Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azon azért jót röhögtem, ami a vertex csapszegekhez írt jellemzésben olvasható, hogy 16mncr4 vagyis bc2, ami a lehető legprosztóbb cementálható anyag, 250 forint kilója, de itt úg van felvezetve, mintha ez valami klönlees dolog lenne:)
Ez annyira nem különleges, hogy ilyneből van a simson hajtkar is.
örömbódottá
Szia!
www.gerecsemotor.hu

Ezen az oldalon elég sok dt-s cucc van! Én is innen rendelgetek ezt-azt..
A keresőbe beírod hogy DT 125, aztán kiválasztod hogy melyik típus a tiéd!
Biztos megtalálsz mindent!
Sziasztok!
Rezót keresek Dt80-ra...az sem baj ha tunyingos :D
Akinek van,írjon.
sziasztok segítséget szeretnék kérni motor blokk felújítás előtt állok és szimeringet csapágyakat szeretnék venni meg tömítés készletet
yamaha tdr 125 motorom van 1990-es nem merek semmit sem megvenni nem volt még ilyen motorom
Sziasztok !
Van darabokban egy lc-2 es (125) gépem , ha érdekelne valakit 40 be viheti ( blokk,futómű,váz,kerekek,kormány,kapcsolók, össze lehetne rakni belőle egy motort ha lenne hozzá gyújtásom . Érd.20 2360079
Igazán nincs mit
Köszönöm Zsolti a segítséget!
Azt még hozzáteszem, hogy 1,2,3 így is rövid.
Igen, így van. Kb. 4500-ig elég gyenge, onnantól viszont erőre kap, rendesen húz és legalább hosszan.
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy yamaha dt alkatrészeket keresek még pedig kéne egy 80as kuplung, meg kipufogó (jobb oldali), meg idomok 3mn vázszámúra akinek kérem írjon. Email cím : krisztian33@gmail.com
16-45? Neked is így van? Kicsit félek hogy lomha lessz.... De már megrendeltem.....
Én is így használom, szerintem pont jó, bár 4e alatt vissza kell kapcsolni a hirtelen gyorsításoknál.
Helló! Köszi hogy leírtad a tapasztalatod! Szerintem hagyom a 16-ost elől,hátra meg megy 45-ős!
Sziasztok! Fogaskerék rendelése előtt állok!
Most rendelem meg hogy holnapra megjöjjön..
Most elől 16-os,hátul 48-as van a dt 80 lc2-n
Az a baj hogy nagyon rövidek a sebességek!
Hogy tudnám ezt megvariálni hogy hosszabb legyen a sebsebég!
Terepezni nem járok,inkább utcai bendzsózás,mászkálás aszfalton..
Most elég csak az elsőt kicserélni,vagy csak a hátsót? Előre is köszönöm!

Na idő van, menni kell dolgozni!
Szia.
Én is cseréltem anno, kb 15-20km/h órát dob a végsebességen.
Hali! Dt 80lc2 hátsó 51-es fogaskerekemet cserélném egy 45-ös fogaskerékre!
400km ment a fogaskerék,tehát nem kopott!
pedig de.
Minengyár ezt csinálta, volt alap modell 3loerő köörnyékén, és volt csúcsmodell ezek mindegyike max6,3 loerő volt megegyezés szerint.

A yamaha is így járt el.
Az alap rd valami 1890 márka volt (kb simson ár) az 5sebis 6 loerős meg majd 3000, mert ez volt a Zündappok Sabchsokkal versenyképes , azoknál kissé olcsóbb ár.

Mellesleg például a Zündinek is volt iylen fapados modellje, kiülről tök ugynaúgy néz ki, de csak 2,2 loerő vagy kilowatt,csillapítatlan az elsőteló satöbbi.
A fullosnak meg gázos volt már akkor is még a hátulja is, és 1980-at írtunk...
40 és 49mm a gyári hengerfurat átmérő (névleges) az MX szériában a levegősöknek.
Nem hiszem hogy a 80-as években fojtogatták a gépeket, mivel még nem voltak ilyen norma kritériumok.
A Japók legtöbbjében nem is volt fojtás semmilyen sem, inkább csak a hosszú üzemidőre törekedvén lehet ez a gyengítés szerintem.
Első körben az alját hagynám így, és a tetejét szedném vissza színig, + 1 tömítést neki, hogy kijöjjön egy 0,9 körűli présmagasság.
Ott kipróbálnám.
Ha nagyon tré, akkor mennék tovább, ahogy gondoltad, de nem hiszem hogy az átömlő mérete annyit könnyítene rajta.
Ugyanannyi lesz a feldolgozott mennyiség, csak a szűkebb keresztmetszetben felgyorsul, (ergo ez még lehet jó is) a keveredés szempontjából.
Legalábbis én így gondolom.
Értem én.
De nem csak az számít hogy emelsz rajta 10 fokot, hanem hogy amit emelsz rajta, + az általad említett 3mm jön még vissza.
Az nem lesz már sok?
Persze, ont ezt mondom..
Alárakok (xd) fölül meg leszedek annyit, hogy szintig járjon a dugó.

Ezzel lesz magasabb a kipu összesen kb10 fokot, ami alapvetően sok volna, ha nem 150 valamennyi volna a kiindulás alap.
(most, az, hogy 1500 van már fél loerő, vagy 2500-on ez elégé mindegy, ott úgysem használod..)

Nem akarom egyáltalán fejbeütni, mint írtam a fejben tök normális méretek vannak az teljsen úgymarad.

Azt gondolom, a nyitott meg a 3loerős henger között az volt a difi,hogy a nyers öntvényből a nyitottnál fölülről, a 3 loerősnél meg alulról szedtek le többet, ez viola, előállt a döglött henger:)
Én nem nagyon vagyok otthon a reszelgetésben, azt meghagyom inkább a profiknak.
Értem mire gondolsz, megemeled a hengert addig, míg az átömlők egy síkban lesznek a dugótetővel.
Viszont akkor a tetejét le kell esztergálnod.
Ha csökkented a sűrítési, vagy kompressziós teret abból gondoltam hogy csak magas fordulaton fog üzemelni.
Viszont ahhoz meg kéne faca kémény is, mert a gyári sem hiszem hogy elég volna hozzá.
Nem tudom.
Ha fiatalabb volnék egy 20 évvel, lehet éreznék még affinitást a reszelgetésre, de valahogy már ezek nem izgatnak.
Családos embernek van annyi gondja, azt sem tudom mihez fogjak, mit halasszak, plussz még a vállalkozásban is nagy a géppark, mindig van valami bónusz amit mókolni kell.
Ha nincs is, akkor 2-3 napon belül lesz.....
Klónoztatni kéne magam, hogy hátradőlhessek kicsit....
Nem arrol a motorrol van szó
Ledes a helyzetjelzo