Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, nyitott benzin csapnál lezabál a motor is és nem lehet elindítani kb 5perc után, ha úgy felejtem
- gyári a mérete
- takarítás után is ilyen
-ezt még nem értem de apa majd megnézi ... :) köszönöm a segítséget
köszönöm majd szétszedem, de a főfúvókám gyári méretű ( a tűszelepet meg haverom vett a kawájába annyiért nemrég )
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy mekkora a legnagyobb hátsó gumi amit a 125-ös DT-be be lehet tenni? Most viszem műszakira a vasat és a gyári gumiméret (110/80-18) eléggé keskeny.
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.
Ha nem zár a tűszelep, állásában nyitott benzincsapnál folyni fog a benzin a túlfolyón.
Ha nem ez van, lehet felfúrta valamelyik tulaj a főfúvókád, ennek helyére vehetsz 120-as MZ M5-ös menetű főfuvit.
Vagy csak retkes a légszűrőd.
Az úszószint egyszerűen ellenőrizhető, a pohár alján lévő cső helyére áttetsző mipoláncső, és felhajtod a karbi mellé.
Megnyitod alul a leeresztő csavart, s a benzin addig jön fel a csőben, amilyen magas az úszószint.
Természetesen nyitott csapnál.
A helyes magasság a pohár teteje, és a karbi aljának találkozásánál van.
Nalam van fötengely
S
Hasznalható
Sokall a motor. Nem én vagyok a szaki, de szerintem a tűszelepet rakd lejebb. Minek akarsz új karbit azonnal rá? 10 ezerért tűszelepet? Meg szerintem a főfúvóka méretét is megnézhetnéd, mert nálam az okozta a gebaszt. Gyári 120-as helyett egy 160-as volt benne. Zabált, és sokallt. Ha már szétszeded a karbit pucold ki, és állítsd be összerakás után. Elsőre ennyi. Ha ezek után is szarozik, akkor majd a szakik segítenek.
Lehet hogy csak koszos vagy uszószinten kell állitani
Maradjon csak a mikuni amugy
Üdv. A motorom sokat kajál és nem pörög ezt onnan veszem hogy mikor elzárom a benzincsapot egy kis idő múlva teljesen kipörgi magát... Na most az lenne a kérdésem, hogy tűszelep baja van e neki? és ha igen akkor megéri-e venni bele újat vagy inkább bontott gyári karbi vagy dellorto menjen rá? Haveromnak is tűszelep baja volt ő 10ezerért kapott :SS Tipus: yamaha dt125r 1998
Értem, köszönöm az infót! Egyébként nekem is 125 R hez kellene... annó még tudtam venni külön, csak hengerfej tömítést a Yamaha Miskolc-nál 2500ft körül... csak hát ők bezártak. Szóval akkor majd felkeresem az urat!
sziasztok. 80 lc2 höz tudnátok ajánlani karburátor felújító készletet?
Nem áll el, csak a végeiből le van töredezve már.
Nem feltétlenül szokták tudni, de a membránlapnak van egy halováy kis íve.
Annak ráfeszülő irányban köll a mebránházon lenni...
(okos emberek meg kicserélik miután feleslegesen szétszedték, mert eláll DDD:)
Köszi!

Zárni zár, bár már nem a legjobb. Műanyag lapkák vannak rajta, nem tudom miféle anyag. Karbonra hasonlít, de szerintem nem az.
Üdv.
Nincs.
Lényeg, hogy zárjon.
Sziasztok!

A membránnak van valamilyen iránya visszarakásnál? Mert belemegy 180 fokkal elfordítva is, bár nekem teljesen egyformának tűnik mindkét oldala. DT 125R
Kicsi ország, és a dolgok hamar körbeérnek..
Üdv!
Az gyártó egyénnel kell kommunikálnod milyen kell,meg milyen motorra!
Nekem 125r-re kellett,0,75-öst csinált egyedit,egyik része valamilyen fém,a másik meg márkás tömítőanyag,így egy db ötezres lett a posta miatt.
De én megúntam a gyárinak titulált szélesszemű változatot,ott komplett egészblokkos tömődést adnak 4300-6000között,Athena meg tizenezer ft. A tajvani hf-tömítés egy sima natúr fekete mittoménmilyen papírvékony lemez,amin nekem 7-9e-es fordulat között lazán bedolgozta a kompresszió magát a vízbe,így kaptam ezt az infót hogy csináltassak egyedit.
Tudom ez nem az apóhirdetések helye, de hátha valakit érdekel. Aprók közt is ott van..
Üdv.!

Meg tudnád mondani cakk-pakk menyiből jött ki? Mert nekem is kellene egy henger fej tömítés... és ha hasonló árban van akkor inkább ez mint a gyári.
Valahol nagyon félreértettél egyáltalán nem áll feljebb, pont ellenkezőleg, tudom,hogy pöcs voltam. A fórumról meg nem azért tűntem el,mert nem volt problémám,hanem mert baromira nem volt időm motorozni és így a fórum is kimaradt. És hiába nem hiszed attól én még bánom. Azért,mert egyszer 3 éve hibáztam attól még lelkiismeretem van. De nem offolom szét a fórumot.
Mikor gondod volt, tudtad hogy keress meg.
Az a baj, hogy ezt nem is akartad.
Bánod?
Faszt!
Eltűntél a fórumról, mert nem volt idevágó problémád.
Most van, és visszataláltál képeden hihetetlen vastag bőrrel.
Hát tudod.....,és még neked áll feljebb.
Ezek után elmondhatom nem vagyok rosszindulatú, de most kicsit örülök a boldogtalanságodnak.
Részemről befejeztem.
Abban teljesen igazad van,hogy paraszt voltam,hogy nem kérdeztem meg Apucit,hogy mivel tartozom, bánom azóta is de nem tudom jóvátenni. Ehhez viszont neked semmi közöd, problémás gyerek is Max Apuci számára voltam, nem a tiédre, Úgyhogy its nőt your business kis fiam.
Nincs szerelőm,beszéltem kettővel, elmondtam a tüneteket és főtengelycsapágyat mondtak(tippeltek). Az kocsimra megvétel után 140et költöttem azonnal plusz 88ezer 4 gumi, szóval nem spúr vagyok, csak sajnos felkell állítanom egy fontossági sorrendet. A motorra olajon kívül nem költöttem azóta,hogy te megcsináltad, mert nem volt baja, amúgy azóta kb 5000et futott.