Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja igen,a karbiról annyit tudok h TK,a kis felületre nem ütötték be a tipusát.Lehet h ma leszedem és megmérem a torokátmérőt.
A gyújtás nem mexás!
Íme a képek!Az első a 80-as könyöke...ez nem jó az 50-esre,gondolom túl vastag?
Üdv.

Lehet még a henger is folytott, pl a kipufogó nyílásnál szokták beszűkíteni, (felömlők szintén). De a kipufogóból is kétféle van. Az egyiknékl a rezonátort és a dobot összekötő cső elég vékony, kb 1,5cm, míg a másik változatnál legalább 2 cm a csőátmérő. Ilyen a Gianelli féle rezonátor (és dob) is. A gyújtás 13N blokknál szerintem megszakító nélküli tirisztoros. Itt a gyújtást sem kell állítgatni. (Az elektronika sem folytott)
Szóval ezeket kéne megnézni, ill ha mindez megvan, akkor a karbit hozzáhangolni.

G.
jt szerint 15:51 az lc2 gyári áttétele
http://www.jtsprockets.com/cat...
évekkel ezelőtt volt nem tudom milyen áttétele volt
de 80 felett csak kamion szélárnyékban tudott menni
A blokkról és a hengerről se ártana egy fotó.
Ha a kipufogóról küldesz képet, a rezonátorról, akkor meg lehet mondani, de az se fojtás, hanem van egy kisebb teljesítményű verzió. 13ezer körül van újan egy gianelli rezonátor rá, ami a gyári fojtatlan mintájára készült. gyújtáselektronika nem fojtott. Karbi a gyári Y12p Teikei karbi? Oldalába bele van ütve (ha jól emlékszem a szívató csatornájára kívülről)
Üdv!
Tulajdonomba került egy 80-as évek beli 50ccm Yamaha DT motor.
Németországból lett hozva,fojtott kivitel.Tipusa: 20M a motorszámnál is ez szerepel
A henger alatt még van egy 13N felirat.
Léghűtéses,Mx -néven fut hazánkban a nem fojtott kivitelű 50-es rokona.
4 sebességes,sebességek kiosztása:01234-felfelé.
Kipufogóján fel van tüntetve a cikkszám mellett a 40 km/h felirat.
Van az udvaron 2db 80-ccm-es kortársa is,ezeknek egymással egyezik a gyújtása(megszakítós)de a fojtott 50-esé más.
Érdeklődnék,hol található ebben az 50-esben a fojtás?Mit kell átalakítanom rajta hogy a motorja leadja az optimális teljesítményét?(tippeim:kipufogóban fojtás,gyújtás elektronika leszabályoz,karburátor fuvókák cserélése).
Szia. Köszi az infót! Tegnap néztem mennyi az utazóm ,hát kb 50-55km/h a max sebességem 70km/h!
Egy dologra gyanakszom, a lánckerekek!
Elől 16-os,hátul 48-as!
Neked milyen van fent? Vagy mi az átlagos fogazàs?
Annyi szerencséd van ehhez a motorhoz, mint a kurvának a jámbor élethez.
Váltó mozdul valamerre?
Közép állásából, fel és le rugózik, vagy csak egy irányba?
Vagy még lehet a váltódob-ból kiugrott a kapcsolóvilla, és 2 sebességet raktál egyszerre.
Reméljük blokk nem repedt.
Ajánlanám a hf tömítés megóvása végett a hengertalpnál való leszedést, de akkor sajna nem tudsz ellenőrizni derékszöget összerakáskor.
Bár sztem ez a tömítés még nem égett fel annyira, nyugodtan visszatehető még 1X.
nekem a 80as dt 60-70es tempónál 3,5 litert evett 70-80as tempónál 4,5 litert aszfalton
kiskőrös-bp távon tesztelve
ellenben volt hogy 90km táv után tettem tartalékra terepen.......
amikor vettel elég ócskán ment, kiégettem a kipufogót utána simán ment 80al a 120 kilós kis testemmel
ez sajnos nem olyan...
Sziasztok!
Az hogy lehet hogy 10Liter benzinnel 160Km-t tudok menni?
Yamaha DT80 lc2
gyári állapotban van,gyári kipufogó,max 6-ig pörög,max 70km/h
110-es főfúvóka!
és mégis ennyit fogyaszt!
Mire gondoltok?
Előre is köszönöm!
Hengerfejtömítés ok,nem forr,nem fogy,erre az egykörös motorom megint egy kört bírt,szerintem szétszakadt a váltó!
:S

Menet közben terhelésnél 3.-ban mintha váltott volna egyet,aztán csak beblokkolt,sebességből se jön ki,semerre,kuplunggal be lehet indítani.
Jövőhét így blokkszedés. :S
ok ok
legalább már én is tudom
feltűnhetett volna a dolog ha egy kicsit számolok mert jóval 10w alatt van a fogyasztása
Nem kötekedni akartam, csak szúrta a szememet szakmából kifolyólag.
most ahogy mondod......mintha az lett volna a zacskón
de végülis tökmindegy, baszott jól világít és nem zabálja az elemet mint a hagyományos izzó
Szerintem keversz valamit, ha 300mA-es ledből lenne,(kinézetre 20-25mA-esek a képen) akkor 140W-ot fogyasztana az index egy oldalon.
Sziasztok!
Van egy Yamaha DT 50 MX-em. Tankot keresek rá már hónapok óta eredménytelenül. Eljutottam arra a pontra, h jó lenne bármilyen megoldás is. Gondolok itt minta alapján történő másik tank csináltatására (akár műanyagból akár lemezből) vagy a jelenlegi tankom felújítására. Ami tankom most van full gyári, viszont a rozsda belülről megette, takarítási kisérlet alkalmával pedig ki is lyukasztotta azt. A kérdésem a következő lenne: Hol tudok csináltatni tankot, illetve van e lehetőség a jelenlegi javítására?
nem mondanám ha nem így lenne
totál bombabiztos, műgyantával megerősítve, ha egy sor netalán meghibásodik marad még négy
képek:
//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...
http://frmpic.sportmotor.
hu/p/...

10v felé már jól világít, 18 voltig lett tesztelve, ekkor még melegedés nélkül üzemeltek a ledek
búra nélkül szerelőlámpának is használható ha a helyzet megkívánja jobban világít mint a 35w-os első izzó
sajna a ténérén nem mutat jól, azon a kocka indexek a gyáriak
Ugye a 20 db 300mA buránként nem komoly?!
helo topik
Meg tudjátok mondani a yamaha dt vízes 50-es 80-as hengerek blokkbanyúló részének a hosszát és külső átmérőjét?
Egy másik kis yamahára akarom rábuherálni.
thx
olvassátok el megszakadok :)))
http://www.sportmotor.hu/teszt...
üdv népek!
ha valakit érdekelne index csere:
van 4 db izzós téglalap alakú gyári indexem, elég jó állapotúak, cserélném kocka alakúra(csak gyári yamaha érdekel)
és van 4 db ugyancsak téglalap alakú indexem ledesre átalakítva 20 db 300mA led van mindegyikben
ez eladó is cserélhető is
további infó mailban