Sajnos felborúltam a Dt-vel aminek következményeként kettétört a váltótengelyem, meg sikerült lebontani a motor bal oldalát is. A váltó hármasban volt, amikor az eset történt. Azóta kicseréltem a törött váltótengelyt, de fellépett egy új probléma.
Ha hármasba kapcsolok és gyorsítok, akkor olyan, mintha meg megcsúszna a kuplung és emiatt rángat is a motor. (de nem csak párszor, hanem folyamatosan) Ez főleg hármasban jelentkezik és hát így nem is nagyon lehet használni a mocit. Néha jelentkezik kettesben is, meg négyesban, de ötödikben eddig még nem. Ez most valami kuplung gond lehet, vagy a váltó résznél történt valami? A kuplungot beállítottam, illetve a bowdenen is állítottam, hogy ne emeljen ki túl hamar, de semmit nem segített.
Lehet, hogy az összeszerelésnél szúrhattam el valamit?
Nincs itt nagy tragédia, fogytám van a 2t olajad, de nem kell pánikba esni, még rengeteget elmegy miután kigyulladt a lámpa.
Javaslom, h netről rendelj olajat spájzolj be mindig egy 4-5 darabot, így nem kell mindig szaladgáni a boltba, ha fogytám az olaj. http://www.formula3000.hu/shop...
Én ezt az oldalt, illetve olajat ajánlom, teljessen szintetikus és nagyon kedvező árú, felesleges megvenni az 5 ezres olajat, vagy a másik véglet, az túl olcsó szar ásványit.
Ezzel az elf-el én 12 ezer km-et csavarta a kis dt-mbe, most van benne 23, és semmit baja, bontatlan.
Sziasztok!
Yamaha DT 50 MXhez keresek belső tárcsát! Nem a kinyomólapot, és nem is a lamellakosarat, hanem ami a 2 között van. Ha van komplett kuplung az is érdekelhet! Kép a tipusról!
halihó
8000 nél megáll a fordulat az miért van 5500 nél érzem h megindul 7500 ig megy , pedig uj dugó gyürü stb, aksi nélkül is müködik a power menetközbe vagy nem? vagy mi lehet a baja h megáll 8000 nél a fordulat?
Köszönöm a válaszaitokat, elszaladok most olajért mert valóban kevés van benne, legutóbb mikor utántöltöttem több volt (ez lesz a második utántöltésem, mert még új nálam a motor). Félrenéztem, és mégsem félig van hanem jóval kevesebb.
Szerintem elsiklottunk azon lehetőség mellett, hogy az olaj "jelzőlámpa" esetleg rendesen működik és azt mutatja, amit neki kell, vagyis, hogy fogytán van a motorolaj. Mert ugye nem akkor kell jeleznie, ha már kifogyott, hanem jóval elötte.
(motorolaj alatt azt értem, amit az olajszivattyú a benzinhez kever)
Szerintem tölts rá némi olajat és nézd meg, mi történik.
Hello,
A hajtómű olajhoz semmi köze a visszajelzőhöz.
A hajtóműolajat ugy ahogy van lecseréled frissre.
A motorolaj visszajelző pedig vagy,csati lelazult v kivan akadva, huzd le a csatikat majd vissza.
én személy szerint rühellem s különolajzót mindig kikötöm.
2x is megjártam már, 1x eldugult az adagolo cső nem kapott olajat megragadtam, 2jára a bowden leeset a különolajzó szivatyújáról és megint csak annyi
Sajnos felborúltam a Dt-vel aminek következményeként kettétört a váltótengelyem, meg sikerült lebontani a motor bal oldalát is. A váltó hármasban volt, amikor az eset történt. Azóta kicseréltem a törött váltótengelyt, de fellépett egy új probléma.
Ha hármasba kapcsolok és gyorsítok, akkor olyan, mintha meg megcsúszna a kuplung és emiatt rángat is a motor. (de nem csak párszor, hanem folyamatosan) Ez főleg hármasban jelentkezik és hát így nem is nagyon lehet használni a mocit. Néha jelentkezik kettesben is, meg négyesban, de ötödikben eddig még nem. Ez most valami kuplung gond lehet, vagy a váltó résznél történt valami? A kuplungot beállítottam, illetve a bowdenen is állítottam, hogy ne emeljen ki túl hamar, de semmit nem segített.
Lehet, hogy az összeszerelésnél szúrhattam el valamit?
G?
Javaslom, h netről rendelj olajat spájzolj be mindig egy 4-5 darabot, így nem kell mindig szaladgáni a boltba, ha fogytám az olaj.
http://www.formula3000.hu/shop...
Én ezt az oldalt, illetve olajat ajánlom, teljessen szintetikus és nagyon kedvező árú, felesleges megvenni az 5 ezres olajat, vagy a másik véglet, az túl olcsó szar ásványit.
Ezzel az elf-el én 12 ezer km-et csavarta a kis dt-mbe, most van benne 23, és semmit baja, bontatlan.
G.
En nem sűrűn láttam ilyet h a hatsó kerék mellet van az olaj tartály, elől v az üllés alatt szokott lenni,
Yamaha DT 50 MXhez keresek belső tárcsát! Nem a kinyomólapot, és nem is a lamellakosarat, hanem ami a 2 között van. Ha van komplett kuplung az is érdekelhet! Kép a tipusról!
előre is köszönöm
G.
8000 nél megáll a fordulat az miért van 5500 nél érzem h megindul 7500 ig megy , pedig uj dugó gyürü stb, aksi nélkül is müködik a power menetközbe vagy nem? vagy mi lehet a baja h megáll 8000 nél a fordulat?
(motorolaj alatt azt értem, amit az olajszivattyú a benzinhez kever)
Szerintem tölts rá némi olajat és nézd meg, mi történik.
G.
A hajtómű olajhoz semmi köze a visszajelzőhöz.
A hajtóműolajat ugy ahogy van lecseréled frissre.
A motorolaj visszajelző pedig vagy,csati lelazult v kivan akadva, huzd le a csatikat majd vissza.
én személy szerint rühellem s különolajzót mindig kikötöm.
2x is megjártam már, 1x eldugult az adagolo cső nem kapott olajat megragadtam, 2jára a bowden leeset a különolajzó szivatyújáról és megint csak annyi