elég gyorsba dobhatták össze
De aztán kijavítva, újra összerakva igen jó kis gép volt, örökre megszerettette velem a DT-éket
Leszedtem a lendkereket csapágylehúzóval!
Rozsdás ahogy az elő van írva nem csodálom a kis hoki lendkerék lehúzó megadta magát!
Na akkor
Ott a lendkeréknél semmi bibi.
Kuplungot lekaptam stb akkor is nehéz átfordítani ha nincs rajta a kuplung. Hengerfejet leszedtem semmi bibi.
Mostmár 2lehetőség van szerintem csapágy szétesett vagy a főtengely elgörbült.
Ezer meg egy gondja lehet.
Nem bocsátkoznék találgatásokba, mint több szerelő is teszi.
Mondtam, szét kell szedni, sorjában kell keresni a hibát.
Hogy egy lendkerék lehúzása is kifog rajtad?
Nem tudom.
Valahogy nekem soha nem sikerült lehúzót tönkre-vágnom.
Mindennek megvan a menete, ezt tanítják a szerelőknek.
Ám ha lendkereket szedsz le, csak annyira kell megfeszíteni a lendkereket, hogy előfeszítése legyen a tengellyel szemben, s egy fogorvosi kalapáccsal a lendkerékre koccintok.
Eddig mind lejött.
Bár kétlem hogy valami oda beesett volna.
Honnan?
Először is köszi.
Ma megpróbáltam levenni a lendkereket. Anyára kulcs majd hirtelen megtekertem és körbe fordult normálisan. Utána megint szar volt egy ponton magyon nehéz át fordítani.
Hengerbe biztos nincs semmi pufót lekaptam bele néztem amikor a dugó lent volt semmit nem látok.
Másik lendkerék meg sem mozdul pedig lendkerék lehúzóval csináltam de felmondta a szolgálatot kiszakadt a lehúzó anyája.
Ötlet? Mert az alaplapra is rá néznék nem e vmi beszorult oda
Vagy a gyertya közepe behullott.
Gondolom azt nem vetted ki?
Első körben hengerfej le, s ha így sem fordul akkor jobbos dekli le, főtengelyről fogaskerék, vagy komplett kuplung le.
Így is ellenőrizni, hogy körbeforog -e.
Szisztematikusan kell körbejárni a hibát, nem pedig találgatni.
Sziasztok!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy a lendkereket holdpontig fel tudom tekerni de utána semmi meg sem mozdul.
Haverom tegnap hozta le a motorját azt mondta csörgö hangot hallott a blokkból majd megállt.
Pufót lekaptam öninditó holdpontig tekeri majd megáll nem lehet át tekerni csak vissza.
Én 2 lehetőségre tippelek. Vagy csapágy vagy vmi fogaskerék beállt.
Ötlet valakinek? Jövőhéten tudok csak rá nézni de addig is lenne vmi elképzelés.
Előre is köszi
Sziasztok,eladó 1 yamaha dt 80 lc2-es motor.1992-es.Gianelli kipuffogója van blokkját még előző gazdája újította fel azóta kb 1000 km-ert ment.Aksi már gyenge,új gyertya kéne bele és a hátsó gumi-ba is van 1 kis nyolcas de ezeket ha kell megcsináltatom.Fordulatszámmérő spirál a blokk-ból való kivezetésnél megvan törve.2 hátsó gumi van hozzá,van hozzá még 1 tükör csak nincs fent és láncvédő is van hozzá.Berúgó csapágy még agusztusba lett cserélve ami a dt-nek a betegsége.Érdeklődni itt vagy skype-n vagy esetleg még facebookon.
Nincs valakinek 125 R-hez eladó hengere?
Köszi!