Mar bocsi de takarisd el gyorsan!
Nekem is volt ruheltem egy retek motor, havi koltelezo szerviz pl 1honap full felujitas volt mindenbol kozep kategoria kb 55e basztam ra bejarattam, 2honap elhajlott a fotengely szimering szetment csapagy stb,megcsinaltam kb 20e volt ra 2het valto szetesett benézett a dugohoz,
Am amikor ment nekem is kb full teli tank 98km menzem pedig 70-80tempoval mentem orszaguton.
Parszor kimentem a siratohoz persze nem ment fel de jo lehetett forgatni, ja igen arrol nem beszelve ott terepen 7L benyakalt 30km alatt
Sziasztok! Vajon miért eszik a 80-as dt-m lc2 ,6,5litert 100-on?
110-es főfúvóka ,gyári folytások még benne vannak! Fogaskerekek 16/48
Max 6ezerig forog hatodikban,üresben 9-10ezer ig forog!
Előre is Köszönöm!
Az nem tuning!
Az azért van, hogy többször fúrathassad amíg még a húsa engedi.
Butaság utolsó lépcsőre fúrni, következő alkalommal eldobós lesz a hengered.
Sziasztok. A DT-mben 49-es dugattyú van. Szeretném kicsit "tuningolni". Arra gondoltam hogy 52-es dugattyút tennék bele, és ugye megfuratnám. Az lenne a kérdésem hogy kellene-e főtengely csere vagy bármi ilyen a nagyobb dugattyú miatt?
Köszi az ötletet :D De én 15 évesen nem nagyon értek ezekhez a dolgokhoz De van egy szerelő barátom akit ma fel hívom és meg kérdem meg tudná -e így oldani.Köszi a sok hasznos infót
sziasztok 1990-es yamaha tdr125 motoromhoz szeretnék tömítés készletet és főtengely felújító szettet venni csak nem tudom milyen lenne jó hozzá
segítséget előre is köszönöm
Na akkor ha ezt kiveseztuk, segitene valaki h4 ledes izzo jo?
ja es egy dt beszeretnem kotni a vilagitast a tekercsbol 2szall kabekem van barna feher az lenne a vilagitase?
Elore is koszi
Ez-ahogy korábban írtam- a rigás korszakból maradt műszaki téveszme.
Azon alapul, hogy a bejáratás az volna, hogy a honolás nyomai tűnjenek el a hengeről,és ez teljes tévedés..
A honlás nyomainak ÉPPENHOGY benne kellene maradni hengerben, ez volna a kívánatos, nem az eltűnése..
Keményebb lassan kopó anyagú hengerkből (régebben króm, mistanában niscasil és társai) nem is igen koptt ki a honolás, míg az ember 2-3 dugíyytút vígen elfogyasztott e hengerben, amikor meg mégis, akkor éppen ezért szokták "összekarcolni" a felületet, mert a fényesre kopott felület olajtároló képessége nulla.
Az jelentéktelen az a mértékű kopás, minimálisat növekszik a gyűrűhézag.
Az elvileg pont úgy van kiszámolva, hogy a bejáratott hengernél a magas fordulatszámon a betágulás miatt pont ne törjön el.
Mellesleg egy összekopott jól záró konfigot, ami épp be van járatva most kiváltod egy új gyűrűvel, aminek megint be kell kopnia, míg lesz kompresszió.
Úgyhogy ez baromság.
Azért mert a fúrt hengerben a hónolás mikrobarázdái meg a gyűrűk mire összekopnak addiga a gyűrűhézag megnövekszik. Ekkor ha kap két új gyűrűt tökéletesebb lesz és remélhetőleg tovább marad erőben a motor.
Sziasztok! Dt 80 LC 2 -höz Mikuni karbiba keresek, alapjárati fúvókát! Akinek van elfekvőben feltétlen írjon :) Vagy ha tudtok adni valami linket, honnan lehet rendelni, mert nálunk a motoros boltba ilyet nem tudnak rendelni.
Annó rigázoz adtak gyűrűt, mert agyárit a bejáratás után cserélni kellett.
Ha jól emlékszem az volt a magyarázat, hogy a hengereket nem honolták, vagy iylesmi.
Ez sokak fejében bennemaradt, de csakmint rszleges információ, és terjed tova megállíthatatlanul, mint a többi műszaki téveszme
Üdv, motorba milyen izzó vegyek? Ezek között variálok h4 led, h4 xenon hatású izzó, mostani mocsok sárga szart se latok sötétbe.
Ja meg egy kérdés mi a jobb minnél több w-os vagy kevesebb?
Sziasztok! Dt80 lc2-hoz honnan tudok gyűrűt rendelni? Nemrég volt fúrva és bejàratás után szereném kicserélni benne a gyűrűket. De azt mondták ahol fúrták (yamaha karsai nyíregyháza) hogy nem tud csak dugattyúval együtt adni. Hol tudnék külön?
Szia. Bemész bármelyik motorosboltba.Kérsz babetta,hátsó fékbowdent+menetes szemet a bowden végére.A bowden gyári végét a kuplungkiemelő villájába,a szemes felét a kuplungkarba.Km spirél: kétütemü trabant km spirálja. Levágor róla az anyákat,az alu részét hosszába bevágod,mind a két végén és kötegelővel rögzited az óránál illetve a meghajtónál. Az egész cucc kb 1000-1200 Ft meg fél óra bütykölés egy sör mellett. Jó munkát.
Nekem is volt ruheltem egy retek motor, havi koltelezo szerviz pl 1honap full felujitas volt mindenbol kozep kategoria kb 55e basztam ra bejarattam, 2honap elhajlott a fotengely szimering szetment csapagy stb,megcsinaltam kb 20e volt ra 2het valto szetesett benézett a dugohoz,
Am amikor ment nekem is kb full teli tank 98km menzem pedig 70-80tempoval mentem orszaguton.
Parszor kimentem a siratohoz persze nem ment fel de jo lehetett forgatni, ja igen arrol nem beszelve ott terepen 7L benyakalt 30km alatt