Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Keresek Szép jó estét mindenkinek érdeklődnék váltóba milyen olajat rakjak meg a keverő olaj melyik a jó fajta? kipufogó t nem tud valaki meg tárcsafékvédőt előre is kösz
Szia, ha nem titok mennyiért jutottál hozzá? Gondolom németből jött a moci.
Szia olyan probléma van csak hogy kintröl behozot , nem volt rajta lámpa se index, és igy nem tudom hogy mi volt benne. Kép alapján igy néz ki.
Sziasztok.
Nemrég bukkantam rá erre a topicra. Kezdő vagyok motorozás terén eléggé.
Segítséget szeretnék kérni, hátha tudjátok a gondomra a választ.
Yamaha DT 80 LC1 37A 1983-as évjáratú motoromnál egymás után töri el valamiért a berúgó szerkezeten lévő rúgót. Mindig letörik róla egy darabka. Eddig két gyári rúgó ment rá.
Rettenetes sok ideget megettem vele 6 hónap alatt, ami létezett el volt rajta cseszve rajta. Az előző vadbarom tulaj gyűrűtörésig járt vele, gyújtás rossz volt. berúgást közlő fogaskerék, bowdenek, kuplungkosár törött, vezetékek leszakadva.
Most már motorikusan teljesen felújítva, hónolva. Vezetékek, gyújtás rendben, rendbe akarom szedni a kis motort munkába járósnak.
7 alkalommal rendeltem már hozzá ilyen-olyan alkatrészt, kezdek kifogyni a keretből, és nem tudok rájönni a baj forrására. Sikerült találni egy jó szakembert/szerelőt, de hátha ti tudjátok erre a választ, amivel segíthetnék neki. Már csak ez a kis probléma választ el a motorozástól.
Köszönöm annak aki segít.
, . ?
Ha ezeket használod írás közben, kicsit érthetőbb lesz a mondandód.
Ja, és mondjuk az is segítene, ha elárulnád, hogy milyen évjáratú motor milyen típusáról van szó. Egyébként gyanítom, hogy a most a motorban lévő izzókon rajta lesz az izzó típusa is ( Watt és Volt szám) Ebből már azt is fogod tudni, hogy maga a motor hány Voltos rendszerrel van szerelve...

G.
Sziasztok
Azt szeretném meg tudni hogy a dt hány voltos mert ki mértem az akkumulátor hoz vezető vezetékeket és azon csak 5 volt van.Kérdésem hogy pontosan milyen izzó van az első és a hátsó lámpába meg az irány jelzöben.És milyen akkut érdemes bele venni. 75 km/h nál tud jobban menni hogyan tudnák belőle többet ki hozni. Köszönöm ha segítséget
Sziasztok! A motoromnak 7ezres fordulat alatt olyan hangja van mint egy elektromos játékautónak. Máshoz nem tudom hasonlítani. 7e-től meg mintha elvágták volna és szép hangja lesz. Valakinek valami ötlete mitől lehet?
Hali! Olyan kérdésem lenne h van egy 2004-es 50-es Dt-m és a km/ órán minden működik kivéve az h nem méri h mennyivel megyek mi lehet a probléma? Tudnátok segíteni ? Válaszokat előre köszönöm!
Nekem három vezeték van a kis elektronikán ami beszart. Egy narancs-fehér, egy fekete, és egy kék-piros ami a reed kapcsolóhoz ment. Értelemszerűen ezekre a CDI vezetékre volt rákötve nekem.
De most én ezt nem értem pontosan.. Akkor lehet venni olyat ami teljesen kész van csak rá kell kössem?! Vagy melyiket a legegyszerűbb megépíteni amivel nem kell kísérletezni? :)
Jesszus, az az intervallum kapcsoló az komolyan 4ezer + posta?
Harmadannyiból kijön egy gyújtsávezérlő arra a DT-re, ami kb a gyári "pontosságát" is túlhaladja.
Amúgy a conradnál 1250ért már van 250Vac 2A SSR
Ki kell venni a reedet az órából és úgy mellé tenni az elektromágnest, ez egyértelmű. Nem kell nekem elmagyarázni, hogy az órában van.

