Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem látom semmi értelmét a diódáknak, mert visszafelé nem tud menni az áram. Igazából a reléhez nem megy két pozitív se. Egy pozitív megy közvetlen az akkuról.
Az indexnek meg a visszajelzőnek is a relé adja a pozitívot, nem máshonnan kapja. (Máshonnan nem kapnak tápot, a visszajelző másik lába meg az indexeké is fix testen van.)

Ha bekötötted így, ahogy a képen lerajzoltam, és nem jó, akkor sz*r a relé. A relét fotózd le! Vagy ha kaptál hozzá valami papírt.
Egy index-szel is villognia kell.
Sziasztok! Yamaha dt 80 motorba milyen blokkot lehet beszerelni különösebb változtatás nélkül?
Magyaraztak nekem olyat h az index viszajelzohoz 3szal kabel megy 1minusz 2plusz, a plusz kabelekre 1-1 in4007 diodat rakjak be
Semmi valtozas ugyan az,
Bár ha az a relé a létező legolcsóbb, gondolom a szetthez volt, akkor lehet benne egy relé.
Nem kell videó. Kösd be ahogy leírtam, és az se mindegy, hogy a LED milyen irányban van bekötve.
Vedd ki az akkut és úgy kösd be külön a relét és rá az indexet. Ennek a relének 1db LED-del is működnie kellene. Nem kell neki plusz terhelés.

Berregni nem nagyon tudnak ezek, egy rendes led-hez való relében nincs mozgó alkatrész.
De erdekes ha hatul az egos index van elol a ledes akkor teszti a dolgat, de ha mind a 4 ledes csak egyfolytaba vilagit es berreg, ha kell videot is lokok fel,
Odáig le kellett fúrni a tőcsavarokat? Amúgy az a henger nem is rá való sztem. Felömlők osztottak benne?
ne keverjen meg, a JL02-ről írok, csak a 03 volt a fejemben, azért írtam azt.
Bár én még elektronikus relét nem hallottam berregni, nincs benne tekercs meg ilyesmik... reméljük nem döglött meg.
CF 13 JL03
For LED

Nem mindegy, hogy melyik lábát kötöd hova.
B lábat fix 12V-ra kell kötni (az akkura).
E lábat fixen testre.
L lábat meg az indexkapcsolóra (amiből majd továbbmegy az indexekhez a delej) A visszajelzőt meg csak úgy tudod bekötni, ha mind a két iránynak van külön visszajelzője a műszerfalon. És akkor is az index áramkörébe kell bekötni Ahol egy izzó van a műszerfalon neki, ott nem lesz visszajelzésed.
Szevasztok!
Valaki próbálkozott már esetleg a DT-be H4-es izzót rakni? Ha igen akkor nem lett tőle baja a foncsornak?

80-as DT-be raknám...tudom-tudom, hogy ez egy szar mert minden baja..meg fel is robban meg ilyenek...bár engem az utóbbi 5 évben egyszer sem hagyott cserben és a kötelező szervizeken kívül és a dugattyú cseréken kívül semmi probléma nem volt vele.
Helló!
Na meg kaptam a 4db ledes indexet és hozzá való relét.
Bekötöttem de csak egyfolytában világítanak, de a relé recseg,berreg.
Relére az van ráírva:
CF13JL02
FCRLED
köszönöm
10W-40 Castrol Actevo, vagy Motul.
Egy a lényeg, kuplung-adalékolt legyen az olaj.
80 LC2-höz keresek hátsó kereket, elég csak a ráf meg a küllők.
Üdv mindenkinek nem rég lettem dt tulaj /dt 50x 2006/
Kérdésem az lenne hogy milyen olaj kell a váltóhoz.
a válaszokat lőre köszi
Badarság.
A DT80 LC2 kategóriájában az egyik legjobb motor. Egyedüli típushibája a fránya berúgó-fogaskerék, de amúgy nagyon eltalált, erős, megbízható, tartós motor gyárilag. Amikor már tuning rezó, meg nagy karbi, más áttétel, meg hasonlók kerülnek rá, onnantól kuka, a japánok nem véletlenül csinálták úgy gyárira, ahogy. Jó pár km-t ültem ilyenen, egyik kedvenc motorom marad. Most LC2 125-ösöm van, ez nyilván erősebb, de a váltóáttétele el van kúrva, a rövid 1-es után nagyon hosszú a 2-es, van egy nagy lyuk. A 80-ason sokkal jobb osztású váltó volt. Síkon, aszfalton persze ez nem annyira jön ki, de terepen kemény emelkedőkön nagyon érezni. Ezek a motorok meg odavalók, folytonos aszfaltra vegyen az ember RD-t, ne DT-t....
Sziasztok
Érdekelne , hogy valaki nem árul-e motort Nyíregyháza környékén 2000 évjárat vagy felett csak papíros vagy papírozható érdekelne.
Végül is, az eddig megbontott 8 csavarból csak hatot kellett kifúrni:)

Nugodtan mehetnék kurvának, mert niylvánvalóan szeretek szopni:)
Jól belenyúltál.....
Kell ez neked?
Sziasztok!
'84-es évjáratú Yamaha DT 80-on nincs semmi szikra. Tudnátok valamit mondani mi lehet a baj, mit tudok vele csinálni? Esetleg a trafót hogy tudom ellenőrizni, hogy rossz-e ?
Hali!
Megtudnád mondani honnan rendelted a lánckerekeket?
Motormentés!
Hello, semmi pánik, ha lerohadtál az országúton!
Tudom miről beszélsz, elhiheted! Én is jártam így…
De most olyan helyzetben vagyok, hogy tudok segíteni – van teherautóm, vállalkozásom- szóval minden adott ahhoz, hogy hazavigyelek, vagy egy szervízbe…Hívj. Jövök. Probléma megoldva. 0620 392 54 59 (Pécs)