Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A légszűrőt már kimostam.
Tegnap azt is megcsináltam de ugyan úgy durrog :S
Ezt a motort úgy vettem hogy egy rövidmenetes 6-os hőértékű gyertya volt benne! Aztán itt olvastam hofy Br9es gyertyát kell belerakni! Hát ezekből vettem vagy 4 fajtát NGK,Beru,Denso de mind tiszta olaj volt,és nem adott szikrát,vagy az elektróda mellet! Most ez a Campiont nehezebben köpi le,de ez is fekete szokott lenni vagy olajos.
Azt nem tudom hogy miért nincs kiégve őzbarnára a gyertya?
És a kipufógó is köpködi a szennyet
És most egy hete jelentkezett pluszba ez a hadarós alapjárat.
Most írtam le.
"Akkor mosd ki a légszűrőt. "
Van valami ötleted miért durroghat ?:/
Akkor mosd ki a légszűrőt.
Áhh semmi ilyesmi! Nemrég égettem ki a kipufogót is! Mert azt hittem hogy be van kormosodva, de nem az volt a baj..
Fedett helyen van,és esőbe nem motorozom!
Semmi ilyen nem volt amióta megvettem semmi baja nem volt szóval szétszedve se volt .. ezért nem értem :S
Mit csináltál előtte vele?
Pocsolyajárat?
Vagy valami ilyesmi?
Bocsi elnéztem a válaszokat :D

Őő kb 1 hete csinálja semmi jele nem volt csak arra lettem figyelmes, hogy durrog mikor esik vissza fordulat :S
Van valami ötleted ?:(
Április 24.-én még szépen járt.....
Vagy az szívatón volt?
Bocsi elnéztem a válaszokat :D

Őő kb 1 hete csinálja semmi jele nem volt csak arra lettem figyelmes, hogy durrog mikor esik vissza fordulat :S
Van valami ötleted ?:(
Van benne olaj persze nem rég volt cserélve .
Hát kb 1 hete csinálja ezt.. mosásnál mindig teszek valamit a dobra :S
Nem tudom mi baja lehet
Szerintem ez szimmeringes, és a váltó oldalon.
Azért szívja onnan a trutymákos olajat.
De van ott föcitengő-csapágy hiba is, ahogy halom a vinnyogást.
Most a súbertű fölfelé a második rovatkába van behelyezve! Gyári gép,110-es főfúvókával.
Helló!
Mióta megvettem a mocit,azóta csak a bajom van vele.. Rengeteg gyertyát próbáltam már! Mindig az van hogy, új gyertya,kb megyek vele egy darabig,és beköpi. Most egy championt 9-es hőértékű használok,de az is mindig fekete,és olajos... És most egy hete olyan is csinál hogy hadar az alapjárat,ez motorozás közben történt amikór észrevettem hogy kuplungolásnál leállt a motor! Tehát most olyan furcsán hadarós az alapjárat,és az olajos kipufogó már túlságosan olajos..
Még egy észrevétel: Amikor 4-5 gázfröccsöt adok neki , akkor hirtelen jobban elkezd füstölni!

Köszönöm szépen hogy válaszolták!
Itt egy videó a hadarós alapjáratról: alapjárat
Ha eléggé ki van élesítve egy motor, amikor visszaengedik a gázt, bele-bele pattan a kipuba.
Nem belelövöldöz, inkább pattanó hang.
H meg túl van szegényítve, akkor nagyobbat, míg végül, már bele is lő.
ezt a motorok középen szokják csinálni, emelnék a tűn kapásból kettőt.
(az elmélet szépséghibája, hogy ha nayon el van tekerve a gyújtás, akor is csinálja a döglötthén, mert ottan 5 körül csavar egy nagyot az előgyújtáson
Van még a váltóban olaj?
Mert nagy valószínűséggel onnan szívja.
Vagy lemostad, s telemostad a dobot, s azt dolgozza ki.
Üdv.
Előzmény?
Mióta csinálja?
a láncvédő és a villaszár is tiszta olaj.....
Jah és videó: Dt 80 lc2
Helló!

1:40-es keverék! Különolajazó kikötve! Miért Ilyen trutymós? Enyhén barnás..
Helló -Apuci-

Bocsi a zavarásért de a segítséged kérném ha nem gond :)
A helyzet a következő lenne :

Mikor megyek a motorral és 6000-es fordulatnál elengedem a gázt (Kuplungot nem húzom )
5000-es fordulaton durran egyet a motor. Vagy ha üresbe húzom a gáz és mikor esik vissza a fordulat ugyan úgy 5000-es fordulaton durran
Mi lehet a probléma szerinted ?
(Gyertya rendben, vizet nem eszi/forralja, elsőre indul hidegen/ melegen, nem megy rosszabbul, kipufogója gyári , igaz csak hétvégente megyek vele )

Válaszod előre is köszönöm !
12X21X4 És igen, ki lehet. Kereső itt felül!
hello srácok.

Tudja valaki mekkora a DT125R váltókar szimering? És azt ugye csak így kívülről ki lehet cserélni nem?