Még mindig keresek, yamaha dt 125 r légszűrőház műanyagot amire a betétet lehet rárakni...
Égen, földön nem találok...
Ha valakinek van egy fölöslegessé vált darab azonnal elhoznám.
Miért lehet hogy a motoromnak 90-től az eleje nagyon brutálisan elkezd szitálni? Kormánycsapágy, kerékcsapágy jó. Lehetséges h azért mert cross gumi van rajta?
Köszönöm szépen! Most sajnos nem tudom megnézni majd csak hétvégén jövő héten.... Ha nem gond lehet kereslek majd ha sikerült! Köszönöm szépen a segítséget !
A présmagasságot ónnal méred.
2 oldalt, a gyertya furatán bedugsz, egy 90 fokban meghajtott, 2mm-es óndarabot, hogy a hengerfalhoz érjen a vége.
Ha rárúgsz összenyomja az óndarabot ék formára.
A legvégét, legjobban összenyomott részt méred tolómérővel.
Ha még egyben van, célszerű megmérni most.
Korábban beszéltünk már és tudom nem szereted az érthetetlen embereket :)
De mit értesz azzal ,hogy 0,9-1,0 mm alá ne menjek...?
Köszönöm válaszod!
Elég vicces ez a dolog mert elvittem egy szerelőhöz aki jelzem PASZTÁT tett alá semmi tömítés!Ezért folyik most!
Sziasztok!
Yamaha dt 50 3mn levegős!
A henger talphoz mindenképpen vegyen meg a tömítést neten vagy esetleg itthon is lehet oda csinálni ?
Köszönöm szépen
Üdv.
Felejtsd el.
1. Mert nem kapsz.
2. Mondom nem találsz.
3. Ha találsz bontottat, dugattyút nem találsz hozzá.
4. Ha az első 3 nem igaz, és mégis találsz szettet, jobb ha beledobsz indításnak egy Prox hajtókart.
Feleslegesnek tartom.
Vidd el az asszonyt vacsorázni, vagy kurvázd el azt a pénzt.
Ööööö izé vegyél rá egy jó kis rezót inkább.......
Üdv.
Nem tudok.
Sokan szívtak itt vele már régebb óta, az a baja, hogy folyamatosan forog.
Volt nálam egy javításon, kóválygott mint a l@fasz.
Alátoltam a seager alá egy alátétet hézagolásnak, erre a rohadék letolta a seagert.
Szedhettem szét megint, mert jót akartam.
Összeraktam úgy kikopva, azóta működik a tagnak.
Bár ez számomra is érthetetlen.
Ez nem hanyagság, több mindent javítottam a motoron, s
mivel ingyen javítottam, így nem is kerestem rá megoldást.
Üdv.
Nagyon nem hallani át, én kipucolnám komplett a karbit, ellenőrizni kéne a tűszelepet hogy zár -e rendesen, egy benzinszintmagasságot, a subert-tűt a középső rovátkába.
Utána beállítani az alapjárati keveréket.
Első körben szerintem ennyi.
Sziasztok! egy kérdésem lenne hozzátok, dt 125-el kapcsolatban. Athena 175-ös henger szettet tervezek venni, / bontva vagy ujjonnan/. Van-e valakinek tapasztalata, hogy megéri-e és a főtengely birja-e a nagyobb nyomatékot? Válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok, a segítségetek szeretném kérni. Van egy 125 ös DT-M, évjáratot nemtudok pontosat,hátul dobfékes még, elől már tárcsás, 89 körüli lehet. Megoldható-e ujjabb 125 ös DT tárcsás hátsókerekét villával eggyütt belerakni,nagyobb átalakítás nélkül. Válaszotokat előre is köszönöm.
Nagyon köszönöm a segítségedet! Elviszem a gépet szimeringcserére!
Te mint tapasztalt motorszerelő biztos sok DT-t javítottál,dt 80 berúgószerkezetére tudsz valami megoldást?
Csapágyacéllal van megperselyeztetve a közlőfogaskerék és rá is lett hegesztve egy alátét hogy ne essen le.. De már megint csak akkor tudom berúgni ha kicsit megdöntöm bal oldalra. Esetleg egy 6001-es csapágy jobb lenne?
Sziasztok.
DT80-on szeretném egy kicsit variálni az első kerék méretét.
18-as átmérőjű MZ, ETZ, vagy bármilyen 18"-os kerék, vagy ráf beszerzésén gondolkodtam. Ha vennék esetleg komplett kereket, akkor elég lenne csak átfűzetni a kisebb méretű kereket a meglévő agyra, a 18"-os küllőivel, vagy egyedi küllőméret lenne szükséges?
Akinek van tapasztalata, tanácsa ezzel kapcsolatban, szívesen várom az észrevételeit.
Üdv.
Még mindig keresek, yamaha dt 125 r légszűrőház műanyagot amire a betétet lehet rárakni...
Égen, földön nem találok...
Ha valakinek van egy fölöslegessé vált darab azonnal elhoznám.
Köszi.