Hűtővized folyt elfele? Vidd visza a motort aki ösze rakta neked es kurja meg.
1.ablak éleit nem reszelte törte le- szétkurta a a dugót + irtad húzás a henger falban ott már szarság van!
2. Ha vizes minden és ha folyt a hűtő vized is akkor szar a tömítés vagy kevés paszta vagy deformálódott a hengerfej síkolni kell
Ja, és az mivel magyarázható akkor, hogy az összes belső alkatrészen vizes volt minden? A gyertya menete is eddíg mindíg sötét fekete koszos volt, most meg olyan volt rajta , mintha víz oldotta volna fel, és ronggyal tisztára lehetett törölni. Biztos vagyok benne, hogy kapott vizet menet közben.
Bizony, kapott egy ponton egy kis karcot. Viszem a szakihoz, megmondja, hogy kell-e fúrni rajta. Fémlapos volt a szettben, alul-felül pasztázás, vékonyan, de így is jött az elején egy-két csepp a hengerfej jobb oldalán a tömítésnél. Akkor mi lelte ezt a rendszert? Mi okozhatta ezt? Úgy mentem vele, mintha hímes tojás lenne...
Az kondenzvíz.
A meleg kipufogógáz, a hideg kipufogótestben kicsapódik a pára belőle.
Ez a kondenzvíz.
Személyautóknál is tapasztalható, főleg a mostani szarrá fojtott rendszereknél.
De a 80-as gyári tömítése első osztályú.
Ha nem sokat ment és nincs rásülve, nyugodtan visszateheted.
Törd le az ablakok éleit, bár lehet összecseszte a hengerfalat is.
Akkó meg újrafúrás van.
Power szelepes? Mert a szelepet is csiszolni kel a hengerhez! Ha nincs csiszolva amikor nyit a szelep, belenyit a dugóba azaz beleér és megint csak kurhatod
Az előttem lévő jól írta furás után ablak éleket lekell reszelni. Ha levan a power szelepet is hozzá kell csiszolni mivel ha nyit belenyit a dugóba ha nincs lereszelve
Alaplapot nem tudom állítani mivel fiksz felfogatás. Eddig jó volt egyszer csak megállt és azóta hátrafele megy.
Megjegyzem szar a berugója így csak tolásra indul, Betolom nagy nehezen beindul egyszer csak kattan valami haladszik is hogy fulladozik ráengedem a kuplungot es hátrafele megy
Az én kipufogómból is csöpög néha a víz, de megy rendesen.
Ja és ráadásul léghűtéses...
Szénhidrogének elégetésekor az egyik melléktermék ugyanis a víz. Lehet, ezt láttad kicsöpögni.
Sokkal valoszínűbb, hogy a gyűrűd tört bele a kipufogó nyílásba és az vitte le a dugó tetejét. Gondolom fúrás után nem reszelted le a kipufogó és a szívónyílás éleit...(?)
Megtörtént a baj, a dugó tetejéből letört egy darab és vitte magával a felső gyűrűt, mindezt 3 perc gurulás után, egyszer se pörgettem 5 fölé. Játszhatott-e szerepet ebben, ha került bele pár csepp víz? Megjegyzem, a kipuból már nem jött egy csepp sem, száraz volt.
Szép estét mindenkinek!
Sziasztok! Szükségem lenne egy jól záró hengerfej tömítésre, DT80 LC2-höz, 52mm furattal. Aki tud készíteni, ajánlani, kérem jelezze. Fúrattam, vettem készletet és ez a fémes tuti nem zár jól, mert fényes a gyertya, valamint ha kiveszem, akkor gőzöl egy kicsit. Így nem szeretném használni, nehogy baj legyen belőle. A radiátorból láthatóan 20km után nem fogyott víz, járó motornál buborékot, füstöt nem látok, kipufogóból néha pár cseppet kiköp. A gyertya nem is barna, se fekete, inkább középszürke. Talán a gőz tisztítja. Csak arra tudok gondolni, hogy megy be egy kis víz menet közben.
Aki tud segíteni, kérem írjon.
Üdv, Zsolt.
gyujtás állításhoz az alaplapot állítod jobra -balra, úgy csináld hogy kiveszed a gyertyát és egy pálcát vagy ha belefér tolómérőt beleraksz a gyertya helyére hogy ütközzön a dugattyúba, és mikor jön felfele a dugattyú , holtpont előtt 2 -t mm rel legyen a dugó és akkor adja a szikrát , és akkor nem fog hátrafelé beindulni . Az alaplapot állítod jobra- balra akkor holtpont előtt vagy utána fogja adni a szikrát.
3MB00 hengerhez létezik valamilyen műszaki rajz ami az (hüvely) ablakok formáját, méretét ábrázolja? Látott már valaki ilyet? Újrahüvelyezéshez kéne, hogy ne rontsák el megint..
Sziasztok!
Volna egy eladó 1975-ös DT125ccm-es gépem, váz gyári, blokk gyári és fel van újítva. Fessz. szabályzó és egy gázgyorsító dob kell rá és használható. Krosszosított gép, de inkább gyűjtőknek ajánlanám. I.Á.: 60.000FT Akit érdekel vagy kérdése van nyugodtan írjon. Csere nem érdekel! Mobil: 70-611-65-83
Azt szeretném kérdezni, hogy alkalmazzak-e valami pasztát mellé?
1.ablak éleit nem reszelte törte le- szétkurta a a dugót + irtad húzás a henger falban ott már szarság van!
2. Ha vizes minden és ha folyt a hűtő vized is akkor szar a tömítés vagy kevés paszta vagy deformálódott a hengerfej síkolni kell
A meleg kipufogógáz, a hideg kipufogótestben kicsapódik a pára belőle.
Ez a kondenzvíz.
Személyautóknál is tapasztalható, főleg a mostani szarrá fojtott rendszereknél.
http://www.szaknevsoronline.hu...
De a 80-as gyári tömítése első osztályú.
Ha nem sokat ment és nincs rásülve, nyugodtan visszateheted.
Törd le az ablakok éleit, bár lehet összecseszte a hengerfalat is.
Akkó meg újrafúrás van.
06 20 3911529
Megjegyzem szar a berugója így csak tolásra indul, Betolom nagy nehezen beindul egyszer csak kattan valami haladszik is hogy fulladozik ráengedem a kuplungot es hátrafele megy
Ja és ráadásul léghűtéses...
Szénhidrogének elégetésekor az egyik melléktermék ugyanis a víz. Lehet, ezt láttad kicsöpögni.
Sokkal valoszínűbb, hogy a gyűrűd tört bele a kipufogó nyílásba és az vitte le a dugó tetejét. Gondolom fúrás után nem reszelted le a kipufogó és a szívónyílás éleit...(?)
G.
Szép estét mindenkinek!
Aki tud segíteni, kérem írjon.
Üdv, Zsolt.
Volna egy eladó 1975-ös DT125ccm-es gépem, váz gyári, blokk gyári és fel van újítva. Fessz. szabályzó és egy gázgyorsító dob kell rá és használható. Krosszosított gép, de inkább gyűjtőknek ajánlanám. I.Á.: 60.000FT Akit érdekel vagy kérdése van nyugodtan írjon. Csere nem érdekel! Mobil: 70-611-65-83
Keresek első kereket Dt-r hez. Csak jó állapotú érdekel, elég a felni.