Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok !

A probléma a következő lenne:
Mikor megyek a motorral és 6000-es fordulatnál elengedem a gázt (Kuplungot nem húzom )
5000-es fordulaton durran egyet a motor. Vagy ha üresbe húzom a gáz és mikor esik vissza fordulat ugyan úgy 5000-es fordulaton durran
Mi lehet a probléma ? :O

Válaszotok előre is köszönöm
Sziasztok, a segítségetek szeretném kérni. Van egy 125 ös DT-M, évjáratot nemtudok pontosat,hátul dobfékes még, elől már tárcsás, 89 körüli lehet. Megoldható-e ujjabb 125 ös DT tárcsás hátsókerekét villával eggyütt belerakni,nagyobb átalakítás nélkül. Válaszotokat előre is köszönöm.
Nekem is szivárgott a benzin az úszóház csatlakozásánál, még új tömítéssel is. Aztán csináltam egy új tömítést klingeritből és azóta nincs csöpögés... (örül)

G.
Szivesen. Vedd le az úszóházat és a karburátor felső részére / ahol fel fekszik az alsó rész / tegyél egy tolómérőt ami biztos egyenes . Ott meglátod az egyenetlenséget . Általában a teteje hajlik lefelé a SARKAINÁL. Ha ügyes vagy óvatosan satuba meg tudod egyengetni és utána finoman becsiszolni. Vigyázz mert törékeny ötvözet ! Van egy eladó mikuni vm28ss karburátorom ami dt125r motoré. De előtte próbáld a sajátodat javítani.
Holnap megnézem. Köszönöm szépen a segítséget!
Lehet , hogy nagyon meghúztátok az úszóház csavarokat és eldeformálódott. Én így jártam egy pár éve. Kicsiszoltam óvatosan és rendbe jött.
Üdv.
Én az oldalsó olajleeresztő csavar nyílásán hajtottam be egy hosszabb csavart, (Persze nem túl erősen, nehogy elnyalja a menetet) ami eléggé megszorította a belső szárat ahhoz, hogy ki tudtam tekerni az alsó imbuszfejű csavart. (Nem éppen követendő példa , de ha nioncs más megoldás...)

G.
Ti hogy szoktátok kiszedni a teleszkóp alján lévő csavart? Nagy nehezen megindult a csavar de azóta sajnos elforog... Próbáltam úgy is hogy csak az egyik teleszkópba raktam rugót és ráengedtem a motor súlyát de úgy is elforgott.... Ha belenézek látom hogy valami speckó szerszámmal le lehetne fogadni de hát nincs olyan... Légkulcs van de nincs bele 10-es imbusz fej :/ Valakinek valami jól bevált módszer? :D Olyan szinten felidegesített hogy valami hihetetlen :D
Sziasztok! Sürgősen szükségem lenne egy power szelepre, csak maga a tengely kellene! Van valakinek, vagy bont most valaki Dt-t?
Öntött vas.
nem mindegy.
A hüvely vagy 2,5mm vastag, ha nem 3.
nem tudja megkezdeni.
Amit látsz, az lehet ragadás, vagy akármi, de hogy ahüvel nem kopott el az aluig az fix.
(mellseleg a hüvely nem acél, hanem vas, öntött vas)

Továbbá a hengeredben láthatóan nem nagyon sok kilométer van, és moslékul fúrták meg, felteszem parvisnyél+ smirgli módszerrel.
Egy kérdésem lenne, milyen főfúvóka és légszűrő kell a maximális teljesítményhez, Yamaha DT 125 R-em van 1996-os Athena teljes sportkipufogórendszerrel, gyári karbi.
Képen nem látszik, de már egy síkba van és látszik, hogy megkezdte az alut..Miért olyan vékony ott a hüvely? Használtan vettem ezt a hengert látatlanba, állítólag működött is rendesen, de engem ez aggaszt. Annak nem kéne szerintem olyannak lennie.
Helló!
Az én DT-mnek is volt egy alapzaja,és a powertól jött.Szerelő nem tudott vele mit csinálni,teljesen rendben talált mindent.
Amíg nem látsz ott alumíniumot, csak az acél hüvelyt, addig nincs gáz.
A kép alapján a gyűrű az acélon fut még.
Nektek is zörög kicsit a power-nál valami? :D (DT125 tulajok)
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a karburátornál enged a Benzin ha sztenderen van a motor, vagy sokáig van alapjáraton. Az úszószinten állítottunk már, de semmi nem változik.
Sziasztok! Nagy Dt-re tud valaki főtengely szimering méreteket?
Nincs valakinek eladó gyújtás felöli oldaldekni? :) [DT125R]
Az oké persze. De az nem gáz, hogy az alu öntvényt is koptatja a gyűrű? Nem árt az neki?!
Csak úgy látod. A keresztmetszete ott valószínű szélesedik, befelé haladva az alumínium öntvénybe. Te csak az élét látod, ahol kiér.
Valaki próbálta már ezt? Évjáratfüggetlen?

http://www.gerecsemotor.hu/uze...
Emberek! Ez normális, hogy a középső felömlőnél ilyen vékony a hüvely? Mert teljesen az aluminiug van kopva(?).. De mellette meg látszik, hogy még vastag a hüvely. A furat is még csak 56-os.
A régebben általam említett rendszámos eladó dt:

http://olx.hu/hirdetes/yamaha-...
akkor szerintem az enyém is ki lehet kötve :D mert próbálgattam hogy mit is csinál, én is erre gondoltam amit írtál de simán el tudtam indulni lerakott sztenderrel is :D