Meg csináltam!most fog a kuplung csak nem szép egyenletesen és lefullad!üresbenkipörög terhelés lefullad,lehet az ok hogy a karburátor tömitésemnél csöpög a benzin ha jár a motorom akkor is?
De ha régi és nem belevaló az olaj, akkor meg ne is erőlködj. Először legyen az rendben.
Esetleg ha lefotózod a kuplungot, akkor kiderülhet, hogy valami nem stimmel. De te ne variálj a lamellák számával. Van gyárilag 2 és 3 kopólamellás változat is, de más a kuplung kosár
Helló. A gyújtás oldali kis fedelet vedd le, és megtalálod a kuplung kinyomóját. Ha a kis fedelet veszed le, akkor találsz ott egy anyával fixált csavart, amivel tudsz állítani. Ha pedig a nagy deknit veszed le, az egész kinyomót eléred.
Megesett már, hogy hiába volt a bowden kilazítva, ez a csavar annyira be volt tekerve, hogy alapból oldaott a kuplungon.
Sziasztok van egy yamaha dt 80 am!valaki segítene?kuplung csúszása van ki cseréltem a lammellakat 2 volt benne és nem jó ha 3 at rakok akkor meg old a kuplung!bovdenon is próbáltam állítani de semmi csúszik,úgy rakta össze pedig ahogy volt a régi lamella fogas lemez és megint lamella!
Tegnap szétpattintottam a blokkot,az egyik fogaskerék "kapcsolókörme" tört le,de szerencsére szereztem olyan fogaskereket hamar!
Aki cserélt már a blokkban csapágyakat,az segítsen már,milyen csapágy kell a kihajtáshoz a lánckerék alá,nem látom sehol rajta,és a ballansztengelyhez baloldalra.
THX
Ha megvan, hogy mennyi led lesz, milyen erősség, akkor le tudod tesztelni. Pl. átlagosan Egy indexben 20db LED 20mA-en olyan 5W terhelésnek felel meg. Van ebből kettő. Köss rá egy 10W-os izzót, meg egy 5W-osat is utána (plusz a visszajelzőt, ami lehet 3W). Ha mind a kettővel működik, akkor gond nem lesz. Egyébként meg nem hiszem, hogy jó hozzá.
A karbi olyan sokat nem fog rajta. Enyém ment 80-nal könnyedéd a gyári 12-es karbival is. Ha a légszűrőt rendbe tetted, és utána se jó, akkor ki kell pucolni a karbit. És megmondani, hogy mekkorák a fúvókák benne. Melyik városban laksz?
Igen a kép alapján az MX-re jobban hasonlít.
Én is karbi beállításra gondoltam,csak hát az a vékonka kipukönyök,pici karbi...elgondolkodtatott.
Miskolcon,Diósgyőrben lakom.
Ezt az "apró részletet" hamarabb is közölhetted volna. Akkor először egy karbi beállítás kell neki.
Addig ne is próbálkozz mással. Melyik városban laksz?
Kipu: Linkeltem egy rezonátort, az a gianelli, ugyanúgy néz ki a gyári "fojtatlan" is. A motorod MX, a henger lehet M-esé.
Karbi jó rá a 16os is (de azt is be kell hangolni hozzá), kipuff meg egy próbát megérhet, hogy ráteszed.
Nem értek a Dt-khez,azért írtam h MX mert ezt láttam hasonlónak.Tipusa 20M csak ezzel senki se tudott mit kezdeni.
Mi a különbbség a M és mX közt?
Akkor rádobhatom a 80-asról a kipufft?A 80-asé olyan mint az erősebb 50-es rendszer?
Karbi a 80-ason: TK y16p
Átdobhatom ezt is?
Ja amúgy az 50-es megy olykor 60-al is,annyi h tőgázt nem szabad húzni neki mert fullad,féltől kicsit többnél felgyorsul,megy csak baromira füstöl.Nem értem.A szivattyú sokat szállít?A gyertya szépen kiég.Fura.
Nem vastag a könyök, ilyesmi a fojtatlan 50es is, viszont a tiéden a 80-ason is gyengébb kipu van. http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
A henger kicsit képzavar. Ha ez tutira 50-es, akkor az a henger egy DT50 M henger, nem MX.
