Akkor nem is igazán értem, mit is keresel itt......tudatlanok között?
Mindamellett hogy hazudozol.
Második hozzászólásodban nem hiszed hogy főfuvi, mert az gyári.
Most meg már cseréltél is?
Nethuszár.
Részemről lezárva.
Ha meg így lenne amit leírtál, talán kezdhettél volna ezzel is, amiket megnéztél vagy kiheréltél rajta.
Már ha így volt.
Bár azt az értelmesebbje első körben említi.
Igazán nem akarok izélni itten, de te ost komlyan azt hiszed, hoy bármiylen össezfüggés van aközött, hogy valaki képes építeni egy iylen erősenmegkérdőjelezhetően ízléses nemtommit, és aközött, hogy meg tud javítani egy 2t motort?
Fogalmam sincs, hogy ez az úr ért-e ehhez is, vagy nem, csak arra akarok utalni, hogy az egyik nagyon nem következik a másikból.
Akkor te figyelj. A power jelenleg sincs bekötve, mivel még nem csináltam új bowdent, így nyitottra van állítva. Így sem pörög ki. Mellesleg van pénzem főfuvira, vettem is 900 ft-ért prox gyártmányút, próbálva lett 210 (#120!),240-el is ugyanaz a tünet. Ha nekem nem hiszel, kérdezd meg őt, mivel ő csinálja. link
Ha valaki ért a motorokhoz, akkor az Ő. Részemről a téma lezárva, majd keresek más megoldást.
Amúgy ha a pover csatlakozóit széthúzod, és a tengelyt nyitott állásba fordítod, (levett kipunál ellenőrizve)
akkor le fog forogni végre, csak alul lesz erőtlenebb.
De tegyél bele első körben egy főfúvókát!
Figyelj.
Első körben ugy érzem normálisan válaszoltam, leírtam mi a teendő.
És én nem hiszem, hanem tudom hogy ezeket kell megcsinálni ahhoz hogy leforogjon végre.
Én nem otthon unatkozom a gép előtt hanem ilyeneket javítok.
Te még mindig azt hiszed CDI baja van a motorodnak.
Hát pénz nélkül max. valami égi jelet várhatsz, talán CDI hullik eső helyett.
Mondom tegyél bele egy Simson 120-as főfúvókát, a tűt állítsd alulról a 2. rovátkába.
A povert állítsd be levett kipufogónál.
Csekkolás után nyitott helyzetbe áll meg.
Ha beindítod, elfordul jobbra, és lezár.
Ha fordítva működik, meg kell cserélni a bovdeneket.
Többet nem tudok segíteni.
Ha annyi pénzed sincs hogy vegyél egy MZ M5-ös menetű 120-as főfúvókát 100 forintért, adj egy címet, küldök neked.
Többet nem tudok segíteni.
Figyelj.
Mielőtt végső elkeseredésemben rákérdeztem itt a dolgokra, előtte hónapokig olvastam az itteni 2-3-4 éves hozzászólásokat - többek közt a tieidet is - és mindent végigpróbáltam, semmire nem mentem vele. Ezért vagyok most itt, nem jókedvemből. A gyári főfuvi mellesleg 240-es, ami nem hiszem, hogy fojtott lenne. És igen, 80 ezres fizetésből nem futja rá, hogy bárhová is vigyem a motort, de még telefonálni sem nagyon. Ez van. Én úgy gondolom normálisan kérdeztem, Te a magad módján válaszoltál, ez így rendben is van. Nem marad más hátra mint a további kutakodás, olvasgatás. Majd lesz valahogy..
Nézd.
Én már javítottam pár DT-t.
Nem írtam hogy gyári főfuvi kell bele, hanem azt írtam hogy 120-as.
Mert a gyári fojtott.
De kötöd az ebet a karóhoz.
Gondolom kurvára nincs pénzed, nemhogy elhozd, de még arra sem hogy felhívj, és valami fényt vigyek az agyadba.
Leírtam hogy miket nézz, és csinálj meg.
Motorozzál 6000-es fordulaton, legalább sokáig tart a motorod.
Széles utat hozzá.
Nem fogok veled évekig levelezgetni, hogy miket nézz meg, órákig írom a levelet, amit 2 perc alatt észrevenni egy gyakorlatias embernek.
Ha nem, hát nem.
Köszi a tanácsot, de ezeket már mind megcsináltam, átnéztem még a megvétel után. Gyári a főfuvi is, légszűrő is új. Szerelő is próbálkozott, de nem jött rá mit lehetne kezdeni vele. CDI-t meg egyszerűen sehol nem találni hozzá. 3RM-20-al tuti lenne. Biztos, hogy elektromos baja van mert minden sebességben pontosan ott fogja meg.
CDI nem fogja meg 6000.-nél!
A karbit kell első körben szétszedni, kitakarítani, s beledobni egy 120-as főfuvit.
Ha ez megvan, rendbe kell rakni a poverjét, van hogy fordítva kötik be, ez a fojtás benne.
A nagyobb főfuvi is fojtás!
Én most javítottam egy TDR-t DTBarni-nak, épp ebben a pillanatban vitték el faterjával, széles mosollyal az arcukon.
Mondanám hogy hozd el egy pár nap alatt gatyába rázom.
Látom messze vagy, de el kell döntened mit is akarsz.
Ha kérdésed van nyugodtan hívhatsz.
Adatlapon van az elérhetőségem.
Ezt már eléggé körbejártuk Apucival 2 vagy 3 éve.
Lehúzza a gyújtást negatívba, úgy nem fog elforogni.
Vagy szerzel egy tzr-tdr cdi-t vagy elfokolva felteszed a lendkereket retesz nélkül.
Üdv.
Bontóba max.
Vagy csinálsz hozzá.
Veszel ugyanolyan átmérőjű bovdenbelet, levágod olyan hosszúra mint az előző.
Majd nézel olyan átmérőjű csavart mint a diók, és megfúrod olyan átmérőjű fúróval mint a bovden.
Beleforrasztod a bovdent, és kész.
Kb fél órás meló.
Vagy keresel a környékeden bovdengyártót.
Bár akkor érdemes lenne párban cserélni.
Tavaly óta még mindig nem sikerült rájönnöm, hogy miért nem pörög 6500-nél többet a motor. 2000-es évjáratú 125R, a kilométer órából már ki volt szedve a fojtás, a CDI 3RM-10. Már végignéztem az összes lehetséges módot a dt125.de oldalon, de egyik sem ír pontosan erről. Senki nem tudja mit lehetne kezdeni vele? Nem hiszem el, hogy ne lehetne valahogy "feloldani". Jelenleg szerelőnél van, de ő sem jött még rá a megoldásra. 100%-ban ugyanez a tünet nálam is: link
Jobban meggondolva akkor kell a dióda, hogyha te külön be akarod kötni a visszajelzőt, és a két első indexből akarod átvezetni az áramot a visszajelzőbe... mindkét oldalról egy-egy szállal. A diódák miatt nem "köti össze" a visszajelző a két oldalt és úgy is tud külön-külön villogni. De ez a relé működésésbe nem szól bele. Ennek a relének már 20mA vagy 40mA-től működni kell. A típus szám alapján... vagy mást kaptál és átvertek.
Mindamellett hogy hazudozol.
Második hozzászólásodban nem hiszed hogy főfuvi, mert az gyári.
Most meg már cseréltél is?
Nethuszár.
Részemről lezárva.
Ha meg így lenne amit leírtál, talán kezdhettél volna ezzel is, amiket megnéztél vagy kiheréltél rajta.
Már ha így volt.
Bár azt az értelmesebbje első körben említi.