Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Számozott verzióban nem gondolkoztál?
Milyen mérőállásban mérted? Akku rá volt kötve? Érdemes egy pufferkondit bekötni és úgy mérni, ha mezei multimétered van, mert lehet, hogy egyutas egyenirányítása van.

Ha mindenképp ilyen alacsony, akkor meg kell nézni, hogy kikötve nyersen mennyi jön föl a blokkból (váltófesz). Ha az stimmel, szal legalább 16V már olyan 2500-3000-es fordulattól, CSAK akkor érdemes keresgélni a bibit máshol. Ha ott nem stimmel, akkor lent lesz valami.

Világítás ugye nem akkura van kötve?!

Ha lentről jó a dolog, akkor ugyanígy ki kell kötögetni a dolgokat és sorban rákötögetni a dolgokat kiszerelve, külön kábellal.... feljövő feszültség - fesszab - egyenirányító - akku - fogyasztók
Pontosítanék. 2 db félkör alakú lemezgyűrű van behegesztve.
Jah, az RE az önindítós kivitel. Egy 125-ös motorra nevetséges amúgy.
99-től beljebb helyezték a fojtást, a nehezebb hozzáférhetőség miatt. Kipufogó könyökbe be van hegesztve egy félhold alakú lemez a kanyarban, csak akkor férsz hozzá, ha kettévágod. A hengerfej is lehet növelt égésterű, ha 3BN kód van a tetején, akkor tuti az. Én most vettem egy 3MB fejet 8k volt. A gyújtáselektronikával fojtanak még. Ha a CDI kábelezésén a szigetelő cső ezüst színű akkor nincs gond elvileg. 3RM-20 a kódja. 3RM-10 és 3RM-00 folytott CDI. A kilóméterórában van egy reed kapcsoló. Ez az óra forgásakor mágnesek segítségével ki-be kapcsolgat, impulzusokat továbbít a CDI-nek. Ha eléred a 80 km/h sebességet, ott már olyan ütemben váltogatják egymást az impulzusok, hogy leszabályoz a CDI. Tévesen hiszik sokan, hogy elég elvágni a vezetékét a reed kapcsolónak. Ekkor életre kel a CDI-ben egy vészprogram, ami nem engedi 7000 fölé pörögni a motort. Viszont a vezetékre rá lehet kötni egy egyszerűen megépíthető astabil multivibrátort, ami megfelelően időzítve átveri az elektronikát, mintha állandóan alacsonyabb sebességgel haladnál. (ajánlott szilárdtest relével megépíteni, az tartósabb és gyorsabb működésű)
Köszönöm!
Üdv!

Sürgős válaszra lenne szükségem!

Elszántam magam egy 1999/12 Dt 125 RE vásárlására.
Az lenne a kérdésem h gyárilag hol vannak folytva és kb mennyibe lenne kiiktatni?
Mert nem hinném h ez valós adat: 10 kW, 14 LE. A gyári könyvébe 15 LE van írva de annyira utána néztem a dolgoknak hogy tudjam gyárilag folytottak. Csak azt nem tudom h ez az évjárat hol van folytva elektronika? vagy hengerfej? vagy kipufogó?

Illetve mi a különbség az R és az RE között?

Előre is köszi!
Normál menetes, semmi trükk...

Üdv, G.
Sziasztok!
Motorom vezetékelését szeretném megcsinálni, konkrétan újrahúzni egy az egybe. Van egy kapcsolási rajzom, és koppra aszerint szeretném megcsinálni. Lehet ez kicsit túlzásnak hangzik, hogy ennyire gyárira szeretném, de ragaszkodom hozzá, másképp hozzá se nyúlok, mert minden működik, csak fenn áll a zárlat veszélye egy 27 éves kábelkötegben. Összesen 12 egyszínű és 6 csikos kétszinű vezetéktipus kellene nekem. Mind 1,5mm sodrott rézvezeték. A probléma az h egész Kecskeméten egy helyen sem kaptam 5-6 színnél többet, és máshol is maximum ugyenezek a szinek voltak. (alap fekete kék sárga barna) Tud valaki neten olyan oldalt ahol lehetne rendelni belőlük? (nem 100m kellene minden színből, találkoztam olyan hellyel ahol onnantól kezdődik a rendelés) A válaszokat előre is köszönöm!
Szia!
Köszönöm a gyors választ! Még egy apróság: milyen menetes az anya, melyik irányba kell lecsavarni?
Köszönöm mégegyszer.
Üdv
Üdv.
Szerintem ilyen esetben érdemes lenne mindkét oldali szimmeringet cseréln, mert ha még jó is a másik oldalon lévő, a kérdés az, hogy "meddig?". Gondolom az is egyidős a tönkrement társával.

