És nem lesz baja ha nem járatom? Nekem is különolajzás + 1:50-es keverék van, és már 200 km-et vezettem "kíméletesen" (100 km-en át még a power sem nyitott) vele 80-nál nem mentem többet, 80-at is csak néha-néha huzatom ki vele 4-esben. Ilyenkor nyit a power is. Ettől lehet valami baja, esetleg későbbiekben?
én a 80ast 2x5km távon "járattam"
ekkor óvatosan mentem egész kis fordulaton talán 3.ban
megvártam míg kihűl utána vissza
utána nemigen foglalkoztam vele bár üveghangig sosem volt pörgetve
a tankba 1:50 benzin volt+ a különolajozás
utána már nemigen foglalkoztam vele
Helló mindenkinek, az lenne a kérdésem hogy egy 125-ös Yamaha DT meddig bejáratós? Hallottam már 1000, 500 és 400 kilóméterről is, de olyanról is hogy nem kell bejáratni. Pontosan meddig szoktátok, illetve meddig kell és hogyan? Köszönöm.
A kiemelőt állítsd jelre a csavarral (mellékeltem képet róla). Annak úgy illik állni. A holtjátékot meg a huzallal állítsd be.
A kuplung közép könnyedén elfordult a kosárhoz képest lamellák nélkül?
Üdv! Most végeztem vele. Kireszeltem a beverődéseket szinte tökéletesre, majd gondosan elmostam a kosarat. Ezután összeraktam a kuplungot, majd beállítottam az erőkart alapállásba, és állítottam az anyán, hogy pár mm holtjáték legyen.( az anyát szinte teljesen ki kellett csavarni, további állítási lehetőség nincs, tehát most a legkisebb az út a két pálca között) Bezsíroztam a bowdent is, könnyebben megy, majd visszaakasztottam. A kuplungkaron egy csekély holtjátékot hagyva, ha behúzom a kart, akkor az erőkart a blokkon kb úgy 1 centit mozgatja. A lamellák egymástól való elmozdulása nagyon minimális. A kuplungkar behúzása teljesen normális, nem túl nehéz, nem túl könnyű. Olaj bele, víz bele, majd próba. Mihelyst sebességbe tettem a motort, azonnal lefulladt, állítottam a bowdenen a karnál, valamint alul is, folyamatosan próbálgatva közben. Most elviselhetően kiemel, de a bowdenen rengeteget kellett állítsak, és holtjáték abszolút nincs, valamint a kar behúzása nehéz..
Szia.
Sima laposreszelővel szintre mehet, ügyelve azért némileg a derékszögre.
Sok sikert!
Fogd be satuba a fogaskerék felett, és oldalról simán ki tudod reszelgetni.
Utána mosás!
A mai nap volt időm, és szétkaptam a kuplungot. Teljesen igazatok volt, ez tényleg elég durván be van verődve. Neki álljak én tűreszelővel, vagy bízzam inkább szakemberre?
Szia.
Nincs mit, örülök hogy megoldódott.
Tű mehet középre, vagy 1-el lentebb.
Télire kaphat többet középre.
A keverékcsavarral hangold az alapjárati keveréket.
Helló
Köszönöm a segítséget.Úszó szint probléma volt ahogy írtad is.Már egész jó, nem pörög.Még egy picit kell vele szórakozni de az már menni szokott. Köszi még egyszer.
Én vigyáznék más motorjával.
Javítottam már pár olyat, hogy elindultam vele tesztre, oszt meg is fordultam 20 méter múlva, olyan fos volt futóművileg.
Mondtam a gazdájának, dögöljön meg vele Ő.
Me ugye költeni nem akar rá egyik se....
Egyszer hívott, hogy majd hív aztán nem havott..
lehet megtalálta Kovács urat aki ügyes és érden lakik:)
Azért köszi.
Holnap egy kupás motort megyek abajgatni...
Annyit tudok róla, hogy nem megy, rendesen, de nagyon rosszindulatú kerakterű és rettenetes a futóműve.
Ebből kellene versenyképes motrot krreálni..
Üdv.
Karbipucolás első körben, a kehelycsövet is vedd ki, azt is kipucolni!
Járatokat ellenőrizni, mindet átfújni szelel -e?
(Már sokszor leírtam, én olyankor rágyújtok egy cigire, és a füsttel fújom át a járatokat. Ez jó tanács azoknak is akik nem dohányoznak, mert ha piszok van a járatban, az megtekeri a füstöt, és örvénylik mikor kilép a járatból.)
A benzinszintet vedd alacsonyabbra az úszóval, mert valszeg magas a szint, azért kezd el pörögni.
Gondolom a gázbovden nem feszes, a karbi tetejénél van holtjáték?
Még az is lehet, hogy meghúzza felfelé a tolattyút.
