Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Biztonsági célt szolgál, hogy nyitott támasszal ne tudj elindulni, mert ha kinn van és sebességbe rakod (elalszik az üresjelző) akkor megszakítja a gyújtást.

Hasznos szerkezet én már jópárszor indultam el nyitott sztenderrel még a dt-vel, mert az enyémen nem volt ,bár sokan leszerelik mert ahogy öregszik a kapcsoló, egy esőben menetnél van hogy beázik és leállítja a motort ,ez öregebb motoroknál szokott előfordulni.
lehet hülye kérdés de mi célt szolgál a sztendernél az a kapcsoló?
Van még egy másik problémám! Nincs alapjáratom! Hadar,és olyan furcsám pörög fel és hirtelen!
Karbit kipucoltam,a kehelycsövet is kivettem!
Ez a jelenség út közben jelentkezett,amikor váltásnál kuplungoltam akkor leállt..
A videót mindenféleképpen nézetek még! Előre is köszönöm!

VIDEO
Szia!
A gyári nagyon drága!
Esztergályossal csináltatnék egy fogaskereket, amibe vagy csapágyat melegítettnek bele,vagy csapágyacél perselyt tetetnék bele!
Csak nem tudom melyik a jobb ötlet!
lehet hogy hülye ötlet, de azt nem lehet, hogy veszel bontós gyári cuccokat és belepakolod a blokkodba?
ez csak eszembe jutott.
Sziasztok!

Tudom már unalmas ez a dt80-as berúgószerkezetes téma,de nem találtam jó, vagy jobb megoldást még...
Kb. 2 hónapja a közlőfogaskerékbe bele lett esztergálva egy csapágyacél persely,előtte egy bronz persely volt benne de az 1 napot bírt ki! Most 2 hónap után, már minden 4. rúgásból csak 3x tekeri meg a kuplungkosarat! Lehet, hogy nem a acélpersely kopott ki, hanem már eleve elvan kopva a fogaskerék fogai..
A zégergyűrű is hajlandó leesni,de egy vékony alátét lett a fogaskerék elé ponthegesztve!
Nos az a kérdésem hogy ha esztergáltatnék egy új fogaskereket akkor mennyire lehet szélesebb? Valamint csapágyacél persely, vagy egy 6001-es csapágy lenne a jobb?Persze úgy hogy, bele van melegítve a fogaskerékbe!
Rengeteget olvastam itt is,és máshol is de nem találtam fix megoldást erre a dologra!
ja, látom már 125-ösről beszélünk.
akkor ezekszerint ez így van jól :)
Előző hozzászólásomban írtam, csak véletlen saját magamnak címeztem...
DT 125 R 1992
DT 125 R 2004
Ezeken biztos.
Milyen izzó való a műszerfalba? Ahogy néztem van T10-es T13-as foglalatba való izzó ami nekem szemre ugyanúgy nézett ki :D Tudja valaki milyen kell?
olaj kerülhetett a vízbe. cseréld le a vizet öblitsd át és figyeld lehet hogy hengerfej tömítés lesz.
melyik motoron világít az olajlámpa az üresjelzővel? nekem 80as van 92ből de az járó motornál csak akkor világít ha tényleg kevés az olaj.
Sziasztok!

Tudom már unalmas ez a dt80-as berúgószerkezetes téma,de nem találtam jó, vagy jobb megoldást még...
Kb. 2 hónapja a közlőfogaskerékbe bele lett esztergálva egy csapágyacél persely,előtte egy bronz persely volt benne de az 1 napot bírt ki! Most 2 hónap után, már minden 4. rúgásból csak 3x tekeri meg a kuplungkosarat! Lehet, hogy nem a acélpersely kopott ki, hanem már eleve elvan kopva a fogaskerék fogai..
A zégergyűrű is hajlandó leesni,de egy vékony alátét lett a fogaskerék elé ponthegesztve!
Nos az a kérdésem hogy ha esztergáltatnék egy új fogaskereket akkor mennyire lehet szélesebb? Valamint csapágyacél persely, vagy egy 6001-es csapágy lenne a jobb?Persze úgy hogy, bele van melegítve a fogaskerékbe!
Rengeteget olvastam itt is,és máshol is de nem találtam fix megoldást erre a dologra!

Remélem jobb idő lesz a hétvégén mert most nem a legjobb idő van motorozni!

Előre is köszönöm a segítséget!
Valaki próbált már 110ccm hengert tenni a 80 dtre? Mik a tapasztalatok?
köszönöm a gyors válaszokat :) Ez így teljesen érthető hogy afféle ellenőrzés hogy üresbe ég-e...
Az teljesen jó úgy. Afféle ellenőrzés, hogy nincs-e kiégve a visszajelző lámpa. Ha már kevés olaj van benne, akkor sebességben sem fog elaludni az olajlámpa.
Nem lett felcserélve az üres fokozat jelző lámpája az olajtartály jelzőjével?
Ennek így kell működnie, ha kevés az olaj akkor sebességben se alszik el
Egy kérdésem lenne. Nem volt még DT-m és ha üresbe van akkor ég az az olajtartály lámpája hogy kevés az olaj viszont ha berakom sebességbe elalszik. Ez normális vagy itt már voltak sufnizások az elektronikába?
Sziasztok Gábor vagyok szereztem egy dt 125 lc2 est de bele gányoltak az alaplapba . Ha valaki megirná hogyan kell a tekercseket össze kötöketni meg köszöném
hello mindnekinek.

DT 125 R gépegységhez keresnék gyujtás felöli oldaldeknit ! Akinek van ne tartsa magába ;)
Hali!
Múltkor túlmelegedett a motorom, megnézem a vízszintet és fekete massza szerű trutymó volt a kiegyenlítő tartályban, mi lehet a gond?
Nem tudom, de egy másik fórumon sokan panaszkodtak a sárgaflakonos repsolra, hogy könnyezik tőle a kipufogójuk.
(Egyébként nekem is az általad belinkelt olaj okozta a trutymósodást a bejáratás alatt...)
De mondom, ettől még más is okozhatja, pl túl sok benzint kap, rossz hőértékű a gyertya, elszámolt keverési arány (Ezt csak azért írom, mert egyszer sikerült 1:60 as keverékkel bejáratnom egy motort, mert elszámoltam az arányokat.... ) Azóta kétszer is átszámolom az arányokat, mielött bekeverném. ) .

Próbáld ki legközelebb full szintetikus olajjal (csak ne repsol).

G.
Most beindítottam a gépet és néztem hogy van-e alapjárat,de kb csak 15 másodpercig aztán leáll! Hadarva megy az alapjárat és gázadásra hirtelen felpörög! Esetleg főtengelyszimering? A blokk szétszedése nélkül lehet cserélni a szimeringeket? Dt 80 LC2
De hát most a 2t olaj miatt hogy tudott kiköpni kb 1 korty olajat?
Jah még valami! NGK,Beru, gyertyák 5-10 km-ig bírják aztán nem ad szikrát vagy csak mellet ad szikrát! Beköpi őket! Most egy Champion van benne és az már 200km-t ki bírt de már ezt is köpködi!