Azon azért jót röhögtem, ami a vertex csapszegekhez írt jellemzésben olvasható, hogy 16mncr4 vagyis bc2, ami a lehető legprosztóbb cementálható anyag, 250 forint kilója, de itt úg van felvezetve, mintha ez valami klönlees dolog lenne:)
Ez annyira nem különleges, hogy ilyneből van a simson hajtkar is.
Ezen az oldalon elég sok dt-s cucc van! Én is innen rendelgetek ezt-azt..
A keresőbe beírod hogy DT 125, aztán kiválasztod hogy melyik típus a tiéd!
Biztos megtalálsz mindent!
sziasztok segítséget szeretnék kérni motor blokk felújítás előtt állok és szimeringet csapágyakat szeretnék venni meg tömítés készletet
yamaha tdr 125 motorom van 1990-es nem merek semmit sem megvenni nem volt még ilyen motorom
Sziasztok !
Van darabokban egy lc-2 es (125) gépem , ha érdekelne valakit 40 be viheti ( blokk,futómű,váz,kerekek,kormány,kapcsolók, össze lehetne rakni belőle egy motort ha lenne hozzá gyújtásom . Érd.20 2360079
Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy yamaha dt alkatrészeket keresek még pedig kéne egy 80as kuplung, meg kipufogó (jobb oldali), meg idomok 3mn vázszámúra akinek kérem írjon. Email cím : krisztian33@gmail.com
Sziasztok! Fogaskerék rendelése előtt állok!
Most rendelem meg hogy holnapra megjöjjön..
Most elől 16-os,hátul 48-as van a dt 80 lc2-n
Az a baj hogy nagyon rövidek a sebességek!
Hogy tudnám ezt megvariálni hogy hosszabb legyen a sebsebég!
Terepezni nem járok,inkább utcai bendzsózás,mászkálás aszfalton..
Most elég csak az elsőt kicserélni,vagy csak a hátsót? Előre is köszönöm!
pedig de.
Minengyár ezt csinálta, volt alap modell 3loerő köörnyékén, és volt csúcsmodell ezek mindegyike max6,3 loerő volt megegyezés szerint.
A yamaha is így járt el.
Az alap rd valami 1890 márka volt (kb simson ár) az 5sebis 6 loerős meg majd 3000, mert ez volt a Zündappok Sabchsokkal versenyképes , azoknál kissé olcsóbb ár.
Mellesleg például a Zündinek is volt iylen fapados modellje, kiülről tök ugynaúgy néz ki, de csak 2,2 loerő vagy kilowatt,csillapítatlan az elsőteló satöbbi.
A fullosnak meg gázos volt már akkor is még a hátulja is, és 1980-at írtunk...
Nem hiszem hogy a 80-as években fojtogatták a gépeket, mivel még nem voltak ilyen norma kritériumok.
A Japók legtöbbjében nem is volt fojtás semmilyen sem, inkább csak a hosszú üzemidőre törekedvén lehet ez a gyengítés szerintem.
Első körben az alját hagynám így, és a tetejét szedném vissza színig, + 1 tömítést neki, hogy kijöjjön egy 0,9 körűli présmagasság.
Ott kipróbálnám.
Ha nagyon tré, akkor mennék tovább, ahogy gondoltad, de nem hiszem hogy az átömlő mérete annyit könnyítene rajta.
Ugyanannyi lesz a feldolgozott mennyiség, csak a szűkebb keresztmetszetben felgyorsul, (ergo ez még lehet jó is) a keveredés szempontjából.
Legalábbis én így gondolom.
Értem én.
De nem csak az számít hogy emelsz rajta 10 fokot, hanem hogy amit emelsz rajta, + az általad említett 3mm jön még vissza.
Az nem lesz már sok?
Persze, ont ezt mondom..
Alárakok (xd) fölül meg leszedek annyit, hogy szintig járjon a dugó.
Ezzel lesz magasabb a kipu összesen kb10 fokot, ami alapvetően sok volna, ha nem 150 valamennyi volna a kiindulás alap.
(most, az, hogy 1500 van már fél loerő, vagy 2500-on ez elégé mindegy, ott úgysem használod..)
Nem akarom egyáltalán fejbeütni, mint írtam a fejben tök normális méretek vannak az teljsen úgymarad.
Azt gondolom, a nyitott meg a 3loerős henger között az volt a difi,hogy a nyers öntvényből a nyitottnál fölülről, a 3 loerősnél meg alulról szedtek le többet, ez viola, előállt a döglött henger:)
Én nem nagyon vagyok otthon a reszelgetésben, azt meghagyom inkább a profiknak.
Értem mire gondolsz, megemeled a hengert addig, míg az átömlők egy síkban lesznek a dugótetővel.
Viszont akkor a tetejét le kell esztergálnod.
Ha csökkented a sűrítési, vagy kompressziós teret abból gondoltam hogy csak magas fordulaton fog üzemelni.
Viszont ahhoz meg kéne faca kémény is, mert a gyári sem hiszem hogy elég volna hozzá.
Nem tudom.
Ha fiatalabb volnék egy 20 évvel, lehet éreznék még affinitást a reszelgetésre, de valahogy már ezek nem izgatnak.
Családos embernek van annyi gondja, azt sem tudom mihez fogjak, mit halasszak, plussz még a vállalkozásban is nagy a géppark, mindig van valami bónusz amit mókolni kell.
Ha nincs is, akkor 2-3 napon belül lesz.....
Klónoztatni kéne magam, hogy hátradőlhessek kicsit....
Ez annyira nem különleges, hogy ilyneből van a simson hajtkar is.