A tengely rögzítésére a legegyszerűbb megoldás ha egy réz csavaralátétet raksz a főtengely fogaskereke és a kuplungkosár nagy fogaskereke közé (A réz puhább anyag és az fog tönkremenni, nem a fogaskerék). Ezután crowa és gumikalapács kell csak az anya meglazításához. (Crowa rárak, gumikalapáccsal püfölni a crowa szárát, amíg meg nem indul az anya...:-)
Léteznek a gyertya nyílásába becsavarható főtengely blokkolók, amik egyész egyszerűen becsavarva megakadályozzák a dugattyú mozgását, ezzel együtt a főtengely elforgását.
(A légkulcsos megoldást most nem említem, mert ha lenne ilyened, gondolom rögtön azzal próbálnád.)
A régi szimmeringet lapos csavarhúzóval ki lehet operálni, de vigyázz, nehogy megsértsd az öntvényházat!
Az új szimering behelyezésénél olajozd be kicsit mind a szimmeringet és a helyét is, majd a régi szimmeringet rakd az újra és egy megfelelő méretű csődarabbal, vagy crowa fejjel (ha találsz ilyet) óvatosan be lehet kocogtatni a szimmeringet. Ennek a lényege, hogy nem az új szimmeringet püfölöd, hanem a régit, az meg szépen betolja az újat. De figyelj arra, hogy nem mindegy, hogy merrefelé néz a szimmering (illetve dupla ajakú szimmeringnél mindegy). A rugós fele nézzen a főtengely, ill dugattyú felé.
Összeszerelés a szétszedéssel ellentétes sorrendben.

G.
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon és egy kis segítséget kérnék Tőletek.
Yamaha RX80 (DT80 blokkal szerelt, levegős) motortulaj vagyok.
A kuplung oldali főtengely szimeringem cserére szorul (ette az olajat és dekni leszerelés után látszik hogy szét van menve) .
Mivel nem csináltam még ilyet, néhány amatőr kérdésem lenne.
- A főtengely anyát hogy tudom leszerelni? Mivel "rögzítsem" a tengelyt?
- A rossz szimmeringet elég ha egyszerűen csak egy lapos csavarhúzót óvatosan beleakasztva kihúzom?
- Az új szimering (28-40-8) beszerzése megtörtént. Mire figyeljek a beszerelésekor?

Válaszotokat előre is köszönöm!
OK. Ha érdekel a dolog, írj a ( gondenzator kukac gmail pont com ) e-levél címemre. Ha megfelel neked, akkor az ár a lent említett...

G.
igen, leginkább az kellene, mert annyi baja van csak h az egyik pöcke letört, és emiatt nem lehet rendesen beállítani a kuplungot... túl keémy :/
Szerintem nem megy fel, már eleve az ülések különböző alakúak, nem passzolna rá a régi dt ülése az újabb dt faridomjára.
sziasztok! megtudjátok mondani h az lc 35 e 125ös dt re jó e a yamaha tzr cdije?ha jól tudom a jelado csatlakozása meg a poweré is ugyanaz !? apuci te mit mondasz? válaszotok elöre is köszönöm széles utat sziasztok
A 2004től kapható (új idomos) DT 125 hátsó sárvédő (beépített lámpás) + az oldal táblák felmennek egy az egyben a régebbi (1991-2003) DT 125re? Vagy teljesen máshol vannak a felfogatási pontok? Első fejidom gondolom cserélhető könnyen.
Akkor most komolyra fordítva a szót. Az a rész kell, amiről letört a pöcök (mint a képen?) és 50-es MX-hez? Mert olyanom van, és még a pöckei is megvannak...

G.
Akkor gishi nyert :/
Nala van alattad irta
De vigyazz mert van 3 lamellás is és az magasabb ..
pont emiatt akarom lecserélni az enyémet, mert az egyik le van törve :/
Nekem van letört pöcköm is, egy ezresért vihető...

G.
PS: A korábban említett probléma megoldva.
El van törve az agyból egy pöcök többi rendbe. Így 5000
Üdv. Yamaha DT 125-öm eddig pöccre indult hidegen melegen maximum egy kis szivatóval, de pár napja ez megváltozott: nem indult be, szétszedtem gyertyapucolás, tologattam gyertya nélkül kicsit aztán visszaraktam így sem indult önindítóval viszont tolásra igen nagynehezen, és ezt csinálja azóta is szóval a probléma még él. Ha fél órát áll akkor tologatásra indul csak be, viszont ha tovább akkor még erre sem. Melegen viszont semmi gondot nem tapasztalok vele pöcröff önindítóval és megy rendesen. Mi lehet a hibás?
Holnap este adok fotot mert nyaralok balatonon