Szia!
Volt időm megnézni ma,viszont semmi állítási lehetőség nem volt benn.
De megoldottam egy hézagolással és működik rendesen most.
Érdekesnek találtam hogy alu-ból van a kuplung kosár,ez gyári lehet?
Jah?
Regge' vót még.....
Meg 1000 a gondom.
Basszus javítok haveromnak egy Trekkert, 3 hete rendelgetem az alkatrészeket, s küldöm vissza a fosabbnál fosadékabb cuccokat.
Olyan cuccok, a hajam égnek áll.
Én nem értem, megrendelem, megadom a számom, erre baszik fölhívni hogy nincs vagy csak fos van?
Ideküldi az NTN Taiwani csapágyat, 70-es Polini szetthez.
Kérek 70-eshez felső tömítés készletet, erre 50-es Hf. tömcsi van benne.
Emberem meg már zaklat, hogy motorozna....
Ááááá basszus ez Magyarország.
Az egy dolog hogy csóróság van, de az emberek úgy látni maguk tehetnek erről, mert kurva nagy az érdektelenség.
Kihullhatna már ez a pár idióta......bárakik ezt felveszik, (mint én is) előbb halunk meg "infraktusban".
Üdv.
A jobb oldali deklit leveszed, s a nyomólapon található 6-os anyát meglazítod.
A hernyócsavar befelé tekerésével jön hátra a kar.
De előtte akaszd ki a bovdent, s a karon mérve állíts 3-5mm holtjátékot.
Utána berakhatod a bovdent.
Sziasztok!
A képen látható kuplung kiemelő kart hogy tudom beljebb állítani?
Dekli levétel nélkül lehet állítani?
A mostani állásában nagyon nehéz kuplungolni,vagy ha nem húzom nagy erővel akkor nehéz üreset találni.
Dt80-ról lenne szó.
Szóljatok le,meg küldjetek el a pics..ba,de én nem 10w30-as olajat tettem a váltóba.
Télen tettem bele 10w40-es Repsol olajat,viszont nem volt jó.Mikor már jöttek a melegebbek akkor tettem bele 80w90-es hajtőműolajat.Azzal pedig tökéletes volt.Annyi volt,hogy tovább melegítettem a motort.Valahogy nem tetszett neki a 10w-40-es olaj.
Meg kell nézni a kézikönyvét és olyat kell. 10w30 kell bele és ha az olajleengedő csavaron engedted le az olajat akkor annyit kell rátölteni amennyi rá van írva a betöltőn, azaz 0,75 litert. Ha friss összerakás és semennyi olaj nem volt benne akkor 0,85 liter. Én egyébként 10w40-et raktam bele mert drága volt az a 10w30 amit abba a boltba lehetett kapni ahol én vettem. :)
Sziasztok! En a napokban vettem egy 1995-os yamaha dt 125 -R tipusu motort, latom aktualis a tema hogy milyen olajat kene belerakni. En keverni valvoline 2t full shyntetic olajat vettem viszont hajtomu olajjal tanacstalan vagyok:/ szerintetek akkor nemjo a 90w 80?
Egyebkent ha kesz a gep rakok fel kepet de szetvan kapva:) kerekcsapagyak csere olajok csere elsogumi csere tugorgo csere uleshuzat csere aksi csere meg kap egy matricaszettet:) jelenlegi allapot:
szevasztok van 1 '98-as r-es dt-m (3NB/fojtott) és ahogy váltok fölfele a motor egyre hamarabb tilt le üresben 6.ban nem pörög 6ezer fölé csak "darál"
valaki tipp hogy mit kéne kiiktatnom, és hogy ez mechanikus vagy elektromos fojtás?
Ja én se hittem hogy az a gond... Nem a súber nem kotyog, nem is onnan jön a hang hanem a hengertől. De szerdán jön új felső tűgörgő, remélem attól megjavul :)
A főfúvóka mérete 125 gyárilag, és a hengerűrtatalom is annyi de az most nem érdekes. :D Oké, köszi hát az nehezen fog menni mert már elég jól szétment a szivacs, igazából egy pipercross légszűrőre gondoltam.
Váltóba valami értelmesebb repsol, vagy hasonló minőségű 10w40 2T olaj. Mennyiségre pedig a berúgó alatt, vagy fölött az oldaldeklin van a mennyiség dombornyomással. Ha jól emlékszem, 620, vagy 650 ccm.
Van egy kis zörgése a motormnak(125R) nem nagy csak épp hogy és engem zavar egy kicsit. Hengert leszedtem pár napja elvittem egy szerelőhöz hogy nézze meg de azt mondta hogy teljesen jó, powert is megnézte aztmondta ott is minden rendbe van, néztem a hajtókart is a se kotyog, amit viszont észrevettem hogy megrángattam a lendkereket és ki-be van egy kis játéka, fel-le irányba nem kotyog de vízszintesen mozog pár milit. Ez lehet az oka mit gondoltok?
Hali mindenki!
Egy Dt80 Lc2 tulaja lettem...
Tudna valaki küldeni szerviz infókat,ami Magyar nyelven van?
Ilyesmi érdekelne hogy váltóolaj milyenség és mennyiség,motorolaj gyertya stb...
Köszönöm.
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni olyanban hogy a Yamaha RD 125lc CDI-je mivel kompatibilis vagy esetleg egy kapcsolási rajzot tudna -e adni valaki ami jó hozzá :/
Előre is köszi a választ :)
Volt időm megnézni ma,viszont semmi állítási lehetőség nem volt benn.
De megoldottam egy hézagolással és működik rendesen most.
Érdekesnek találtam hogy alu-ból van a kuplung kosár,ez gyári lehet?