Szeva! Én is használom a for yamahás dugót. Tavaly szezon elején volt fúrva megkapta a for dugót. Kb 4 ezer km-et mentem vele de sokat kapott. Egykerék rengeteg crossozás sárba. Kitört a dugóból egy darab kb 2 hete. Kapott egy fúrást for dugót és mehet tovább. Neken nincs bajom a for yamahás dugóval.
Nincs mit.
Sőt fater tavasztól amíg hó nincs kocsi helyett motorral jár. neki is for dugót raktam be kb 2éve mászkál vele napi 30km ,most cserélem a felső tűgörgőt benne. dugó gyűrűt néztem még elmegy vagy 2szezont.
Öcskösnek is for dugó van benne ő meg még hülyébb mint én na arra kivancsi leszek meddig bírja most kb 2hónapos.
Ez elég bíztató :D Tőlem csak ritkán kapott ezidáig is úgy durván, és ezután se fog sűrűn. Így azért nyugodtabb szívvel rendelem meg! Köszönöm a gyors választ :D
Hello,
Amikor megfúrtam a hengert már nem volt zseton dugóra így for yamahat kapott.
Szépen bejárattam utána ami a csövön kifér, siratók meg ilyen apróságok, kb 4hónap mulva kinyomta a hengerfej tömítést néztem a gyűrű kopást minimális pedig kurva sokat kapot tőlem.azóta elcseréltem egy 350 4t-re a csavonak mai napig is uzemel vele
Sziasztok. Sajnos generálra vár a motorom, és előzetesben kikérném azok véleményét akik For Yamaha dugót raktak a gépükbe. Pénzhiány miatt, nem tudok bele rakni prox,vertex stb.. dugókat. Normál használat melett mennyit bír ez a dugó?
Egyeltalán érdemes bele rakni? Mert ha tényleg egy rakat sz*r akkor inkább gyűjtök rgy normális dugóra. Előre is köszi!
Köszönöm a választ!Mihamarabb be szerzem akkor láttam,hogy írta az egyik hozzászólásba,hogy az mz fúvóka is jó bele vagy az csak a 125-a gépekbe jó?Köszönöm a válaszát!
Üdv!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a 80-as dt-be nekem 95 Amal fúvóka van benne avval is el megy a motor de 6-ba le csutkázom akkor el kezd lassulni a motor ha vissza engedem a gázt egy kicsit akkor egy picit gyorsulna de nem sokat kérdés,hogy okozhatja ez a kisebb fúvóka mert ha jól láttam ezekbe gyárilag 110 való.Ha vennék bele egy 110 dellorto fúvókát M5 méretbe az jó bele? A válaszokat előre is köszönöm!
A túlfolyóból szinte minden DT-ének csepeg néha a benzin, azért is van rajta egy cső, elvezetésképpen. Főleg terepen, rázós úton, ahogy lötyög, rázkódik benne a benzin. De ahogy írták a sima rezonanciától is. Akkor van baj, ha folyamatosan csepeg.
Ha tisztítom a karbit akkor én is darabokra szedem...
Igazából nem nagy mennyiségű túlfolyásra gondolj,ami kifolyik az minimális.
Csak a télen fel akarom újítani,kopó alkatrészeket cserélni és újra fényezni az egész mocit.
Akkor viszont már zavaró lesz ha valami folyik belőle.
Majd még agyalok rajt,de lehet az lesz mit írtál hogy egy fordulaton berezonál a szelep és átenged.
Üdv.
Sajna így csak találgatni tippelni tudok.
Mint minden szerelőnek, látnom kéne.
Én ha karbit takarítok, első körben kidobálom a fúvókákat úszót stb.
Teljesen kopaszra szedem.
Az összes járatot átfújom, a belsejében láthatóak a járatok, s összekötések.
Mondjuk én dohányzom, és többnyire ilyenkor rágyújtok egy cigire, s mipolán csővel a tömör füsttel fújom át a járatokat.
Így látom mi hol jön ki, ha esetleg van beszorulva kosz, a füst nem egyenletes, hanem megtekeri kifelé jövet.
Ha minden tiszta akkor jönnek a fúvókák, s mennek vissza a helyére. Ellenőrizni kell a karbi szellőztetését is, és a keverőcső-kehelycső (amiben a tű jár) tisztaságát is.
Ez is kiszedhető minden karbiból, tréfált már meg amatőr felhasználót.
Elkoszolódás esetén nem jut keverő levegő a torokba, ezáltal dúsabb keveréket alkot.
Szétkopott karbival még nem találkoztam, a pillangó szelepes karbik inkább amik kikopnak, ott is a tömítés inkább.
Én mindig mechanikusan takarítok, nem bízom sem a főzésben, sem az ultrahangos tisztításban sem.
Szvsz.valami dugulásod van, és azért folyhat túl, bár az sem kizárt, hogy olyan rezgést kap bizonyos fordulaton, ahol átereszt a tűszelep.
Látom karbi témában otthon vagy...
