Vicces, amikor a kis ontudatos nyomik elkezdenek kapalozni,majd szembekopve,meghazudtolva magukat meg leiosztanak mast,aki segiteni akar.Mint titokolvaso sokat tanultam emzoli-tol es Apuci-tol,ezert kerlek benneteket nehigy kedvetek szegje egy-ket nyomorult,folytassatok a forumozast.
Bolond vagy, ha nem tudsz értelmes választ, inkább ne írj. Először az a baj nem kap levegőt, aztán meg hogy sokat kap. Eldönthetnéd mibe kötsz bele. A 4T az más, boxer 750-en 107 főfuvi van és még ez is sok neki. Gyárilag 120 van neki belőve, de 74-es oktánhoz.
Akkor is ennyire kicsi főfuvit kér, ha ereszt a szivató.
26-os karbiba a 100 aatti főfuvi az annyira aberráltan kicsi, hogy ott biztosan valami porbléma van.
Most próbáltál félrevezetni minket, de magad szívatod.
Össze kell rakni szerkezetileg, és utána hangolni.
Nem légyszűrő nélkül.
Én is keveseltem a főfuvi méretét, mert a 80-asban gyárilag 110-es van, de láttam már olyat, hogy Dellorto karbi nem kért akkora főfuvit.
200-as quad32-es karbijába 105-ös főfuvi ment hogy leforogjon végre.
Bár az 4T teljesen más karakter.
A karbin nincs semmi még, a légszűrőház és a karbi közt hézag van, most megy a rápasszoló gumibetét keresése.
92-el nem forgott el, úgy ment mint egy kihajtott belű Simson ... alig. Most 82-vel már jobb mint a gyári karbival .. csak gondoltam időt és energiát spórolnék ha lenne infó mi a gyári méret. De akkor marad a játék ...
Jahogy 80-as és most 110-es henger, és sok volt a 92..
Jézuskrisztus..
Ha egy fostos egészen kicsit reszelt 70-es simsonra felpattint az ember fia egy 26-os karbit, az a mondott 110-120 között fogja igényelni a fúvókát.
Ha nagyon sokkal ez alatt van, mintmondjuk a te esetetdben, akkor az amotor egyszerűen nem tud lélegezni.
A gyári légszűrődoboz is meglehetősen kicsinyke, de még az sem indokolna ekkora alákarburálást.
A kelleténél nagyon sokkal keményebb membránlap is okoz(hat) iylan mókáát.
Első körben kipróbálnám mekkorát kér légyszűrő nélkül.
92-es főfuvi az rettentően kicsi 26-os karbihoz..
Igazáából azzal mr annyira nem megy, hogy meg sem tud akadni..
Mondjuk a főci nem szereti az iylet..
HA viszont enél nagyobbal már sokall, akkor ott valami jelentős árulás van, feltehetően a szívó oldalon.
levegőt sem tud venni, azért elég neki az ennyire kicsi fuvi.
Már persze, ha elég..
Üdv.
Minden motor teljesen más, más konfiggal más kipuval.
Más beállítást igényel.
Célszerű a főfuvival föntről jönni lefelé.
Ha leforog végre, akkor ok.
A tűvel a hirtelen gázreakciót, és a középtartományt szabályozod.
Adott levegőhöz mennyi benzint.
Az alapjáratival korrigálsz.
Vigyázz, mert elviszi az egész vonalat.
Nem a gyárihoz raktam. A gyárin nem találtam jelölést. Ez a hozzá előírt Dellorto PHBH26 -os. Csak boltból lett véve, teljesen új, és egy 92-es főfúvóka volt benne. 6.000 fölé nem lehetett pörgetni ...
Gondoltam van valahol gyári leírás, mit ajánl a Malossi az általa gyártott/forgalmazott szetthez.
Vagy már az is nagy ugrás lenne ha valakinek szintén lenne ilyen rendszere és tudná hogy 80,82,84 ... stb főfúvókával megy neki a legjobban. Mert utána még ott van a tű magassága, amivel megint el lehet játszadozni ...
Debrecen TEL : 06 20 3911529