ELADÓ ! Egy felújított HONDA MTX 80RII 200.000ft
Mindene kifogástalanul működik , jelenleg még járatos (70km van benn )...
Sok tartalék alkatrésszel !(CDI-től a Kipufogóig az idomokon át )
Ha kell a felújítást képekkel igazolom és a cserealkatrészeket is oda adom...
Márkás (PROX ,KOYO, ATHENA termékekkel cserélt kopó alkatrészek de ízig vérig japán technika ) ..
Ugyan itt egy másik Honda MTX 125 R II ATAC poweres motor is eladó 130.000ft... csak 2 hétig ! Esetleg cserét is meghallgatok ! De csak a 125cm3-re !
Teljesen felújított MBX 125 R blokkal .. hobbi célra papírok nélkül..
Csak adásvételivel ... segédmotorként használt
2 motor betegség miatt eladó !
Csak emailban vagyok elérhető ! molekula77@freemail.hu
Sziasztok! Birtokomba került végre egy komplett Giannelli rendszer a 99es 125R-emre. Lenne valaki olyan kedves és leírná, hogy a karbin milyen módosítások szükségesek? Ezzel nem szeretnék kísérletezni.
Sziasztok. Nem nincs kompresszió a motoromban. Szét szedtem, a gyűrűk jóknak tűnnek, de a dugó nagyon nem. Azt kérdezném hogy ettől a hibától lehet kompresszió hiány? Minden esetre szerintem fúrva lesz.
Üdv!
Érdeklődnék ,hogy Yamaha dt 80-hoz Kuplung kosara van e valakinek vagy tudtok eladót illetve több alkatrészt blokkhoz. Köszi előre is a segítségeteket!
Az én 2001-es DT-m is ilyet csinál, mint amit említettél.
3RM-20 CDI van szerelve a gépre. (+az óra alján a reed kapcsoló, de nemsokára átverem egy kis elektronikával, hogy ne fojtson 80km/h után)
Power jól van beállítva, indítás után viszont nem teljesen zárt helyzetben tartja a power-t, hanem kicsit fölötte.
A fordulat emelésére zárja teljesen, majd 5000 f/p-től kezdi nyitni egészen a teljes nyitásig.
Ez normális dolog?
Hali
Látom megtaláltad a régimitoromról ezt a vidit.
Nálam itt azt volt a baj ,h szétszedtem karbit és amikor összeraktam megtört egyik szellőzőnek/túlfolyónak a csője. ( a jobb oldali rózsaszín)
Ha mégse ez lenne a gond, akk tudok másra is gondolni. Látom neked is teljes giannellid van, nah már most nem csinál olyat , leforgatod, pl. 5-ben , hitelen visszangedet a gázt majd azonnal rá is húzod tövig és ekkor megtorpan egy pillanatra? Nálam ilyenkor elkeveselt, a gyári fuvi kicsi volt a rezóhoz, én is mz 125-ös fuvit raktam bele, ami meg is oldotta ezt a jelenséget.
Ha van vmi kérdésed a dt-vel kapcsolatban nyugodtan írj, akár Endrén keresztül is
Szia.
A pover megfelelően működik.
Szokták úgy fojtani, hogy felcserélik a bovdeneket, és fordulatra zár le.
De úgy látszik ezt már kinyitotta az előző gazdi, de megállt a tudomány.
Ez újabb verziójú elektronika, 2000-es évjárat után kerültek beépítésre, indítás után lezár, és kisebb gázra még jobban lehúzza ezáltal nagyobb nyomatékot adva kis fordulaton.
Mindamellett gyorsabb reakcióval dolgozik.
A magad megnyugtatására leveheted még a rezót, és csekkolás után ellenőrizheted hogy pontos -e a beállítás.
Elvágólag kell legyen a povernyelv a henger síkjával.
Első körben mosd ki a gyári szűrőt szappanos vízzel, és hagyd megszáradni, majd mehet vissza.
Ne olajozd!
Szerintem az is lehet, hogy nagyobb főfuvi van benne, azért tilt le.
Szerelik 210-es, és 240-es átfolyású főfúvókával is.