És ha ráhúzol a szívatóra, bedúsítod a keveréket, magyarul megfojtod a motort.
Sziasztok
A problémám a következő lenne.A motor könnyen indul, szépen jár alapjáraton.Húzok neki egy kicsit nagyobb gázt akkor el kezd pörögni vagy soká áll vissza normál helyzetbe.Ha a szívatót meg mozdítom akkor vissza áll rögtön.Főtengely szimeringek cserélve lettek .Karbi tisztítás már sokszor.Az úszó szint is volt ide oda fúvókákkal is kísérleteztem.Ha oldal sztenderen áll és át döntöm a másik oldalra kb abba a szögbe akkor is el kezd pörögni.Ha az alapjáratot el veszem akkor viszont nem pörög gáz adás után, hanem rögtön le áll.Ha valakinek van valami ötlete az ne tartsa magába köszönöm.
Eladó érdeklődni telefonon és privátban !
Ez lófütty, szinte gyári, ha láttad volna az én régi 80-asomat........kár h nincs képem.
egész évben nem tudtunk egy motorozást megszervezni
vagy csak engem közösítenek ki mert elment az xr4
ekkor óvatosan mentem egész kis fordulaton talán 3.ban
megvártam míg kihűl utána vissza
utána nemigen foglalkoztam vele bár üveghangig sosem volt pörgetve
a tankba 1:50 benzin volt+ a különolajozás
utána már nemigen foglalkoztam vele
A kuplung közép könnyedén elfordult a kosárhoz képest lamellák nélkül?
Sima laposreszelővel szintre mehet, ügyelve azért némileg a derékszögre.
Sok sikert!
Fogd be satuba a fogaskerék felett, és oldalról simán ki tudod reszelgetni.
Utána mosás!
Nincs mit, örülök hogy megoldódott.
Tű mehet középre, vagy 1-el lentebb.
Télire kaphat többet középre.
A keverékcsavarral hangold az alapjárati keveréket.
Köszönöm a segítséget.Úszó szint probléma volt ahogy írtad is.Már egész jó, nem pörög.Még egy picit kell vele szórakozni de az már menni szokott. Köszi még egyszer.
Egyébként még nincs DT-m, ezért is kérdeztem, mert szeretek felkészülten vásárolni...
Javítottam már pár olyat, hogy elindultam vele tesztre, oszt meg is fordultam 20 méter múlva, olyan fos volt futóművileg.
Mondtam a gazdájának, dögöljön meg vele Ő.
Me ugye költeni nem akar rá egyik se....
lehet megtalálta Kovács urat aki ügyes és érden lakik:)
Azért köszi.
Holnap egy kupás motort megyek abajgatni...
Annyit tudok róla, hogy nem megy, rendesen, de nagyon rosszindulatú kerakterű és rettenetes a futóműve.
Ebből kellene versenyképes motrot krreálni..
Gondoltam rá én is, de a motor mozgatására jelentkezik eme reakció, én azt vettem ki.
Amúgy mi a helyzet?
Megtalált az érdi barátunk a cimconyjával?
Zaklatott korábban hogy nem vagy elérhető már régóta.
Karbipucolás első körben, a kehelycsövet is vedd ki, azt is kipucolni!
Járatokat ellenőrizni, mindet átfújni szelel -e?
(Már sokszor leírtam, én olyankor rágyújtok egy cigire, és a füsttel fújom át a járatokat. Ez jó tanács azoknak is akik nem dohányoznak, mert ha piszok van a járatban, az megtekeri a füstöt, és örvénylik mikor kilép a járatból.)
A benzinszintet vedd alacsonyabbra az úszóval, mert valszeg magas a szint, azért kezd el pörögni.
Gondolom a gázbovden nem feszes, a karbi tetejénél van holtjáték?
Még az is lehet, hogy meghúzza felfelé a tolattyút.
És ha ráhúzol a szívatóra, bedúsítod a keveréket, magyarul megfojtod a motort.
Pedig már pár éve én is "bogarászok" itt.
A problémám a következő lenne.A motor könnyen indul, szépen jár alapjáraton.Húzok neki egy kicsit nagyobb gázt akkor el kezd pörögni vagy soká áll vissza normál helyzetbe.Ha a szívatót meg mozdítom akkor vissza áll rögtön.Főtengely szimeringek cserélve lettek .Karbi tisztítás már sokszor.Az úszó szint is volt ide oda fúvókákkal is kísérleteztem.Ha oldal sztenderen áll és át döntöm a másik oldalra kb abba a szögbe akkor is el kezd pörögni.Ha az alapjáratot el veszem akkor viszont nem pörög gáz adás után, hanem rögtön le áll.Ha valakinek van valami ötlete az ne tartsa magába köszönöm.