Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megírtam a fúvóka méreteket...mi a véleményed?
Sziasztok, még mindig keresnék a yamaha dt 80 LC2-höz.Kuplung bowdent, km spirált, indexbúrát és hátsósárvédőt lámpabúrával.
Sziasztok!
Nem régen vettem egy Yamaha DT 125 LC (1982?) motort. Szimering méreteket valaki tudna mondani? Nagyon hálás lennék!
Sziasztok!Van egy 2003-as 50ccm-es Dt,hátsó féktárcsa,betét,első lánckerék(most 12,gondolom van nagyobb).Honnan lehet beszerezni?Tud valaki infot adni?
Szia!
Élnék az ajánlatoddal, nagy szükségem lenne rá, ugyanis az enyémé eltört. Postázni esetleg tudnád?
Természetesen minden költségét megtéríteném.
Ha email-ben adsz egy telefonszámot, akkor megbeszélhetjük a részleteket.
hthom@t-online.hu
Köszi! Erre már én is gondoltam, ezután ki is próbálom
Ha a rugós, gumival borított szárra gondolsz, én azt úgy csináltam meg, hogy kerestem egy akkora fém csövet, ami pont belefér a rugó belsejébe és belenyomtam. Az index másik felét pedig ráhúztam erre a csőre, végül a kábeleket áthúztam a cső belsején. (Az első verzió egy golyóstoll testéből készült, de az nem volt elég erős, így pár nap alatt megint eltört.)

G.
Szia. Nekem van egy tengelyem fogaskerékkel, rugóval, meg mindennel, de kicsit kopott a tengely vége, ahová a berugókart kell felerősíteni.
Ha így is érdekel, akkor ingyen a tiéd lehet, hátha tudsz kezdeni vele valamit. (Egyébként Budapesti vagyok.)

G.
Üdv!
Azzal a kérdéssel fordulok felétek, hogy van aki valamilyen módszerrel megcsinálta a törött indexét? Sikerült eltörnöm és megpróbáltam megcsavarozni ami sikerült is, de nem 100%-os
Illetve keresek még ilyen motorhoz, csak azt már újonnan.Kuplung bowdent és kilométer spirált. Esetleg ha tudtok olcsó helyet Bp-n belül akkor azt is szívesen fogadom
Sziasztok keresek yamaha DT 80 LC2 -höz: oldalsó idomszetett (csak fehéret!),Hátsó sárvédőt esetleg hátsó lámpa búrával,1 pár index búra. képekkel várom ajánlatokat. A képen látható motorhoz kell.
Én úgy csináltam, hogy lecsiszoltam a számokat a cm megmarad.Forrasztó ónból kis fogóval meghajtod a számokat akkorára mint a cm.Fémragasztóval ráragasztod és cink vagy alu festékkel lefújod.Ha ügyes vagy úgy néz ki mint a gyári.
Köszi.
elfelejtettem sajnos megkeresni de most fölírom.
Szia!észre vettem hidegen hogy a henger és blok találkozásnál enyhén füstöl attol lehet hogy nincs benne erő gondolom ott is tömités gond van!
Sziasztok! Szükségem lenne DT 50-hez berúgótengelyre. Nincs véletlenül valakinek eladó? Vagy esetleg tipp beszerzési forrásra? Több bontónál már érdeklődtem, de hiába.
Valakinek tipp hogyan csináljak a 124 cm3-ból 49 cm3 feliratot? A régi hengeremen profin meg volt csinálva, domborúan mint a gyári, de azt elb*szták hüvelyezésnél és kuka lett.. Vettem egy másikat, arra kellene szerkeszteni valamit.. vagy csiszoljam le inkább az egészet?
Szia!
Nekem ha van egy.
Írj rám és küldök képet róla.
Lecseréltem a 80-aséra a kiput,jobban megy véle a gép jelentősen.Csak a karbinál mintha kevés lenne neki a kaja.
A tű középső rovátkában tanyázik jelenleg.
Egyébként a végdob ugyanaz belülről is a 80-.as és 50-es levegősnél?(kívülről tök egyformák)
Na ma ráértem kicsit,lekaptam a fojtott karbiját.
Méretek:
- kehelycső vagy hogy hívják(tűfészek,főfúv.tartó) 100
-ennek végében a főfúvóka 82
-mellette a kisebb fúvókán 36 -os szám
eladó DT 125 R féktárcsa , jó állapotban 10.000 ft
Debrecen tel: 06 20 3911529
Ha nagyon szikrázik a megszakító, az kondenzátor hibára utal. Nem feltétlenül lesz tőle gyengébb a motor, persze ki tudja mi baj van még ott.
Köszi sokat segítettel!most vette észre hogy a megszakítómnál szikrázik valami!szerintem az lesz a baj!tényleg nagxon köszí a kuplungng tanácsot
Megeshet, hogy az lesz a baja. Valószínűleg sem a tömítés, sem az úszószint nem jó.

Első körben a légszűrő legyen rendben, szivacs tiszta, és belevaló, csövek mindenhol rajta legyenek, ne legyenek kirepedve. ha az megvan, ki lehet takarítani a karbit és beállítani rendesen. Bár az már igényel némi szaktudást.