Sziasztok! Szükségem van arra a képen látható kis távtartó féleségre, ami a főtengely és a szimering között van, mert ezen már kopások vannak és valószínű, hogy ezért is fogyott a váltóolaj. Honnan tudnék ilyet szerezni? És mi ennek a neve pontosan?
Én anno ezt a berúgós gondot úgy oldottam meg, hogy egy LEVEGŐS DT50MX blokkjából szedtem ki azt a közlőfogaskereket, ami lényegesen szélesebb volt, mint a VIZES LC-é, olyannyira, hogy kicsit flexxel meg is kellett simogatni, hogy beférjen a helyére, és ne érjen bele a kuplungba. Ezzel jól működött pár évig, míg el nem adtam. A leesés fő oka nekem mindig az volt, hogy annyira vékonyka volt az a gyári közlőkerék, hogy befeszülve a lógó kuplung és lógó közlőtengely között nem kaptak össze a fogak. De ezzel a szélesebb fogaskerékkel még pont volt fogása mindig. Ja és ez a szélesebb fogaskerék nem volt perselyezett, acél volt az egész.
Bocsi de nem figyeltem korábban.
Nem is igazán érdekelt a 80-as DT-k világa, nekem kimaradt (hála az égnek) az életemből.
De biztos kitaláltam volna rá már valami hasonlóféle megoldást.
Évek óta szívnak ezek a kölykök, lehet bevállalok egyet, s kitervelek valamit amivel megoldható lenne örökre ez a probléma.
Ezt a menetes baszást mondtam már évekkel ezelőtt..
Kétlem, hogy annyira kurvára edzett tengő lenne, hogy a fúró nem vinné..
(nem simson hogy az egyáltalán nem kopó alaktrészek némelyike is simán 60 hrc feletti:)(sokat nem gondolkoztak, amit gyártottak megsütötték, ha kell, ha nem:)
Normáis gyárban csak azt melegítik meg, amit mindenképpen muszáj..
Forgácstól függően hagynék rá, kömény anyagba nem kell annyira szűk mag csaka menetfúró törik bele:)
Haccor egyes (normál) metrikus menés előfúrója alapesetben 5mm-es, ha kínosan viszi a fúró, akkor 5,2.
Úgy van, ahogy emzoli írta.
Nem fogod tudni rendesen felhegenyelni, ráadásul szerelhetővé kéne alakítani szerintem, nem pedig gányolni.
A gányolás ideig-óráig tart csak.
Ha ledobja feszt a seagert, akkor új biztosítási forma kéne, vagy a núton mélyíteni jobban, vagy ha zárt a tengelyvég, megfúrni 4,5-es fúróval (asszem annyi a 6-os menet alja) kihézagolni, meg beküldeni szemből egy belső hatlapolt acél (imbusz) csavart menetrögzítővel oszt csá.
Emlékeim szerint ez simán elfér a dekli alatt, a kuplungba sem ér bele, s ha jól emlékszem az a kerék pont jobbra forog így a kilazulás veszélye sem fenyeget.
Én ezt gondoltam ki, bár lehet hülyeség, kéne hozzá megint látnom meg egy fél csomag cigi mire kitalálnám rá a megoldást.
Szerintem.
Sziasztok. Egy kérdésem van, miért van az hogy néha amikor húzatom keményen 10 ezerig kb "dadog" vagy valami hasonló hangot ad és fullad a motor picit, aztán ha leváltok megy rendesen tovább. Én arra gondoltam, hogy a főfúvóka miatt van mert a gyári 125-ös van benne, és sportkipuval. De a hozzá értő emberek véleményét is szeretném kikérni.
Viszont találtam egy 1992-es 3mb kódú gépet! Olvasgattam róla pár dolgot.
Most ez fojtott vagy fojtatlan változat? Fojtott nem fojtott között hány le küldönbség kb?
Esetleg tudtok elado rendszámos motort Kaposvártól max 200 km-re kb 300ezer környékén? akár kereskedésben is
Tudnátok abban segíteni hogy a 3bn00 szériát mettől meddig gyártották?
Az létezik-e hogy elvben egy 1995-ös gyártású 125-ös Dt-n gyárilag nincs fordulatszámmérő csak az újabbakon megszokott műszerezettség található rajta?
Ilyen külsejű gépről van szó www.motorcyclespecs.co.za%2FGa..." title="http://www.google.hu/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.motorcyclespecs.co.za%2FGa..." target="_blank">http://www.google.hu/imgres?im...
Fontos lenne mert vásárlás előtt állok!
Előre is kösz!
Igen.
Klingerit alapú, egyik fele lemez.
A lemez kiképzése tűzkarikás.
0,75mm vastag, 0,5mm-re húzod össze.
Csak csináltatni tudsz.
Mondtam hogy nem lesz jó a gyári.
