Sziasztok! (jó reggelt,jó napot,jó estét)
Azt szeretném meg tudni,hogy,hol tudnám le engedni a motorból a fáradt olajat és,hogy ha tölteni akarok akkor az ülés alatti tartályba kell bele önteni az újat? És természetesen még azt is,hogy a fagyállót is az ülés alatti tartályba kell hisz van 1 az olajnak és van egy amiben valami folyadék van. Előre is köszönöm
Hello!
Most jött el az idő hogy felújítsam az öcskös motorját :))
Menyibe kerülne egy középkategóriás hajtókar?
Neten néztem 10200ft de csak ennyi van írva róla : japán minőség. Szerintetek? :)
Jó napot fórumozok.
Cserélném Épített Malossi MHR robogóm.
Csere érdekel Yamaha dt 125 lc1,lc2,r,re re.
Mindenféle ajánltatott meghallgatok.
Érdekel esztétikai hibás talán kisebb motorhibás is.
Néhány kép a motorról:
Tekintsd meg a hirdetésim.
Sziasztok
Egy hozzáértő válaszát várnám abban a kérdésben, hogy 4 bl motor kódú blokkomra jó lehet-e a tzr vagy tdr henger?Hengert kell cserélnem és dt-hez valót nem találok.
Ezt nehéz lenne megmondani, miután írtam, hogy kireszeltem a beverődéseket, beállítottam a pálcát és nem ment mégsem, akkor egy kicsit félre tettem a dolgot. 2 napja viszont ráültem, és láss csodát, kiemelt a kuplung. Nagyon könnyen veszi a sebességeket is, talán amiatt van, hogy áztak a lamellák az olajban? Mindenesetre örülök neki, ez a rossz idő sem veszi el a kedvem, hogy ne menjek vele :D Novemberben tervezem felújítani a motort (dugattyú,hajtókar,szimeringek,csapágyak cseréje), ez ügyben konzultáltam már egy szerelővel is, mert jobb ha nem én csinálom :D
Sziasztok! Vettem egy DT 80 as LC1-est Még alig mentem vele ,talán 5km. Otthon a garázsba alapjáraton járt, egyszercsak leállt. azóta nincs szikra. Előzőleg rendesen járt. A vázon a trafó mellett van egy kis négyzet alakú beőntőtt modul-valami. az oldalára az van írva hogy LC37A Ebből megy az áramszál a trafóhoz. van benne vagy 4 vezeték. Lámpával néztem, mozgattam a lendkereket, és a kis modulba az egyik vezetékenn megszakítva volt áram,de a trafó fele kijövő vezetéken,már nem jött ki. Aki tud, szivesen venném a tanácsát merre keresgéljek. Émélre is irhattok émélcím: szucspapa@citromail.huMinden segítő ötletnek örülnék. Nemigazán konyítok az elektromosrészekhez(sem)
Sziasztok!
Lehet lehetetlent akarok megvalósítani, de egy próbát megér :)
Van e mód arra, hogy egy 12V rendszerben lévő 6V-os indexrelé (1987 DT 50 MX) úgy villogjon ahogyan annak kellene? Jelenleg nagyon gyorsan villog a dupla feszültség miatt, de olyan gyári tekercselése van h az nem fog leégni sose :D Valami olyanra gondoltam, hogy fogyasztót elékapcsolni, vagy hasonló, amivel felezem a feszültséget. Valakinek ötlet?
Illetve, ugyenezen típushoz, 1NN alvázkód, francia kockalámpás kivitel honnan tudnék szerezni akksi borító kis műanyagot? (ülés alatt az olajtartály mögött van az akksi helye, és oda felpattintható egy kis műanyag, hogy az akksi ne essen ki)
Köszi a válaszokat előre is ;)
Pedig a hiba ott van valahol.
A kart kihúztad felfelé?
Megnézted a lapolást?
Amúgy ha DT-ről van szó, az oldaldekni felhelyezése előtt tesztelhető a kuplung, így le is ellenőrizhető a kiemelés.
Lehet még ezernyi baja, amitől nem emel szét, vastag olaj, nagyobb mennyiség az előírtnál, esetleg üt a nyomólap, és még sorolhatnám.
Lehet új rugók vannak benne, ezért is kemény nagyon.
Én is vettem az XT-be Tourmax rugó szettet, nekem is 2X szét kellett szednem mert túl kemény volt a kuplung, és végeredményként, minden kuplungrugótányér alá bekerült 2db 5-ös alátét....
Nekem a 125ös dtmbe az előző tulaj 100/90es égőt tett bele és így jártam vele fél évig (világosba kutya se gondolta h ilyen van benne) az első éjszakai túráig.. szóval ha az nem égette szét a foncsort meg a kábeleket akkor a h4sem fogja. (60/55 van most benne, szépen is ég) :)
Azt szeretném meg tudni,hogy,hol tudnám le engedni a motorból a fáradt olajat és,hogy ha tölteni akarok akkor az ülés alatti tartályba kell bele önteni az újat? És természetesen még azt is,hogy a fagyállót is az ülés alatti tartályba kell hisz van 1 az olajnak és van egy amiben valami folyadék van. Előre is köszönöm