Én teszteltem MZ M5-ös menetű főfuvival az enyémet, nekem is Gianelli rezó volt rajta.
125-ös főfuvival tökéletes, 130-as már sok neki.
Vegyél egyet, ha van a közelben motoros bolt, és cseréld ki. (100 Ft-os tétel.)
Ha már szétkaptad a karbit, a tűt be lehet tenni alulról a 2. rovátkába.
Jobb, gyorsabb gázreakció.
Ha ezek nem segítenek ebben a sorrendben, akkor fojtott CDI van benne.
Bár az is 10.000 RPM magasságában tilt.
Ha valami nem tiszta, kereshetsz nyugodtan mobilon, adatlapon a számom.
Mostanában elfoglalt vagyok, nem mindig vagyok gép előtt.
Sok sikert!
Sziasztok! Haverom 96'-os 50es DT.hez keresek első féktárcsát. Találtam már, de horribilis összegért, tudnátok adni valami webcímet vagy címet ahonnan tudnék rendelni emberi áron? Előre is köszi!
Szia.
Mióta csinálja?
Így vetted?
A Gianelli rezót te raktad rá?
Megpróbálok segíteni, mivel látom messze laksz tőlem.
Szerelési jártasságra lesz szükség.
Első körben kéne csinálni róla egy videót!
Leveszed a henger bal oldalán lévő kör alakú deklit, (2 csavar fogja) és felveszed ahogy ráteszed gyújtásra, lecsekkol, beindítod majd megpörgeted 6-7000-es fordulatig.
A tárcsára fókuszálj amibe a mozgató bovdenek vannak kötve, engem az érdekel merre fordul.
Vagy felteszed ide a Sportmotorra a videók közé, vagy Youtube-ra, viszont kérünk linket.
Első körben ennyi.
Sziasztok!
Olyan problémával jelentkezem,hogy nem bír kipörögni a motor.
Nagyobb főfúvóka kellene?
Ugyan ezt csinálja a motorom is,mint ebben a vidiben.
köszönöm a válaszokat előre is:)
Veszel tőlem gyorsan egy TDR csővázat, egy karton sörért. Adok róla adás-vételit, lesz alvázszámod, nekem lesz felszabadult helyem, és söröm. Mindenki örül. Na? :)
Mindene kifogástalanul működik , jelenleg még járatos (70km van benn )...
Sok tartalék alkatrésszel !(CDI-től a Kipufogóig az idomokon át )
Ha kell a felújítást képekkel igazolom és a cserealkatrészeket is oda adom...
Márkás (PROX ,KOYO, ATHENA termékekkel cserélt kopó alkatrészek de ízig vérig japán technika ) ..
Ugyan itt egy másik Honda MTX 125 R II ATAC poweres motor is eladó 130.000ft... csak 2 hétig ! Esetleg cserét is meghallgatok ! De csak a 125cm3-re !
Teljesen felújított MBX 125 R blokkal .. hobbi célra papírok nélkül..
Csak adásvételivel ... segédmotorként használt
2 motor betegség miatt eladó !
Csak emailban vagyok elérhető ! molekula77@freemail.hu
http://olx.hu/hirdetes/honda-m...
125-ös főfuvi, a subert-tűn a helyzetelő lemezkét meg alulról a 2. rovátkába.
Utánahangolás az alapjárati kev. csavarral.
Érdeklődnék ,hogy Yamaha dt 80-hoz Kuplung kosara van e valakinek vagy tudtok eladót illetve több alkatrészt blokkhoz. Köszi előre is a segítségeteket!
Lecsekkolom!
Tudomásom szerint itt kell lenni-e.
Tud valaki mondani egy helyet, vagy weboldalt, ahol lehet DT80LC2-höz hátsó fékpofát kapni?
Köszi előre is!
3RM-20 CDI van szerelve a gépre. (+az óra alján a reed kapcsoló, de nemsokára átverem egy kis elektronikával, hogy ne fojtson 80km/h után)
Power jól van beállítva, indítás után viszont nem teljesen zárt helyzetben tartja a power-t, hanem kicsit fölötte.
A fordulat emelésére zárja teljesen, majd 5000 f/p-től kezdi nyitni egészen a teljes nyitásig.
