Sziasztok!Van egy 2003-as 50ccm-es Dt,hátsó féktárcsa,betét,első lánckerék(most 12,gondolom van nagyobb).Honnan lehet beszerezni?Tud valaki infot adni?
Szia!
Élnék az ajánlatoddal, nagy szükségem lenne rá, ugyanis az enyémé eltört. Postázni esetleg tudnád?
Természetesen minden költségét megtéríteném.
Ha email-ben adsz egy telefonszámot, akkor megbeszélhetjük a részleteket.
hthom@t-online.hu
Ha a rugós, gumival borított szárra gondolsz, én azt úgy csináltam meg, hogy kerestem egy akkora fém csövet, ami pont belefér a rugó belsejébe és belenyomtam. Az index másik felét pedig ráhúztam erre a csőre, végül a kábeleket áthúztam a cső belsején. (Az első verzió egy golyóstoll testéből készült, de az nem volt elég erős, így pár nap alatt megint eltört.)
Szia. Nekem van egy tengelyem fogaskerékkel, rugóval, meg mindennel, de kicsit kopott a tengely vége, ahová a berugókart kell felerősíteni.
Ha így is érdekel, akkor ingyen a tiéd lehet, hátha tudsz kezdeni vele valamit. (Egyébként Budapesti vagyok.)
Üdv!
Azzal a kérdéssel fordulok felétek, hogy van aki valamilyen módszerrel megcsinálta a törött indexét? Sikerült eltörnöm és megpróbáltam megcsavarozni ami sikerült is, de nem 100%-os
Illetve keresek még ilyen motorhoz, csak azt már újonnan.Kuplung bowdent és kilométer spirált. Esetleg ha tudtok olcsó helyet Bp-n belül akkor azt is szívesen fogadom
Sziasztok keresek yamaha DT 80 LC2 -höz: oldalsó idomszetett (csak fehéret!),Hátsó sárvédőt esetleg hátsó lámpa búrával,1 pár index búra. képekkel várom ajánlatokat. A képen látható motorhoz kell.
Én úgy csináltam, hogy lecsiszoltam a számokat a cm megmarad.Forrasztó ónból kis fogóval meghajtod a számokat akkorára mint a cm.Fémragasztóval ráragasztod és cink vagy alu festékkel lefújod.Ha ügyes vagy úgy néz ki mint a gyári.
Sziasztok! Szükségem lenne DT 50-hez berúgótengelyre. Nincs véletlenül valakinek eladó? Vagy esetleg tipp beszerzési forrásra? Több bontónál már érdeklődtem, de hiába.
Valakinek tipp hogyan csináljak a 124 cm3-ból 49 cm3 feliratot? A régi hengeremen profin meg volt csinálva, domborúan mint a gyári, de azt elb*szták hüvelyezésnél és kuka lett.. Vettem egy másikat, arra kellene szerkeszteni valamit.. vagy csiszoljam le inkább az egészet?
Lecseréltem a 80-aséra a kiput,jobban megy véle a gép jelentősen.Csak a karbinál mintha kevés lenne neki a kaja.
A tű középső rovátkában tanyázik jelenleg.
Na ma ráértem kicsit,lekaptam a fojtott karbiját.
Méretek:
- kehelycső vagy hogy hívják(tűfészek,főfúv.tartó) 100
-ennek végében a főfúvóka 82
-mellette a kisebb fúvókán 36 -os szám
Megeshet, hogy az lesz a baja. Valószínűleg sem a tömítés, sem az úszószint nem jó.
Első körben a légszűrő legyen rendben, szivacs tiszta, és belevaló, csövek mindenhol rajta legyenek, ne legyenek kirepedve. ha az megvan, ki lehet takarítani a karbit és beállítani rendesen. Bár az már igényel némi szaktudást.
Nem régen vettem egy Yamaha DT 125 LC (1982?) motort. Szimering méreteket valaki tudna mondani? Nagyon hálás lennék!
Élnék az ajánlatoddal, nagy szükségem lenne rá, ugyanis az enyémé eltört. Postázni esetleg tudnád?
Természetesen minden költségét megtéríteném.
Ha email-ben adsz egy telefonszámot, akkor megbeszélhetjük a részleteket.
hthom@t-online.hu
G.
Ha így is érdekel, akkor ingyen a tiéd lehet, hátha tudsz kezdeni vele valamit. (Egyébként Budapesti vagyok.)
G.
Azzal a kérdéssel fordulok felétek, hogy van aki valamilyen módszerrel megcsinálta a törött indexét? Sikerült eltörnöm és megpróbáltam megcsavarozni ami sikerült is, de nem 100%-os
Nekem ha van egy.
Írj rám és küldök képet róla.
A tű középső rovátkában tanyázik jelenleg.
Méretek:
- kehelycső vagy hogy hívják(tűfészek,főfúv.tartó) 100
-ennek végében a főfúvóka 82
-mellette a kisebb fúvókán 36 -os szám
Debrecen tel: 06 20 3911529
Első körben a légszűrő legyen rendben, szivacs tiszta, és belevaló, csövek mindenhol rajta legyenek, ne legyenek kirepedve. ha az megvan, ki lehet takarítani a karbit és beállítani rendesen. Bár az már igényel némi szaktudást.