Valaki tudna nekem felvilágosítást adni DT témában? Mit jelent hogy DT125 3bn típus? Mikor gyártották a 3bn-t és mi a külömbség az előtti és az utána következő modellhez?
nekem bp6es volt benne. de arra figyelj hogy hamisítják és csak japánt vegyél! Én franciát vettem és két nap alatt elolvadt.... Japánnal tökéletesen működik!
Köszönöm a választ!
Cseréltem gyertyát!
Mikor vettem Br6-os NGK volt benne,így ilyet vettem!
Akkor holnap veszek egy 8-ast!
Remélem csak ennyi baja van!
a gagyikkal vigyázz, mert én már beszoptam az ilyen 2500forintos betétet
a 3 napos túra 3 nap délután már vassal fékeztem
szerencsére a vas is szar volt aztán nem rágta meg nagyon a tárcsát
a ferodo betétek általában olcsók szoktak lenni 4-5 ezer között
szerintem a dt eleje ugyanaz a méret mint az xt hátulja
Sziasztok!
Adott egy Yamaha dt 80 lc2-es motor.
Olyan probléma lépett fel,hogy kimentem egyik haverral motorozni és váratlanul le állt a motor!
Mikor megpróbáltam beindítani,nem csinál semmit,csak durrog.
Karbi tiszta,Gyújtás amennyire néztem jónak tűnik!
Bár,az lehet,hogy a lendkerékbe k a mágnesek elkoptak volna? Mert érezhető egy ilyen kis kopás a belül (érintetlen) felületen!
Gyertya csere is volt. Szikra egyébként van,a gyertya is szépen égett idáig.
Választ előre is köszönöm
jó kis fórumra akadtam :)
Van nekem egy 95-ös gyári állapotú DT50 MX-em. Léghűtéses blokkal.
Nagyon jó kis moci, nagyon szeretem.
Egy bajom van vele, hogy 6Voltos az elektromos rendszere, és az index rajta az nagyon halovány.
Arra gondoltam hogy ledesíteni kellene, amit nem tudom hogyan, mert 6V-os ledes izzót nem nagyon találtam sehol. Tehát ezt valahogy barkácsolnom kellene. De akkor még kellene egy 6Voltos ledhez való index relé, vagy elektronikus relé. Létezik ilyen valahol?
Mert ez biztos meghaladja a tudásom.
Az árlistában ezt találtam: 6305 R1 SH2-9T CS35 KOY CSAPÁGY
Ennek darabja 3800-. Ez lehet a szóban forgó? R1-es 6305, csak a többi nem tudom mit jelöl.
Szia.
6305R1.
Ez azt takarja, hogy a normál 6305-ös csapágynál, az R1-es 1 mm-rel keskenyebb.
A Koyo levédte a jogot, csak az gyárt a DT-hez csapágyat.
Hogy Prox csomagolásban van, az csak átcsomizás és márkanevet fizetsz.
A Proxról annyit, hogy én is hajtókart az XT-mbe Proxot vettem, mert 10.000.-rel drágább mint a gyári, és 1000km után hangja van.
Ezzel nem ledegradálom, de azóta több szerelővel is beszéltem, s mindenből inkább gyárit, eredeti alkatrészt ajánlanak.
Amúgy Pesten Itt.... kapsz a legolcsóbban, olyan 3-4000 körül mozog darabja.
Emberünk rugalmas, postáz is ha arra van szükség....
Sziasztok. Nézegettem főtengelycsapágyakat DT125R-hez, de motorswebáruházon a prox 8500-. Ráadásul gondolom, hogy ez egy darabra értendő. Kérdésem az lenne, hogy a 6305 RI Blaster-ben az "RI Blaster" mit takar? Ez a csapágy Koyoban, Skf-ben milyen árban mozog?
Plusz valószínűleg a hengerem az utolsó előtti túlméreten van (ez mm-ben mit takar?), a legutolsó túlméret hány mm? Néztem csak wössner dugóban van 60-61 mm-es túlméret. Megjegyzem még nem lett szétszedve a blokk, úgyhogy egyenlőre zsákbamacska a dolog.
Előre is köszönöm a segítséget!
Ez az R-es mérete:
Átmérő: 256x132,9x115
Vastagság: 4,6
Felfogatás:6
Nagyvas.hu-n böngészhetsz, de én lc-hez nem találtam, úgyhogy megeshet, hogy ugyan az
Valaki tudna nekem felvilágosítást adni DT témában? Mit jelent hogy DT125 3bn típus? Mikor gyártották a 3bn-t és mi a külömbség az előtti és az utána következő modellhez?