Lenne egy kérdésem a 80 as karbijáról!
Úszószint,fúvókák minden rendben van,nincs szét kopva semmi sem.
Kérdésem:Nagy fordulaton,a túlfolyón,nagyon kevés benya megszökik(normális használat közben nem)
A szint-el játszottam már hogy levettem amit még elbír,és amíg még nem folyik túl.De semmi változás nem volt.
Ez mitől lehet szerinted?
Neked kell bekarburálni.
Gyári karbihoz raktad ezt a főfúvókát?
Itt kapsz, a legolcsóbban!
Postán is küldi a srác, 6305 R1-es Koyo kell bele.
Más cég nem gyárt hozzá, 1mm-rel keskenyebb.
- a Malossi / Dellorto karburátorba mi a gyárilag előírt dűzni méret?
A karbiban egy 92 -es volt, de ez nagyon sokat adott. Most 82-nél járok, már kipörög, használható. De jó lenne tudni mi a gyári, sokat segítene.
Thx.
8
http://www.gerecsemotor.hu/mot...
Sőt fater tavasztól amíg hó nincs kocsi helyett motorral jár. neki is for dugót raktam be kb 2éve mászkál vele napi 30km ,most cserélem a felső tűgörgőt benne. dugó gyűrűt néztem még elmegy vagy 2szezont.
Öcskösnek is for dugó van benne ő meg még hülyébb mint én na arra kivancsi leszek meddig bírja most kb 2hónapos.
Amikor megfúrtam a hengert már nem volt zseton dugóra így for yamahat kapott.
Szépen bejárattam utána ami a csövön kifér, siratók meg ilyen apróságok, kb 4hónap mulva kinyomta a hengerfej tömítést néztem a gyűrű kopást minimális pedig kurva sokat kapot tőlem.azóta elcseréltem egy 350 4t-re a csavonak mai napig is uzemel vele
Egyeltalán érdemes bele rakni? Mert ha tényleg egy rakat sz*r akkor inkább gyűjtök rgy normális dugóra. Előre is köszi!
A Simson és MZ csak furat átmérőben tér el tól-ig....
Kell is bele, különben megakad a motor, akár detonálhat is, amitől kilukad a dugattyútető is.
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a 80-as dt-be nekem 95 Amal fúvóka van benne avval is el megy a motor de 6-ba le csutkázom akkor el kezd lassulni a motor ha vissza engedem a gázt egy kicsit akkor egy picit gyorsulna de nem sokat kérdés,hogy okozhatja ez a kisebb fúvóka mert ha jól láttam ezekbe gyárilag 110 való.Ha vennék bele egy 110 dellorto fúvókát M5 méretbe az jó bele? A válaszokat előre is köszönöm!
Igazából nem nagy mennyiségű túlfolyásra gondolj,ami kifolyik az minimális.
Csak a télen fel akarom újítani,kopó alkatrészeket cserélni és újra fényezni az egész mocit.
Akkor viszont már zavaró lesz ha valami folyik belőle.
Majd még agyalok rajt,de lehet az lesz mit írtál hogy egy fordulaton berezonál a szelep és átenged.
Sajna így csak találgatni tippelni tudok.
Mint minden szerelőnek, látnom kéne.
Én ha karbit takarítok, első körben kidobálom a fúvókákat úszót stb.
Teljesen kopaszra szedem.
Az összes járatot átfújom, a belsejében láthatóak a járatok, s összekötések.
Mondjuk én dohányzom, és többnyire ilyenkor rágyújtok egy cigire, s mipolán csővel a tömör füsttel fújom át a járatokat.
Így látom mi hol jön ki, ha esetleg van beszorulva kosz, a füst nem egyenletes, hanem megtekeri kifelé jövet.
Ha minden tiszta akkor jönnek a fúvókák, s mennek vissza a helyére. Ellenőrizni kell a karbi szellőztetését is, és a keverőcső-kehelycső (amiben a tű jár) tisztaságát is.
Ez is kiszedhető minden karbiból, tréfált már meg amatőr felhasználót.
Elkoszolódás esetén nem jut keverő levegő a torokba, ezáltal dúsabb keveréket alkot.
Szétkopott karbival még nem találkoztam, a pillangó szelepes karbik inkább amik kikopnak, ott is a tömítés inkább.
Én mindig mechanikusan takarítok, nem bízom sem a főzésben, sem az ultrahangos tisztításban sem.
Szvsz.valami dugulásod van, és azért folyhat túl, bár az sem kizárt, hogy olyan rezgést kap bizonyos fordulaton, ahol átereszt a tűszelep.
Lenne egy kérdésem a 80 as karbijáról!
Úszószint,fúvókák minden rendben van,nincs szét kopva semmi sem.
Kérdésem:Nagy fordulaton,a túlfolyón,nagyon kevés benya megszökik(normális használat közben nem)
A szint-el játszottam már hogy levettem amit még elbír,és amíg még nem folyik túl.De semmi változás nem volt.
Ez mitől lehet szerinted?