Nem látom semmi értelmét a diódáknak, mert visszafelé nem tud menni az áram. Igazából a reléhez nem megy két pozitív se. Egy pozitív megy közvetlen az akkuról.
Az indexnek meg a visszajelzőnek is a relé adja a pozitívot, nem máshonnan kapja. (Máshonnan nem kapnak tápot, a visszajelző másik lába meg az indexeké is fix testen van.)
Ha bekötötted így, ahogy a képen lerajzoltam, és nem jó, akkor sz*r a relé. A relét fotózd le! Vagy ha kaptál hozzá valami papírt.
Egy index-szel is villognia kell.
Nem kell videó. Kösd be ahogy leírtam, és az se mindegy, hogy a LED milyen irányban van bekötve.
Vedd ki az akkut és úgy kösd be külön a relét és rá az indexet. Ennek a relének 1db LED-del is működnie kellene. Nem kell neki plusz terhelés.
Berregni nem nagyon tudnak ezek, egy rendes led-hez való relében nincs mozgó alkatrész.
De erdekes ha hatul az egos index van elol a ledes akkor teszti a dolgat, de ha mind a 4 ledes csak egyfolytaba vilagit es berreg, ha kell videot is lokok fel,
Nem mindegy, hogy melyik lábát kötöd hova.
B lábat fix 12V-ra kell kötni (az akkura).
E lábat fixen testre.
L lábat meg az indexkapcsolóra (amiből majd továbbmegy az indexekhez a delej) A visszajelzőt meg csak úgy tudod bekötni, ha mind a két iránynak van külön visszajelzője a műszerfalon. És akkor is az index áramkörébe kell bekötni Ahol egy izzó van a műszerfalon neki, ott nem lesz visszajelzésed.
Szevasztok!
Valaki próbálkozott már esetleg a DT-be H4-es izzót rakni? Ha igen akkor nem lett tőle baja a foncsornak?
80-as DT-be raknám...tudom-tudom, hogy ez egy szar mert minden baja..meg fel is robban meg ilyenek...bár engem az utóbbi 5 évben egyszer sem hagyott cserben és a kötelező szervizeken kívül és a dugattyú cseréken kívül semmi probléma nem volt vele.
Helló!
Na meg kaptam a 4db ledes indexet és hozzá való relét.
Bekötöttem de csak egyfolytában világítanak, de a relé recseg,berreg.
Relére az van ráírva:
CF13JL02
FCRLED
Badarság.
A DT80 LC2 kategóriájában az egyik legjobb motor. Egyedüli típushibája a fránya berúgó-fogaskerék, de amúgy nagyon eltalált, erős, megbízható, tartós motor gyárilag. Amikor már tuning rezó, meg nagy karbi, más áttétel, meg hasonlók kerülnek rá, onnantól kuka, a japánok nem véletlenül csinálták úgy gyárira, ahogy. Jó pár km-t ültem ilyenen, egyik kedvenc motorom marad. Most LC2 125-ösöm van, ez nyilván erősebb, de a váltóáttétele el van kúrva, a rövid 1-es után nagyon hosszú a 2-es, van egy nagy lyuk. A 80-ason sokkal jobb osztású váltó volt. Síkon, aszfalton persze ez nem annyira jön ki, de terepen kemény emelkedőkön nagyon érezni. Ezek a motorok meg odavalók, folytonos aszfaltra vegyen az ember RD-t, ne DT-t....
Sziasztok!
'84-es évjáratú Yamaha DT 80-on nincs semmi szikra. Tudnátok valamit mondani mi lehet a baj, mit tudok vele csinálni? Esetleg a trafót hogy tudom ellenőrizni, hogy rossz-e ?
Motormentés!
Hello, semmi pánik, ha lerohadtál az országúton!
Tudom miről beszélsz, elhiheted! Én is jártam így…
De most olyan helyzetben vagyok, hogy tudok segíteni – van teherautóm, vállalkozásom- szóval minden adott ahhoz, hogy hazavigyelek, vagy egy szervízbe…Hívj. Jövök. Probléma megoldva. 0620 392 54 59 (Pécs)
Az indexnek meg a visszajelzőnek is a relé adja a pozitívot, nem máshonnan kapja. (Máshonnan nem kapnak tápot, a visszajelző másik lába meg az indexeké is fix testen van.)
Ha bekötötted így, ahogy a képen lerajzoltam, és nem jó, akkor sz*r a relé. A relét fotózd le! Vagy ha kaptál hozzá valami papírt.
Egy index-szel is villognia kell.