Sziasztok!
olyan problémám van hogy az első lámpámban az izzó mindíg megég ( dt 50 r 2007). Megnéztem a visszatöltést 16,8, alapjáraton 12,5. Nem tudom mennyinek kéne lennie mert azt mondták hogy ezek szerint galyra ment a feszültség szabályzóm?! ha jól tudom max 14ig kéne mennie a töltésnek , nem? ti milyen feszültség szabályzót ajánlanátok?
Szia. Dt 80 gyújtásod megvan még?
A motorom az istennek nem forog még most se 7000 fölé, csak üresben, kipufogó, karbi rendben, de a töltés is annyira gyenge, hogy 2 hét alatt lemerül az akksi, már csak arra tudok gondolni, hogy a tekercsek a gyengék. Gyári állapotú gyújtás képek alapján csak a jeladó az, ami tuti, hogy a sajátja.
amúgy ha valaki nagyon meg van szorulva van egy első féktárcsám
3mm vastag, ami pont a kopáshatár......ellenben síkolva van olyan sima mint a tükör(fene a szemét aki síkolta)
vettem egy újat így nem kell tartaléknak
Sziasztok.
Az volna a kérdésem, hogy mi a teendő akkor ha van egy 125ccm-es TDR-em és "50"-esként van nálam, de viszont alváz szám nincs rajta(Nem akarom rendszámoztatni).
Mit tudok tenni? Mi a teendő?
Köszi előre is.
Üdv.
Jah jut eszembe....
Romet Pony.
Mi van akkor ha van szikra, meg benzin is de mégsem indul?
Ráz a pipa, lendkerék ék a helyén, ha öntsz benyát a hengerbe akkor sem röffen?
Na mondom ezt feladom.
Megyek s letolom vasba.
Zárom be a sufiajtót, s akkor nézem, én hülye beletoltam a motort seggel a sóderba, egy kis kavics meg pont beleszorult a kipu végébe.
Röffent egyből?
fiatalkoromban amikor még bátor voltam(és fater wartburgból kidobált 175öseit használtam a szimóba) akkor csak beletettem a gyertyakulcs tüskéjét a pipába és egyből tudtam hogy a gyertya szart be vagy más
mondjuk így utólag lehet maradt egy kis károsodás a szervezetben emiatt is
Na igen....
Erre mondják, hogy a gyakorlat teszi vagy mifene.
A sok szopástól lesz a szaki az aki.
Következőleg jobban figyel az ember az ilyenre, mert huncutul megszívatta.
Ha meg valaki belefut, legalább el tudod látni tanáccsal.
Most raktam össze az XT-t, de nem brümmögtettem, mert most végeztem.
Holnap tesztelek.
Amúgy ma sem raktam volna össze, mert k.va fáradt vagyok, de jöttek egy gumiért, s lementem a garázsba.
Na nem ott ragadtam?
A bolond Te vagy.
Én nem is irkáltam neked semmi ilyesmit amit állítasz.
Amúgy meg beszélj szépen Teee, mert felhívlak telefonon , s megrántom a zsínórt hogy lefejeled a falat....
Az a váll, az a tárcsa horizontálisan perforált éle.
Azt a célt szolgálja, ha nagyobb betétet teszel mint az gyári, akkor ez az él szabja méretre.
Igazán tudhatnád!
Mink meg egymást szokjuk felhívni apucival, ha elekadtunk hihi:)
Zárójelben: javítottam én már 2 napig nemlétező gyújtáshibát..
Egyszerűen rossz volt a gyertya, és amit kontrollnak használtam az is..
Aki nem fut bele ilyenbe néha, az nem is rendes ember DDD:)
Meg tudjátok mondani mióta "Nicasil" bevonatúak a 125-ös Dt-k hengerei?
Vagy talán nem is évjárattól függ?
2001-es motorról lenne szó.
Fontos lenne köszi!
olyan problémám van hogy az első lámpámban az izzó mindíg megég ( dt 50 r 2007). Megnéztem a visszatöltést 16,8, alapjáraton 12,5. Nem tudom mennyinek kéne lennie mert azt mondták hogy ezek szerint galyra ment a feszültség szabályzóm?! ha jól tudom max 14ig kéne mennie a töltésnek , nem? ti milyen feszültség szabályzót ajánlanátok?