Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

SZiasztok !

Még mindig keresek, yamaha dt 125 r légszűrőház műanyagot amire a betétet lehet rárakni...
Égen, földön nem találok...
Ha valakinek van egy fölöslegessé vált darab azonnal elhoznám.

Köszi.
Nekem is nagy bütykös van elöl hátul és nem szitál be.
hello

Miért lehet hogy a motoromnak 90-től az eleje nagyon brutálisan elkezd szitálni? Kormánycsapágy, kerékcsapágy jó. Lehetséges h azért mert cross gumi van rajta?
Köszönöm szépen! Most sajnos nem tudom megnézni majd csak hétvégén jövő héten.... Ha nem gond lehet kereslek majd ha sikerült! Köszönöm szépen a segítséget !
A présmagasságot ónnal méred.
2 oldalt, a gyertya furatán bedugsz, egy 90 fokban meghajtott, 2mm-es óndarabot, hogy a hengerfalhoz érjen a vége.
Ha rárúgsz összenyomja az óndarabot ék formára.
A legvégét, legjobban összenyomott részt méred tolómérővel.
Ha még egyben van, célszerű megmérni most.
Korábban beszéltünk már és tudom nem szereted az érthetetlen embereket :)
De mit értesz azzal ,hogy 0,9-1,0 mm alá ne menjek...?
Köszönöm válaszod!
Elég vicces ez a dolog mert elvittem egy szerelőhöz aki jelzem PASZTÁT tett alá semmi tömítés!Ezért folyik most!
A hengertalp-tömítéssel állítod be, 0,9-1,0 mm alá ne menjél ha lehet.
Ha bekopog, csak 100-as benzinnel tudsz majd járni.
Szia

Tudom mi a présmagasság de esetleg ki tudnád fejteni bővebben mire figyeljek majd ?
Köszönöm szépen
Rendben! Köszönöm szépen !
Tudsz csinálni otthon is.
Papírboltban veszel 0,3-as, és 0,6-os kartont, amiből kivágod.
Többet csinálj, és ellenőrizd a présmagasságot!
Sziasztok!
Yamaha dt 50 3mn levegős!
A henger talphoz mindenképpen vegyen meg a tömítést neten vagy esetleg itthon is lehet oda csinálni ?
Köszönöm szépen
Köszönöm szépen ! :)
Ellenőrizni fogom !
Értem! Köszönöm a z eddigi segítséget!
Üdv.
Felejtsd el.
1. Mert nem kapsz.
2. Mondom nem találsz.
3. Ha találsz bontottat, dugattyút nem találsz hozzá.
4. Ha az első 3 nem igaz, és mégis találsz szettet, jobb ha beledobsz indításnak egy Prox hajtókart.
Feleslegesnek tartom.
Vidd el az asszonyt vacsorázni, vagy kurvázd el azt a pénzt.

Ööööö izé vegyél rá egy jó kis rezót inkább.......
Üdv.
Nem tudok.
Sokan szívtak itt vele már régebb óta, az a baja, hogy folyamatosan forog.
Volt nálam egy javításon, kóválygott mint a l@fasz.
Alátoltam a seager alá egy alátétet hézagolásnak, erre a rohadék letolta a seagert.
Szedhettem szét megint, mert jót akartam.
Összeraktam úgy kikopva, azóta működik a tagnak.
Bár ez számomra is érthetetlen.
Ez nem hanyagság, több mindent javítottam a motoron, s
mivel ingyen javítottam, így nem is kerestem rá megoldást.
Üdv.
Nagyon nem hallani át, én kipucolnám komplett a karbit, ellenőrizni kéne a tűszelepet hogy zár -e rendesen, egy benzinszintmagasságot, a subert-tűt a középső rovátkába.
Utána beállítani az alapjárati keveréket.
Első körben szerintem ennyi.
De jóval hangosabb amugy ez a durranás csak nem adja vissza :S
Helló itt a videó de nagyon rossz a hang minőség jobbat nem tudtam :S
De úgy ahogy hallható belőle valami le van írva hogy hol kell figyelni :S :D
Sziasztok! egy kérdésem lenne hozzátok, dt 125-el kapcsolatban. Athena 175-ös henger szettet tervezek venni, / bontva vagy ujjonnan/. Van-e valakinek tapasztalata, hogy megéri-e és a főtengely birja-e a nagyobb nyomatékot? Válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok, a segítségetek szeretném kérni. Van egy 125 ös DT-M, évjáratot nemtudok pontosat,hátul dobfékes még, elől már tárcsás, 89 körüli lehet. Megoldható-e ujjabb 125 ös DT tárcsás hátsókerekét villával eggyütt belerakni,nagyobb átalakítás nélkül. Válaszotokat előre is köszönöm.
Nagyon köszönöm a segítségedet! Elviszem a gépet szimeringcserére!
Te mint tapasztalt motorszerelő biztos sok DT-t javítottál,dt 80 berúgószerkezetére tudsz valami megoldást?
Csapágyacéllal van megperselyeztetve a közlőfogaskerék és rá is lett hegesztve egy alátét hogy ne essen le.. De már megint csak akkor tudom berúgni ha kicsit megdöntöm bal oldalra. Esetleg egy 6001-es csapágy jobb lenne?

Sziasztok.
DT80-on szeretném egy kicsit variálni az első kerék méretét.
18-as átmérőjű MZ, ETZ, vagy bármilyen 18"-os kerék, vagy ráf beszerzésén gondolkodtam. Ha vennék esetleg komplett kereket, akkor elég lenne csak átfűzetni a kisebb méretű kereket a meglévő agyra, a 18"-os küllőivel, vagy egyedi küllőméret lenne szükséges?
Akinek van tapasztalata, tanácsa ezzel kapcsolatban, szívesen várom az észrevételeit.
Üdv.
Neked meg már leírtam mi a baja.

68337hsz.
Csinálj videót!
Jó éjt!
Persze meg is szárítottam