Hello.
Yamaha dt125 beszeretném kötni a világítást honnan hova mit kössek?
Össze vissza gányolt a kábelezés a motor indul nagy nehezen betudtam kötni a cdi trafot, na végül is lámpáknak a,kábelei meg vannak de áramot honnan adjak neki? Blokkból jövő 2kábelem még szabad azaz a tekercsből jön 2felesleges az lenne a vilagitásé?
Ha maga a tűszelep gyári, akkor semmit nem számít, egyengesd ki szépen, ha ferde a fül, stb.
Ha belegondolsz, ahogy hajtogatták a fület, úgy változott az úszó magassága.
Azzal, hogy Te beállítod a magasságot, úgy a fület hajtod a gyári állására vissza.
Egyébként meg van olyan karbi, amit ha manual szerint állítasz be, alapból nem is nyit a tűszelep, úgy ki van feszülve.... ez főként a rugós végű tűszelepeknél trükkös, hogy most akkor mit kell nézni, az érintési pontot, vagy a teljesen benyomott állapotot. Erre nem tér ki a leírás.
Egy kérdés. Az ok, hogy az úszót beállítom mm pontossággal a megadott értékre, de mit ér ez akkor, ha a tűszelepet mozgató kis fülecskét már elöttem valaki össze vissza hajtogatta? Így mennyire lesz pontos a beállítás?
Sziasztok lenne nekem egy Yamaha DT hengerem és benne lévő power szeleppel eladnám vagy beszámítanák: Yamaha DT 80 LC2 -höz hátsó farok idomot,jobb oldali idomot,index lámpa búrát és hátsó lámpa búrát. Az idomok fehérek színben érdekelnek.
Fúfúvóka gyárilag is legalább 84-es(van olyan ország, ahova 88-ast szállítottak, nekem 86-os volt a legjobb. Alapjárati fúvóka megfelelő a 36-os mérettel, ezt úgyis lehet hangolni. Fontos a megfelelő úszószint beállítása.
Nos igazad van, csak az olajat nem fogyasztotta, ezért gondoltam nem piszkálom, de kicserélem azt is nem nagy meló. Hát a fordulat magas, és keveselve jár, mindaddig amíg nem rakom szivatóra.
Üdv.
Főtengely szimmeringet párban cserélünk!
Első a motor tömítettsége!
Ha a karbi körül farsolásra gyanakszol, járatás közben körbe fújható féktisztítóval a csatlakozások, a tömítetlenségek ellenőrzésére.
Ha ott farsol valahol, akkor emelkedni fog az alapjárati fordulat.
Ha olaj oldali szimmering baja van, bekajál az olajból is, ha még van benne, erősen kéken füstöl, a füst nehezen oszlik.
Lehet melózni!
Ha esetleg megnézné valaki a videót, azt hozzá tenném, hogy főtengely szimering cserélve (gyújtás felőli) , ha szivatóra rakom akkor egyből rendesen jár, a tanktól a karbiig tökéletesen lefolyik a benzin, fúvókát pucoltam, de gondolkodom rajta, hogy új fúvókákat veszek.
Üdv.
Érdeklődnék, hogy yamaha dt125r (1998) fojtott kipufogóját hol érdemes felnyit, félbe vágni hogy kiszedjük a fojtást? Vagy érdemes-e azt kanyargós részt a rezó elején olyanná átalakítani mint a gianellijé?
De ha van valakinek bontott nyitott vagy tuning rendszere az is megteszi külön-külön is jó
Segítsetek! Honnan tudnék venni DT 125R-hez power bowdent? Vagy ha valaki a pontos méreteket le tudná írni azt nagyon megköszönném! Bowden+ bowdenház mérete. Köszi!
Yamaha dt125 beszeretném kötni a világítást honnan hova mit kössek?
Össze vissza gányolt a kábelezés a motor indul nagy nehezen betudtam kötni a cdi trafot, na végül is lámpáknak a,kábelei meg vannak de áramot honnan adjak neki? Blokkból jövő 2kábelem még szabad azaz a tekercsből jön 2felesleges az lenne a vilagitásé?
Csak kicsit megzavart a dolog, de így már világos.
G.
Ha belegondolsz, ahogy hajtogatták a fület, úgy változott az úszó magassága.
Azzal, hogy Te beállítod a magasságot, úgy a fület hajtod a gyári állására vissza.
Egyébként meg van olyan karbi, amit ha manual szerint állítasz be, alapból nem is nyit a tűszelep, úgy ki van feszülve.... ez főként a rugós végű tűszelepeknél trükkös, hogy most akkor mit kell nézni, az érintési pontot, vagy a teljesen benyomott állapotot. Erre nem tér ki a leírás.
G?
Km órám van ha még keresel.
1mm ufószint eltérés már oylan változást okoz, hogy ihajcsuhaj
Rezó nincs fojtva, csak toroknál van esetleg fojtás, amit dremmel-el iktatni lehet.
Ez egy szűkítés, vékonyabb cső a toroknál.
Máshol semmi.
De ezt általában az első kör után iktatják.
Főtengely szimmeringet párban cserélünk!
Első a motor tömítettsége!
Ha a karbi körül farsolásra gyanakszol, járatás közben körbe fújható féktisztítóval a csatlakozások, a tömítetlenségek ellenőrzésére.
Ha ott farsol valahol, akkor emelkedni fog az alapjárati fordulat.
Ha olaj oldali szimmering baja van, bekajál az olajból is, ha még van benne, erősen kéken füstöl, a füst nehezen oszlik.
Lehet melózni!
Yamaha DT 80 LC2-eshez keresnék levegőszűrő házat, km órát
Ha valaki tudna segíteni, hogy hol tudnék hozzájutni jólesne!
Ha a motor tulajdonosa olvassa a fórumot, legyen szíves írni! Mi volt végül a Dt problémája? Mert az enyém is ugyan ezzel a problémával küszködik. :/
Lajos vagyok.
Nekem nagyon kellenének robbantott ábrák dt80lc2-eshez.
Köszönöm szépen
Érdeklődnék, hogy yamaha dt125r (1998) fojtott kipufogóját hol érdemes felnyit, félbe vágni hogy kiszedjük a fojtást? Vagy érdemes-e azt kanyargós részt a rezó elején olyanná átalakítani mint a gianellijé?
De ha van valakinek bontott nyitott vagy tuning rendszere az is megteszi külön-külön is jó