Ez normális dolog?
Köszi a segítséget.Megnézem ezeket amit leírtál.
Nem igazán vettem észere hogy megtorpanna...
Endrével üzenek,vagy ha nem gond be jelölek fb.
Látom megtaláltad a régimitoromról ezt a vidit.
Nálam itt azt volt a baj ,h szétszedtem karbit és amikor összeraktam megtört egyik szellőzőnek/túlfolyónak a csője. ( a jobb oldali rózsaszín)
Ha mégse ez lenne a gond, akk tudok másra is gondolni. Látom neked is teljes giannellid van, nah már most nem csinál olyat , leforgatod, pl. 5-ben , hitelen visszangedet a gázt majd azonnal rá is húzod tövig és ekkor megtorpan egy pillanatra? Nálam ilyenkor elkeveselt, a gyári fuvi kicsi volt a rezóhoz, én is mz 125-ös fuvit raktam bele, ami meg is oldotta ezt a jelenséget.
Ha van vmi kérdésed a dt-vel kapcsolatban nyugodtan írj, akár Endrén keresztül is
A pover megfelelően működik.
Szokták úgy fojtani, hogy felcserélik a bovdeneket, és fordulatra zár le.
De úgy látszik ezt már kinyitotta az előző gazdi, de megállt a tudomány.
Ez újabb verziójú elektronika, 2000-es évjárat után kerültek beépítésre, indítás után lezár, és kisebb gázra még jobban lehúzza ezáltal nagyobb nyomatékot adva kis fordulaton.
Mindamellett gyorsabb reakcióval dolgozik.
A magad megnyugtatására leveheted még a rezót, és csekkolás után ellenőrizheted hogy pontos -e a beállítás.
Elvágólag kell legyen a povernyelv a henger síkjával.
Első körben mosd ki a gyári szűrőt szappanos vízzel, és hagyd megszáradni, majd mehet vissza.
Ne olajozd!
Szerintem az is lehet, hogy nagyobb főfuvi van benne, azért tilt le.
Szerelik 210-es, és 240-es átfolyású főfúvókával is.
Én teszteltem MZ M5-ös menetű főfuvival az enyémet, nekem is Gianelli rezó volt rajta.
125-ös főfuvival tökéletes, 130-as már sok neki.
Vegyél egyet, ha van a közelben motoros bolt, és cseréld ki. (100 Ft-os tétel.)
Ha már szétkaptad a karbit, a tűt be lehet tenni alulról a 2. rovátkába.
Jobb, gyorsabb gázreakció.
Ha ezek nem segítenek ebben a sorrendben, akkor fojtott CDI van benne.
Bár az is 10.000 RPM magasságában tilt.
Ha valami nem tiszta, kereshetsz nyugodtan mobilon, adatlapon a számom.
Mostanában elfoglalt vagyok, nem mindig vagyok gép előtt.
Sok sikert!
Már régóta csinálja ez,így vettem a motort teljes gianelli rendszerrel.
Ma megcsinálom a videót,ahogy mondtad.
Köszönöm a segítséget.
Mióta csinálja?
Így vetted?
A Gianelli rezót te raktad rá?
Megpróbálok segíteni, mivel látom messze laksz tőlem.
Szerelési jártasságra lesz szükség.
Első körben kéne csinálni róla egy videót!
Leveszed a henger bal oldalán lévő kör alakú deklit, (2 csavar fogja) és felveszed ahogy ráteszed gyújtásra, lecsekkol, beindítod majd megpörgeted 6-7000-es fordulatig.
A tárcsára fókuszálj amibe a mozgató bovdenek vannak kötve, engem az érdekel merre fordul.
Vagy felteszed ide a Sportmotorra a videók közé, vagy Youtube-ra, viszont kérünk linket.
Első körben ennyi.
Olyan problémával jelentkezem,hogy nem bír kipörögni a motor.
Nagyobb főfúvóka kellene?
Ugyan ezt csinálja a motorom is,mint ebben a vidiben.
köszönöm a válaszokat előre is:)
http://youtu.be/sc7CuX5jlbQ