Basszus nem hisztek nekem.
Fogd meg két kézzel az első teleszkópokat a motorral szemben állva és rázd meg (csak fel ne borítsd a mocit).
Ha kotyog a teleszkópod, akkor ez oka lehet a szitálásnak...
Ezek nem közúti motorozásra alkalmas abroncsok, így aszfalton ezen abroncsok használata életveszélyes.
Szerinted?
Szerintetek műszaki vizsgán mit szólnak ezekhez?
http://olx.hu/hirdetes/pirelli...
http://olx.hu/hirdetes
/pirelli...
Nem is igazán érdekelt a 80-as DT-k világa, nekem kimaradt (hála az égnek) az életemből.
De biztos kitaláltam volna rá már valami hasonlóféle megoldást.
Évek óta szívnak ezek a kölykök, lehet bevállalok egyet, s kitervelek valamit amivel megoldható lenne örökre ez a probléma.
Kétlem, hogy annyira kurvára edzett tengő lenne, hogy a fúró nem vinné..
(nem simson hogy az egyáltalán nem kopó alaktrészek némelyike is simán 60 hrc feletti:)(sokat nem gondolkoztak, amit gyártottak megsütötték, ha kell, ha nem:)
Normáis gyárban csak azt melegítik meg, amit mindenképpen muszáj..
Forgácstól függően hagynék rá, kömény anyagba nem kell annyira szűk mag csaka menetfúró törik bele:)
Haccor egyes (normál) metrikus menés előfúrója alapesetben 5mm-es, ha kínosan viszi a fúró, akkor 5,2.
Mi a gyári 125?
A köbcenti, vagy a főfúvóka mérete?
Első körben légszűrőt mosnék.
Nem fogod tudni rendesen felhegenyelni, ráadásul szerelhetővé kéne alakítani szerintem, nem pedig gányolni.
A gányolás ideig-óráig tart csak.
Ha ledobja feszt a seagert, akkor új biztosítási forma kéne, vagy a núton mélyíteni jobban, vagy ha zárt a tengelyvég, megfúrni 4,5-es fúróval (asszem annyi a 6-os menet alja) kihézagolni, meg beküldeni szemből egy belső hatlapolt acél (imbusz) csavart menetrögzítővel oszt csá.
Emlékeim szerint ez simán elfér a dekli alatt, a kuplungba sem ér bele, s ha jól emlékszem az a kerék pont jobbra forog így a kilazulás veszélye sem fenyeget.
Én ezt gondoltam ki, bár lehet hülyeség, kéne hozzá megint látnom meg egy fél csomag cigi mire kitalálnám rá a megoldást.
Szerintem.
Felteszem, az áram is kicsi volt, a huzal meg sok
A közlőfogaskerék tengelyét milyen hegesztővel kell hegeszteni?
Mert Azt hiszem CO-val lett odahegesztve egy alátét, ami fogja a közlőfogaskereket,de sajnos a hegesztés elengedte a tengelyt!
Köszönöm a segítséget! Kellemes Hétfői napot!
Szar gumi simán rázza a kormányt.
Centrír hiba 120km/h magasságában kezd el ütni.
Viszont találtam egy 1992-es 3mb kódú gépet! Olvasgattam róla pár dolgot.
Most ez fojtott vagy fojtatlan változat? Fojtott nem fojtott között hány le küldönbség kb?
Esetleg tudtok elado rendszámos motort Kaposvártól max 200 km-re kb 300ezer környékén? akár kereskedésben is
http://p1.bikepics.com/2014%5C...
Tudnátok abban segíteni hogy a 3bn00 szériát mettől meddig gyártották?
Az létezik-e hogy elvben egy 1995-ös gyártású 125-ös Dt-n gyárilag nincs fordulatszámmérő csak az újabbakon megszokott műszerezettség található rajta?
Ilyen külsejű gépről van szó www.motorcyclespecs.co.za%2FGa..." title="http://www.google.hu/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.motorcyclespecs.co.za%2FGa..." target="_blank">http://www.google.hu/imgres?im...
Fontos lenne mert vásárlás előtt állok!
Előre is kösz!
Szerintem keress egy szerelőt.
Klingerit alapú, egyik fele lemez.
A lemez kiképzése tűzkarikás.
0,75mm vastag, 0,5mm-re húzod össze.
Csak csináltatni tudsz.
Mondtam hogy nem lesz jó a gyári.
Basszus nem hisztek nekem.
Minek kérdezel, ha jobban tudod hm?
Szétszedtem a karbit de .. Minden beállítása rendbe van:S
Ugyan úgy durrog még mindig
Kell alá a gyári lemez?
Vagy egyéb okosság mellé?
PLS!
Ha kotyog a teleszkópod, akkor ez oka lehet a szitálásnak...
G.