Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aztán , lehet, hogy ha már befogom az esztergába kicsit beleszalad a furatkés is,oszt akkor megint visszajön a 150 akárhány fokra magasság a ferde kipucsatorna miatt:)

80-as levegőst nem láttam még gyárit belülről annak nem volt nagyobb a l9kete is?
Nem akarom szétreszelni, inkább csak helyreállítom viszonyokat..
ha felemelem a hengert,hogy ne nyisson alá , az ugyi értelemszerűen egyúttal azzal is jár, hogy amennyit aláteszek, annyival magasabb lesz a kipu szöge ami most 12mm magas gyári ablak esetén 153 fok ami eléggé buta vezérlés.
Ha most a mondott hozzáveteőlegesen 1,5mm-t feljebb kerül a henger, akkor nem egészen 165 fok lesz a kipunyílás nyitvatartási ideje, ami azért még távolról sem, a csak visítva képes menni kategória, élek a feltétlezéssel, hogy olyan 1200-1500 fordulattal fog csak megemelkedni a "sáv" alsó határa, de ennek szegények olyna ostoba hengere, kipufogója, satöbbije van hogy sávról nemigen lehet beszélni, úgy kb olyasmi karakterisztikájú ez a 3 loerős változat mint a simson, annál alig "élesebb"
A nyitott verzió valami 8000 akárhányszázon volt 6 loerő, na az vélhetően nem ment 4500 alatt, ez a 3 loerős váltzat ez eredetileg 5500on adja a csúcsot, majd most 6500 felett egy kicsivel fogja, szerentemez még abszolút elfogadható, még annyira sem éles mint a gyári nyitott verzió
Biztos csak teszteli az emberek tudását. Valakinek azt is meg kell csinálni, nem lehet mindig javítani, és produktív munkát végezni.
Az enyém kapott anno egy papírvékony alu tömítést a hengerfej alá. Nem pörgött nagyon, de kb semmi sem fogta le. Két személlyel pecáznijárós motornak használták... mindenhol elment... de 6 lóra nem is mertem gondolni, hogy kijöhet belőle anno.

Szívesen máskor is!
szeretném még használni felújítás után is
Igen.
Viszont mikor én újítottam a motorom, sokat utána olvastam, a Pannoniába is ezt rakják.
Ott is a Proxot preferálták, az olcsóbb hajtókarok 3-5000 km-ert bírtak.
Tudom olcsóbb de ha 2X kell fizetni a gépműhelyt, meg a széthúzást, tömítés-készletet, szerintem az olcsóbb a drága.
Kérdés mi lesz vele a felújítás után....megmarad, vagy röpülj páva?
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...

ez is jó lenne hozzá ?
köszönöm
sziasztok hol lehet kapni yamaha tdr 125 motorhoz főtengely felújító készletet ?
Hmmm.
Kérdés hogy mit szeretnél.
Alulra nyomatékot, vagy forgós recege hengert?
Szerintem az nem akkora baj, ha nem nyit le a dugó teljesen...lehet ha elfaragod, nagyon fönt fog csak menni.
Jah, és közcsi
Jah, és hogy még valamiérekeset is meséljek..

A fejben rendes, értelmezhető 1mm környéki présmagasság, de van egy 1,5mm-es "tömítés" a fej és a henger között, és a dugó sem jár ki színig (gyári) szóval lesz mit esztegálni, mert volt közel 3mm présmagasság:)
Ami még ravasz, hogy simsonos mértékben alányitnak a felömlők, tehát még a henger alá is kell tenni..

Vélhetően így fogták meg az eredetileg 6 loerős cuccot, hogy csak 3 legyen, és nelegyen egyszerű (annyira) visszaokosítani.
Hmm

Ebben az a czifra, hogy neköm van egy Rd50M-em és az tökre ötsebis, és annak is kell lennie...
De akkor ezekszerint a váltója az nem egyforma..

lett egy blokkkom, de ez meg 4sebis..

Hogy kapnák be, hüje lyappánok:)
Én ezért nem válaszolgatok a kérdéseire.
Múltkor 1-2 ilyen beszólásával sikerült a szívembe lopnia magát.
Tudnám ha valaki ennyire penge, minek is intéz hozzánk kérdéseket,
tudatlanokhoz.....?
Az RD 50 M blokkja gondolom egyezett a DT 50 M-ével. Olyanom volt, 4 sebességes volt gyárilag. (Mindegyik felfelé, üres alul)
Az izzó problémádra meg annyi, hogy valószínűleg azért sárga a fénye, mert túl nagy W számú izzót tettél bele. Próbáld meg kisebbel, illetve nézd át a kábelezést, a csatlakozókat. Elég sok el tud veszni itt-ott a generátor feszültségéből. Illetve az áramot is bővel lehet korlátozni. Hogy nyerhetsz előre a fényszóróra pár W-ot : a helyzetjelző izzókat LED-esíted, illetve a műszerfalvilágítást.

Halogén is jó megoldás lehet a hagyományossal szemben, ha van elég hely neki, és nincs olvadó dolog körülötte.

Ha meg arról a motorról van szó, amit korábban kérdeztél, hogy mit hova köss, akkor nem ártana azt is átnézni, hogy mit hova kötöttél.
Akor arról reggéjjé nekem, hogy a fos 2e0 blokkból volt e 4sebis
Lehet több motort javítottam már hobbi alapon, mint amin Te, kedves kolléga ültél.
Pedig szakmám szerint csak autóelektronikás vagyok, meg mellé tettem egy emeltszintű szakképesítés ráépülést, autótechnikusit nemrég. (Tudod, ami az autószerelő és az elektronikás összesített netovábbja) Motorszerelő nem vagyok, a motorszerelő szakmunkást meg kár lett volna elvégezni, nem bírtam volna ki olyan hülyék között, akik oda járnak a városomban.
No meg külhonon is szerelgettem már a bé jem vénél.
Amúgy gratula a DR-hez, vagy inkább az RC600-hoz. Épp most javítok egyet. Szép kis gépek :)

Ja és igen, vagány vagyok, de csak mert Pam pa pa
Huu te aztan mindent tudsz, azt hiszed most egy dt osze raktal eseddig nem hullot szet erre vagyany vagy
Nem tákolgatni kell. Hanem hozzáértően EGYSZER összerakni. Ha rossz a gépmunka és/vagy a szerelés, akkor megette a fene az egészet. De ha te megmondod nekem, hogy jó alkatrész és jó összeszerelés mellett mitől hajlik el egy főtengely, akkor bocsánatot kérek!
Pf gondos kez mint irtam kozep kategorias cuccokat kapott, pl skf csapagy prox tugorgo, yamaha karsai felujitotta a fotengelyt hajtokar csere +furas, szep lazan bejarattam castrol 2t olaj stb ez a halla havonta szeteset nem is gyilkoltam! Arra ott volt dr350
Szerinted! Erdekes haveromnak is volt egy 80dt sogora szerelő havonta takolgattak
Kár volt leírni, mert egy gondos kézben egy motor sem csinál ilyet.