van szervízkönyvem, abba is néztem a 125-ös fúvókát... De mint kiderült a 210-es valami más számozás szerint van és 120-as fúvókának felel meg ha minden igaz... Szóval nincs gáz jó a fúvóka csak először kicsit meglepődtem hogy mi a rák hogy 210-es, pont előtte néztem a szervizkönyvbe hogy mekkora a gyári.
Van olyan Dt125R amibe 125 ös a főfuvóka,de van,olyan is az újabb Dt125r-ekben 210es van gyárilag,tölts le szervízkönyvet,mielőtt visszafuvókáznád tudatlanúl és hazavágnád a blokkot! A gyertyaszín mondja meg hogy jó méretű e a fúvóka.
Itt van szervízkönyv.
carlsalter.com
Sziasztok,nincsen valakinek egy gyújtás kapcsolója kulccsal+tanksapka (125 R 98as) elfekvőben mert érdekelne ?
Továbbá lenne 90/90 21" enduro gumim 70% kb, egy hátsó lánckerekem , és egy gyári végdobom. Ha esetleg érdekel valakit szívesen küldök képet
szétszedtem ma a karbit és nem hittem el hogy mekkora főfúvóka volt benne: 210 ! az hogy kalkulálta ki az előző tulaj? :D Levegő csavar kb fél fordulatot volt kicsavarva. 125-ös a gyári ugye?
...Na.
A karbi ha be van kötve a vízhűtésbe akkor az csak azért van hogy ne fagyjon el ha épp hidegben mész vele. Igazából fűtés a karbinak. Télen lenne csak feladata.
Egy 125ös Dt-n az eredeti gyári féktárcsa kb hány km-t bírhat ki tegyük fel normál használat mellett? Jobb-e ha gyári van rajta (kevesebb km-re, kisebb igénybevételre utalhat) vagy annyira nem lehet km temető ha már cserélve vannak a tárcsák?
Vételre kinézett gépnek cserés volt a km órája elvileg 40ezer km van a motorban. Ennyinél már szokták cserélni a tárcsákat?
A hengerfejen van egy kód "3BN" ezt a szériát meddig gyártották?
Elvileg egy 96os motorról van szó!
Most néztem hogy a hengerfejen még rá van kötve az a kis cső ami a hengerfejet meg a karbit köti össze az a kis vízcső. Az nem valamilyen fojtást szolgál? Vagy hagyjam rajta bekötve? :)
Az egy dolog, hogy mit szólnak, de nekem a fékpadon le se tudták mérni, mert folyamatosan megcsúszást jelzett nekik, mert annyira baszogatta a bütyök a gépet, így nem tudták megmérni, pedig vagy 3-szor próbálták. Aztán az egyik addig nézegette, amig ki is szúrta rajta a NOT FOR HIGHWAY USE feliratot, meg az E-jel hiányát. Így hazamentem lecserélni őket az endúrókra, a crossokat meg eladtam, aszfalton amúgyis elég szarok voltak, rendszámmal meg azért megyek nagyobb távokat is, ami több aszfalttal is jár. Sárban, nedves terepen, füvön viszont meg az endúrók nokedlik sajnos. Ez van.
Mi annó azt csináltuk hogy a közlő fogaskerékbe simán vasat , de lehet hogy c45 ös (edzhető) perselyt raktunk és a zéger elé meg pár vékony alátétet ami inkább egymást koptatja mint az a zégert. ennyi. igaz sok ezer KM nem mentem vele de pár százat simán. Azóta gép eladva de valszeg még kibír pár évet megint.
Nézegettem ma a kézikönyvet mert kicsit sokallom a DT fogyasztását. A karburátor spec-nél a bekarikázott rész az hogy mennyire kell kicsavarva lenni a levegőcsavarnak ugye? Egyébként ha már kopott kicsit a dugó attól nő a fogyasztás?
Na bakker!
Én vettem klingeritet most már,de hogy csináltatni kell......
:S
Biztosan kell bele az a fémrész?
Láttam régebben,hogy kocsi hengerfejtömítés is csak simán ilyen papír+akármi összetételű volt,és nem volt tűzkarika.
Pedig most akartam csinálni a motort!
:(
Mert eléggé zavaró,itt a motoros időszak,ez meg itt betegeskedik.
Naturba beleszabdalom tuti szar?
Nem tudja valaki melyik motornak a hátsó sárvédője jó még a DT-re? Valami olyanra gondoltam ami hoszabb is kicsit jobban felfelé ível :D Láttam már 1-2 külföldi képen csak nem tudom milyen motoré lehet.
G.
Itt van szervízkönyv.
carlsalter.com
Továbbá lenne 90/90 21" enduro gumim 70% kb, egy hátsó lánckerekem , és egy gyári végdobom. Ha esetleg érdekel valakit szívesen küldök képet
Ide írj egy e-mailt a teljes alvázszámmal és megmondják a valós évjáratot ! aruhaz@robogotuning.hu
Szerintem ezt nem lehet megmondani hogy hány km bír egy féktárcsa, meg kell nézni mennyire vállas milyen a felszíne....
A karbi ha be van kötve a vízhűtésbe akkor az csak azért van hogy ne fagyjon el ha épp hidegben mész vele. Igazából fűtés a karbinak. Télen lenne csak feladata.
Egy 125ös Dt-n az eredeti gyári féktárcsa kb hány km-t bírhat ki tegyük fel normál használat mellett? Jobb-e ha gyári van rajta (kevesebb km-re, kisebb igénybevételre utalhat) vagy annyira nem lehet km temető ha már cserélve vannak a tárcsák?
Vételre kinézett gépnek cserés volt a km órája elvileg 40ezer km van a motorban. Ennyinél már szokták cserélni a tárcsákat?
A hengerfejen van egy kód "3BN" ezt a szériát meddig gyártották?
Elvileg egy 96os motorról van szó!
most találtam ha érdekel valakit DT 125 R karbi
DT125R -re Mikuni karbiba Vm26ss-van valakinek eladó tűje,vagy komplett karbi is érdekel.
De ez mint mondottam, ENDURO gumi.
Valamit nem érteni?
ezt lehet közuton használni!
Köszönöm!
Innen tudsz rendelni, postázzák is.
http://www.kephost.com/images/...
Én vettem klingeritet most már,de hogy csináltatni kell......
:S
Biztosan kell bele az a fémrész?
Láttam régebben,hogy kocsi hengerfejtömítés is csak simán ilyen papír+akármi összetételű volt,és nem volt tűzkarika.
Pedig most akartam csinálni a motort!
:(
Mert eléggé zavaró,itt a motoros időszak,ez meg itt betegeskedik.
Naturba beleszabdalom tuti szar?
Grrr!
Az az enduro gumi.
Ugyanis a csapágy ledobta magáról a kosarat.