Az astabil rész meg mindegy miből van, az nem nagy költség, de a relé meg teljesen fölösleges, ha egy olcsó elektromágnessel ki lehet váltani. Persze ha megéri a próbát valakinek, akkor mindegy. Én amúgy azt is megjátszanám, hogy leraknám a kerékhez a reed-et és egy bicikli sebességmérő mágnesjeladóját a küllőre téve kapcsoltatnám. Ha az órában nem egy mágnes van, akkor már jó is lesz(fele akkora frekvencia lesz), bár nem tudom a kitöltési tényezőt nézi-e a CDI.
sziasztok dt hátsó lámpát keresek ill csak búrát. 20 3779746.
A konrad-nal vásárolható intervallum kapcsolón egy olyan relé van, aminek normál állapotban zárt és nyitott érintkező párja is van. Ezért van 3 kapcsolási pont. Ebből csak kettőt használsz.
A gyári reed kapcsolót minek kapcsolgatni? A rákötött két vezetéket kell zárni nyitni. A reed az órában van, abban meg egy mágneses korong nyitogatja.
Megoldható egyszerű tranzisztorokkal is a multivibrátor, de 555 timer ic-vel is.
link
Olyan mintha hidegen nem kapna elég anyagot. Ezért indul melegen könnyebben. Én karbit szétszedném és alaposan kitakarítanám.
Nekem 31 éves és a gyári kábelköteg van benn. A kormányhajlatnál tört el 1 kábel, a féklámpa kapcsolóé. Ha félsz a zárlatról inkább iktass be biztosítékokat, egyszerűbb, gyorsabb. Kapni is ilyen kis utólag beszerelhető, zárható kis biztidobozkákat.
Keresek Yamaha DT 80 LC 1 -hez hőgombát (hőfok jeladót) ami a hengerfejben van. Tudtok tippet mihez használták még ezt a típust, mert akkor lehet gyorsabban és olcsóbban lehetne megvenni.
nem lenne olcsóbb, ha relé helyett egy tranzisztorral vezérelt elektromágnes kapcsolgatná az eredeti reedet?

Vagy eleve csak tranzisztorral megoldani... mi pontosan az S, Ö és C csatlakozás?
ÜDVÖZLET
Olyan problémám van hogy ha irány jelzöt kiteszem akkor villog a világitás de ha leköm az első index t akkor meg jo.Már a vázrol is vettem testet akkor is csinálja.Hány w izzó kell az indexbe meg a lámpákba.Nem tudom hogy gyárilag is össze van kötve az összes világos barna, meg a zöld, fekete is egy bekötés si rajz jo volna
Köszönöm a segítséget István
Helló mindenkinek!
Vettem egy Yamaha DT 125R-t pár napja, de lenne egy kis bibi vele.
5500as fordulattól nem húz hanem elkezd ledadogni. Nem tud kiforogni.
Végsebessége 70km/h ami elég nevetséges egy ilyen gépnek.
Powert beállítottam ahogy annak lennie kell, viszont változást nem értem el vele. Rengeteg cikket elolvastam, de lassan már a falra mászok attól, hogy nem jövök rá hol a kaki..
Bárki aki segíteni tudna, kérem írjon! Köszönöm!
Német fórumon írta egy srác, hogy neki működik. De relének tényleg szilárdtest relét használj! Omron gyárt ilyet, 12V-os, 2300 Ft kb.
De van egy egyszerűbb kapcsolás is. Csak kisérletezni kell az ellenállások és kondenzátorok méretével, ha nem jó.
Itt találod.
egyik ismerősöm mondott egy ötletet ami alapján 4 színből is újra tudnám húzni. Kicsit makacs vagyok ezen a téren, ezért ugy gondoltam, hogy akkor legyen tökéletesítve a rendszer, és nem húzom újra a vezetékeket, mivel egyszerűen nem kaptam ilyen színűeket. Direktbe voltak kötve a dolgok ezért is kellett rendesen belenyúlni a rendszerbe, fekete vezetékből 7 ment felfelé, és mire felért már csak 2 maradt belőle :/ Viszont gyorscsatlakozókat sem találtam sehol a városban, ami ebben volt az el van öregedve. Leginkábba főszál (fekete) ami minden fogyasztóhoz csatlakozik, az ami el van buherálva.
Köszönöm szépen! Igencsak kielégítő választ kaptam.
Szia. Nekem pontosan ez a problémám, hogy el van vágva a reed kapcsoló (már nincs meg) vezetéke és 7000 fölé nem pörög a motor. A cdi-m 3RM-10. Mikor megvettem volt is egy ilyen épített elektronika a cdi-be kötve ami beszart,de így a kapcsolási rajz alapján elnézve ugyanez (most nincs előttem sajnos nem tudom megnézni) mint a képeken. Akkor ha a rajz alapján megépítem ez működőképes dolog? Mert ha igen, akkor óriási segítség ez nekem. :)
Egyébként mint szakmabeli én teljesen fölöslegesnek tartom a teljes köteg cseréjét. Egyrészt rengeteg munka, másrészt meg a váznyakon kívül kb sehol sincs olyan igénybevételnek kitéve, hogy akár 40 év után is zárlatossá váljon. Plusz pl. a gyári egyenirányítás helyett egy hatékonyabbat érdemes beépíteni.