Ok,meg is jött a tömítés,nagyon patentnak néz ki!
Nagyon korrekt figura,ritka az ilyen,kösz a tippet!
A klingeritről meg annyit,hogy magam szívattam meg jól vele,kb.60 km után utazós tempóban az összes vizem a hengerben kötött ki!
:S
Így 4km hegyen völgyön tolás lett,életében nálam elősször,hülyeségem miatt,így tanultam és beszereztem a fent említett úrtól!
Meg még egyszer kösz az infót vele kapcsolatban,pénteken szervíz!
:)
Emlékszem te mindig ilyen problémás gyerek voltál.
Egyszer Apuci felújította a Dt-det puszira azt azt se mondtad neki hogy kabbe.
Most megint szar a Dt de ő meg szarik rá, te meg nem értessz hozzá.
Hát mit mondjak, szar helyzet......
Bocsi valahogy nem érzem át a dilemmádat.
Én 170.000.-ért vettem alkatrészeket az XT-mhez, 2 hónappal a vétele után.
Te 2 éve motorozol vele kb, és azóta 1Ft-ot nem költöttél rá.
Amúgy csak egy kérdés:
Honnan tudja a szerelőd, hogy alsó hajtókarszem lóg?
Mert lehet csak felülre kéne egy új tűgörgő.
Én nem mondok konkrétumot bontás nélkül.
Vagy én vagyok hülye az internethez vagy nem tudom de nem találok egy kva főtengelyt sehol, max még egy gépműhely jöhet szóba. Csak ott van dilemma, hogy megérné e nekem rákölteni ennyit, vagy inkább adjam el, és vegyek jövőre egy korrekt rendszámos 125öst.
Üdv.
Szerintem nézz utána alkatrész áraknak, meg tegyél hozzá egy tömítés készletet, 2db szimmeringet, meg vagy 30.000.- munkadíjat.
És akkor ott leszel.
Nagy valószínűséggel főtengelycsapágyas a motorom. Beszéltem egy szerelővel, aki azt mondta főtengelycsere, plusz a csapágyak plusz munkadíj stb 50-60ezer forintba is kerülhet. a kérdés, hogy szerintetek mennyire reális ez az ár?
Rendben, köszi. Az a helyzet, h nem tudom miért, de csak nem forog 6e fölé a motorom, pedig fúrás óta már van benne 200km, a fél blokk felújítva, egyedül a levegőszűrő nem gyári. Már csak a cdi-re tudok gondolni. Előbb még veszek egy fúvókát, hátha javít valamit.
Ez egy elég kuki megoldás a détében..
Mondjuk, nyugaton (keleten) abból indulnak ki hogy mindenki a megfelelő gyári alkatrészeket szereli be, nem bontott ezmegazt, és akkor nem kell állítócsavar, mert minden mérethelyes...
Tavaly cumicztam a raccsingmotor (yz blokkkos kis gyorsasági akármi) kuplungjával, vagy hatszázszor szedtem szét mire valami értelmezhető kiemelő kar állást sikerült előidézni..
Úgy kb elhatárztam, hogy a nyomólap kap-fogni egy állítócsvart a dekli meg elikat, hogyjelentős szerelés nélkül lehessen rajta állítani (mint a simsonon) oszt beck-up hassa..
Nap végére már így is lényegében kuplung nélkül rugdaltam a váltót, még szerencse, hogy yz-nél ezt eléggé büntetlenül lehet...
sziasztok van egy yamaha tdr 125 motorom 1990-es elszakadt a power szelep bovdenje azt kicseréltem
olyan kérdésem lenne hogyan kell beállítani a power szelepet ?
Köszi
Am volt meg van is pár yamahám...azt vettem észre egy közös van bennük!
Az összesen megszakad az aluöntvényben a menet.
Lehet az előző gazdáik nem figyeltek a csavarok lehúzására...de mindegyiknél?
Nem hinném.
Ez egy tipikus hiba.
Amúgy ezt leszámítva jó motorok.
Nah Ügyes Vagy!
Gratulálok!
Bírom ezeket az embereket, akik nekiállnak, Találékonyak, és megcsinálják.
Nem a net előtt sápítoznak napokig, s agyalnak hogy mi is lehet a baja....
Széles utat!
Úgy hézagoltam,hogy kivettem a csapágygolyót,és (azt hiszem 5-ös)fúrószárból vágtam kb 1-1.5 mm-rel nagyobbat mint a golyó.
Elég jó lett,működik rendesen
:)