Amúgy amikor megállt,csak fel-le rúgózott,meg be volt feszülve,de valamit sikerült benne "helyére raknom",amikor a kuplungszerkezet belsejéből az anyát leakartam lazítani,akkor ugrott egyet,és ez lett amit az előbb leírtam.
Hát na,van ilyen,meg nem vagyok babonás,de épp 13-a volt meg péntek!
Nem sok kedvem van szétszedni,de csak rá kell vennem magam majd csütörtökön!
Persze,csak is ott a talpnál veszem le,nem akarok még egy hf-tömítést venni.
1-üres-2-őt veszi,de 2-ből meg nehezen megy lefelé,felfelé semmit.
A kuplungoldali deknit leszedtem,ami alatta van csillagkerék?,azon az a görgős kar pont a csúcsán volt mikor történt vele ami történt,szal váltás közben,de nem én váltottam. :S
4 évig semmi baja nem volt,csak gyenge,meg lógott a hajtókat,így döntöttem profizmussal szereltetem meg,+ fúrás,1,5-évet bírt,aztán ősszel kezdte kajálgatni-forralni a vizet,meg kicsit korábbról csúszogatott a kuplung,de most meg víz ok,kuplung megégve 3 lamella,meg váltó 0.
Megvan még a CDI?
Esetleg ha lefotózod a kuplungot, akkor kiderülhet, hogy valami nem stimmel. De te ne variálj a lamellák számával. Van gyárilag 2 és 3 kopólamellás változat is, de más a kuplung kosár
Megesett már, hogy hiába volt a bowden kilazítva, ez a csavar annyira be volt tekerve, hogy alapból oldaott a kuplungon.
Aki cserélt már a blokkban csapágyakat,az segítsen már,milyen csapágy kell a kihajtáshoz a lánckerék alá,nem látom sehol rajta,és a ballansztengelyhez baloldalra.
THX
keresnék yamaha dt 50hez 2008 évj tank idomot!
valaki ha tud vagy egy linket adna ahol lehet venni , megköszönném.!
Gyertya új,fúvókákat megnézem és beírom a méreteket.
Dt gurut nem tudtok errefelé?
Szerintetek ez a relé jó a ledes indexekhez?
Én is karbi beállításra gondoltam,csak hát az a vékonka kipukönyök,pici karbi...elgondolkodtatott.
Miskolcon,Diósgyőrben lakom.
Addig ne is próbálkozz mással. Melyik városban laksz?
Kipu: Linkeltem egy rezonátort, az a gianelli, ugyanúgy néz ki a gyári "fojtatlan" is. A motorod MX, a henger lehet M-esé.
Karbi jó rá a 16os is (de azt is be kell hangolni hozzá), kipuff meg egy próbát megérhet, hogy ráteszed.
Ilyen az M
http://www.motorbikespecs.net/...
Mi a különbbség a M és mX közt?
Akkor rádobhatom a 80-asról a kipufft?A 80-asé olyan mint az erősebb 50-es rendszer?
Karbi a 80-ason: TK y16p
Átdobhatom ezt is?
Ja amúgy az 50-es megy olykor 60-al is,annyi h tőgázt nem szabad húzni neki mert fullad,féltől kicsit többnél felgyorsul,megy csak baromira füstöl.Nem értem.A szivattyú sokat szállít?A gyertya szépen kiég.Fura.
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
A henger kicsit képzavar. Ha ez tutira 50-es, akkor az a henger egy DT50 M henger, nem MX.
Hát na,van ilyen,meg nem vagyok babonás,de épp 13-a volt meg péntek!
Nem sok kedvem van szétszedni,de csak rá kell vennem magam majd csütörtökön!
Persze,csak is ott a talpnál veszem le,nem akarok még egy hf-tömítést venni.
1-üres-2-őt veszi,de 2-ből meg nehezen megy lefelé,felfelé semmit.
A kuplungoldali deknit leszedtem,ami alatta van csillagkerék?,azon az a görgős kar pont a csúcsán volt mikor történt vele ami történt,szal váltás közben,de nem én váltottam. :S
4 évig semmi baja nem volt,csak gyenge,meg lógott a hajtókat,így döntöttem profizmussal szereltetem meg,+ fúrás,1,5-évet bírt,aztán ősszel kezdte kajálgatni-forralni a vizet,meg kicsit korábbról csúszogatott a kuplung,de most meg víz ok,kuplung megégve 3 lamella,meg váltó 0.