Sziasztok! Fotengelyszimeringet kell cserelnem a dtbe. 80as. Ott elakadtam hogy a főtengely végén lévő kis fogaskereket (ami meghajtja a kuplungot) hogyan kell levenni a fotengelyrol? Az anyat levettem de a fogaskerék nem igazan akar lejonni...
Köszönöm :) sikerült, de a tűszelepházból is csiszolni kellet vagy 2mmert mert a tűszelep teteje beleakadt és nem nyomódott oda rendesen :) volt tesztkörön de mint egy álom úgy ment ..... nem fulladt, egyenletesen gyorsult és végre kipörgött :) remélem így marad holnapig :DD
Hali
Ha alapul egy szűz dt-t veszünk, épeszű használat és karbantartás mellett, akkor kb 25-28 ezer km-et elmegy. Én 22ezer km-el adtam el a enyémet, a blokkja érintetlen volt, csak tankolnom kellett bele az évek alatt. Viszont, ha belefutsz egy generálba, és a minőségre hajtasz, akkor az 80-100 ezer Ft lesz.
Üdv.
Nemrég vettem egy új tűszelepet, mert a régi nem zárt rendesen, de amint bepróbáltam az újat arra kellet rádöbbenjek, hogy ömlik a benya pedig körömmel nyomtam oda
Még a régi is jobb volt amikor csak fele akkora rajta az a gumis valami
Szóval az lenne a kérdésem, hogy itt az ideje egy új karbinak? Ezen már úgyse lehet levegőt se állítani mert ki kellet fúrni úgy bele volt gyógyulva
Így mit tudok vele kezdeni? szegény össze-vissza kapta az anyagot, de még ígyis ment a kerék 3.ig xdd
A válaszokat előre is köszönöm
Sziasztok! Kérdésem a következő: Van egy Yamaha DT LC2 125 cm3 (1991) tipusu mocim és miért csinálja azt, hogy ha beindul fordítva megy? Pontosabban ha sebességbe rakom hátrafele akar elindúlni! Miért csinálhatja ezt? Járt már így valaki, vagy tudja esetleg a probléma okát? Segítségeket előre is köszönöm! (a gyújtás nem állítható, hanem az alaplap fix!)
Hát akkor ezt enyhén szólva megszívtam. Így már stimmel a vázon szereplő adat is. Erről a típusról kb semmit nem találok a neten, azt sem tudom milyen alkatrészek passzolnak hozzá..
Köszönöm a segítséget! Az RE valamint X verziót én is kizárnám, ugyanis ha jól tudom azok 2004 -től vannak, és az idomok is egy kicsivel másabbak. Az önindítót valószínűleg nem gyárilag, hanem utólag szerelték rá. Remélem minden alkatrész jó lesz hozzá, amit rendelek, ugyanis némelyik külföldről jön, és macerás lenne a visszaküldés
96 előtti évjárat az 100%. Amúgy az R-esek között olyan orbitálisan nagy különbségek nincsenek de amint mondtam ez a grafitblokkos 89-92 között lett gyártva ha jól emlékszek. Az újabbak különböznek hajszálnyival de azokat már vagy RE vagy X jelzővel illetik...
Most igazából nem ezen van a hangsúly, hanem az èvjárata èrdekelne. Az eredeti színe piros volt, arra lett ráfújva a fekete. Nem tudom hogy tudnám kiderìteni, ezèrt is kèrek segìtsèget. Amúgy ha nem tudom 50eskènt használni akkor ez van...úgyis csak egy opció volt, alapvetően off-roadra vettem.
Köszönöm a gyors választ! Remèlem jutunk valamire, mert ez az első motorom ès elèg elszomorító, hogy lehet nem is azt vettem amit hittem róla.. Itt van nèhány kèp a motorról:
Üdv! 1 hónapja vettem egy Yamaha dt 125 R (96) -os motort, a minap megnéztem a vázszámát, amin az áll, hogy modell: DT125E, valamint a vázszám úgy kezdődik, hogy 3ME. Eszerint a motor át lett építve egy veterán vázra? Tudomásom szerint az E modell 70-80 körüli.. Így viszont akkor az is kétséges, hogy a motor valóban 1996 -os. Hogyan tudom kideríteni? Elöl-hátul tárcsafékes, valamint önindítós. Okmány nélküli, de úgy gondoltam, hogy 50 -es papírokkal használnám, és rendbe tenném kívül-belül, de mielőtt belevágnék a nem kis összegű felújításba, muszáj megbizonyosodjak róla, hogy milyen évjáratú, mert máskülönben nem tudok alkatrészt sem rendelni hozzá.
Ha alapul egy szűz dt-t veszünk, épeszű használat és karbantartás mellett, akkor kb 25-28 ezer km-et elmegy. Én 22ezer km-el adtam el a enyémet, a blokkja érintetlen volt, csak tankolnom kellett bele az évek alatt. Viszont, ha belefutsz egy generálba, és a minőségre hajtasz, akkor az 80-100 ezer Ft lesz.
Nemrég vettem egy új tűszelepet, mert a régi nem zárt rendesen, de amint bepróbáltam az újat arra kellet rádöbbenjek, hogy ömlik a benya pedig körömmel nyomtam oda
Még a régi is jobb volt amikor csak fele akkora rajta az a gumis valami
Szóval az lenne a kérdésem, hogy itt az ideje egy új karbinak? Ezen már úgyse lehet levegőt se állítani mert ki kellet fúrni úgy bele volt gyógyulva
Így mit tudok vele kezdeni? szegény össze-vissza kapta az anyagot, de még ígyis ment a kerék 3.ig xdd
A válaszokat előre is köszönöm
Ugyan az a blokk. Csak a gyújtásdekni tömítése más, de kapsz ilyen szettet, amiben az van.
Nem csak az új idomos DT125-ből voltak önindítósak.
A 96-tól gyártott KTM LC2-ben is ugyan ez az önindítós minarelli blokk van.
link
3ME1 az 89-es évjáratú DT125RE
3ME3 pedig 90-es évjáratú DT125RE