A probléma a következő lenne:
Mikor megyek a motorral és 6000-es fordulatnál elengedem a gázt (Kuplungot nem húzom )
5000-es fordulaton durran egyet a motor. Vagy ha üresbe húzom a gáz és mikor esik vissza fordulat ugyan úgy 5000-es fordulaton durran
Mi lehet a probléma ? :O
Sziasztok, a segítségetek szeretném kérni. Van egy 125 ös DT-M, évjáratot nemtudok pontosat,hátul dobfékes még, elől már tárcsás, 89 körüli lehet. Megoldható-e ujjabb 125 ös DT tárcsás hátsókerekét villával eggyütt belerakni,nagyobb átalakítás nélkül. Válaszotokat előre is köszönöm.
Nekem is szivárgott a benzin az úszóház csatlakozásánál, még új tömítéssel is. Aztán csináltam egy új tömítést klingeritből és azóta nincs csöpögés... (örül)
Szivesen. Vedd le az úszóházat és a karburátor felső részére / ahol fel fekszik az alsó rész / tegyél egy tolómérőt ami biztos egyenes . Ott meglátod az egyenetlenséget . Általában a teteje hajlik lefelé a SARKAINÁL. Ha ügyes vagy óvatosan satuba meg tudod egyengetni és utána finoman becsiszolni. Vigyázz mert törékeny ötvözet ! Van egy eladó mikuni vm28ss karburátorom ami dt125r motoré. De előtte próbáld a sajátodat javítani.
Üdv.
Én az oldalsó olajleeresztő csavar nyílásán hajtottam be egy hosszabb csavart, (Persze nem túl erősen, nehogy elnyalja a menetet) ami eléggé megszorította a belső szárat ahhoz, hogy ki tudtam tekerni az alsó imbuszfejű csavart. (Nem éppen követendő példa , de ha nioncs más megoldás...)
Ti hogy szoktátok kiszedni a teleszkóp alján lévő csavart? Nagy nehezen megindult a csavar de azóta sajnos elforog... Próbáltam úgy is hogy csak az egyik teleszkópba raktam rugót és ráengedtem a motor súlyát de úgy is elforgott.... Ha belenézek látom hogy valami speckó szerszámmal le lehetne fogadni de hát nincs olyan... Légkulcs van de nincs bele 10-es imbusz fej :/ Valakinek valami jól bevált módszer? :D Olyan szinten felidegesített hogy valami hihetetlen :D
A hüvely vagy 2,5mm vastag, ha nem 3.
nem tudja megkezdeni.
Amit látsz, az lehet ragadás, vagy akármi, de hogy ahüvel nem kopott el az aluig az fix.
(mellseleg a hüvely nem acél, hanem vas, öntött vas)
Továbbá a hengeredben láthatóan nem nagyon sok kilométer van, és moslékul fúrták meg, felteszem parvisnyél+ smirgli módszerrel.
Egy kérdésem lenne, milyen főfúvóka és légszűrő kell a maximális teljesítményhez, Yamaha DT 125 R-em van 1996-os Athena teljes sportkipufogórendszerrel, gyári karbi.
Képen nem látszik, de már egy síkba van és látszik, hogy megkezdte az alut..Miért olyan vékony ott a hüvely? Használtan vettem ezt a hengert látatlanba, állítólag működött is rendesen, de engem ez aggaszt. Annak nem kéne szerintem olyannak lennie.
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy a karburátornál enged a Benzin ha sztenderen van a motor, vagy sokáig van alapjáraton. Az úszószinten állítottunk már, de semmi nem változik.
Emberek! Ez normális, hogy a középső felömlőnél ilyen vékony a hüvely? Mert teljesen az aluminiug van kopva(?).. De mellette meg látszik, hogy még vastag a hüvely. A furat is még csak 56-os.
akkor szerintem az enyém is ki lehet kötve :D mert próbálgattam hogy mit is csinál, én is erre gondoltam amit írtál de simán el tudtam indulni lerakott sztenderrel is :D
A probléma a következő lenne:
Mikor megyek a motorral és 6000-es fordulatnál elengedem a gázt (Kuplungot nem húzom )
5000-es fordulaton durran egyet a motor. Vagy ha üresbe húzom a gáz és mikor esik vissza fordulat ugyan úgy 5000-es fordulaton durran
Mi lehet a probléma ? :O
Válaszotok előre is köszönöm