sziasztok. köszi a választ ,sikerült megoldanom a powert. amugy a bekötes,tipus függö. nekem párhuzamosan volt es a szelep visszintes resze felfele nezett,abovdenek is össze voltak kutyulva. eleg gyenge volt. most keresztbe kötöttem,a szelep is ugy áll ahogy kell tehát sik a kipufogoval es ugy huz mint állat. tuti a verda
Sziasztok a héten vettem egy DT-t 125 ös YPVS .Vannak hibái mert nem ugy megy ahogy kell.Ha megyek vele egy kört bugyog a víz úgy hallom.Gondolom vízpumpa lesz .Másik hogy szerintem valami elektronikai hiba is lehet ,mert olyan 5-6 ezres fordulatnál nem úgy indul meg mint ahogy kéne hanem ,dadog,hebeg ,szóval nem forog szépen.Elviszem majd szerelőhöz csak gondoltam elötte megkérdezem hogy sokat pénzt bele kell ölni ha valami olyan eletromos kütyü ment ki?
Szerintem rövid távon a DT-vel többet be lehet kajáltatni, mert az megy is, ezért húzod is neki. :)
De hosszú távon, esetleg felcuccolva, utassal szerintem nem nagy különbség lehet fogyasztásban. Teljesítményben már annál inkább.
De ha a 2 T sincs 8-10 ezerig leforgatva minden sebességben állandóan, akkor az se zabál vészesen szerintem.
Egyetértek az előttem kommentelővel. Ha csak A-ból B-be akarsz eljutni akkor a DT sem fog többet enni mint a CBR (na jó..talán kicsit ) viszont a CBR már elnézést, de nagyon gyenge.
Nem feltétlen lesz olcsóbb fentartani a 4T-t sem. Lehet, hogy 1 literrel kevesebbet eszik, de teljesítményben sehol sincs egy 2 üteműhöz képest. Ha meg nagyon hajtod, és abban szétesik valami, akkor bizony mélyen zsebbe lehet nyúlni. Érdemes átgondolni.
Mindenkinek nagyon köszönöm a bő szavú választ :) Sajnos úgy néz ki hogy le kell tegyek a motorról, nem engedhetek meg magamnak ekkora fogyasztást bármennyire is szeretném magát a motort. Úgy néz ki most hogy egy 125-ös 4 ütemű CBR lesz a kiszemelt. De ha esetleg mégis maradnék a DT-nél, és lesz még kérdésem hozzátok fordulok. Még egyszer nagyon köszönöm :) Üdv!
Óriási kéréssel fordulnék hozzátok!
Már nagyon régóta keresem ezt az idomot csak a másik oldalra! Aki esetleg tud bontót bármit ahol érdeklődnék eziránt kérlek segítsen mert fújnánk a motort....
És még egy henger talp tömítés kéne dt 50r 3mn-hez !
sziasztok.kaptam egy 125 dt hengert es az a kerdesem,hogy a power merre van zárva a henger felé vagy a kipufogo irányában.kezdö dt és vagyok. ja es a bovdenek párhuzamosan voltak kötve de a elektro motoron, és a henger részen forditva voltak a szamok,össze kötve.tehat az 1-es a 2-esshez.
Én gondolkodok, hogy megválok a DT-től. (Úgy néz ki, hogy összejöhet végre a Transalp.)
Alapvetően jó állapotú kis gép, szépen jár, jól megy, fékek jók. Kormánycsapágy lóg, de a csere folyamatban.
Kis esztétikai hibákkal, ledes hátsó lámpával, SM sárvédővel, TDR kerekekkel és fékekkel.
'92-es évjáratú motor. Ha érdekel, akkor az adatlapomon találsz e-mail címet. Szívesen válaszolok minden kérdésre, holnap pedig képet is tudok küldeni, ha gondolod.
Második DT 125 R-emet hajtom. Mindkettőt nagyrészt közúton használtam, egyiket majd' 2 évig, a mostanit tavaly június óta.
Szerintem az egyik legjobb 125-ös enduro/supermoto.
Legnagyobb bajuk, hogy mindenki 50-es papírokkal hajtja, így rendszámosat kifogni elég nehéz megfizethető áron.
Tipushibája konkrétan szerintem nincs. Folyamatosan karban kell tartani, időnként légszűrőt pucolni, láncot kenni, futómű zsírzó gombjait használni, bowdeneket (beleértve a powerét is) időnként olajozni és akkor nincs vele gond. Illetve érdemes pár ezer km-enként a power szelepet kivenni, és megpucolni, hogy könnyen járjon.
Persze ha alapból egy szétgányolt motor kerül hozzád, akkor mint mindennel, ezzel is lehet szívni eleget.
Két személlyel, sátorral, hálózsákokkal, mindennel megrakva mértem rajta 4,5 liter körüli fogyasztást, 90-100 közti tempóval haladva. Terepen persze ki lehet belőle hozni 7 litert is akár.
Végsebessége az órája szerint 110-130 közt mozog, bár ez már nem az egészséges kategória. Utazóban 90-100-at szoktam vele menni. Lehet, hogy egy 5-10 km/h-val kisebb utazó egészségesebb lenne neki, mert itt már eléggé pörög. De kibírt nálam így is jó pár ezer km-t.
Az első fékük nem egy főnyeremény. Én télen egy TDR kerékszettet raktam a gép alá, dupla dugattyús Brembó munkahengerrel, 320-as tárcsával. Így már azért meg lehet állni elég jól vele. :)
Ha esetleg kérdésed van még, szívesen válaszolok. (Meg gondolom mások is. :D)
Helló!
Jó motor,nekem bevált.Kezdő motornak,és hétvégi motornak teljesen megfelel.Légszűrőt kell tisztítani rendszeresen.Én minden motorozás után kimostam.8 hónap alatt amég megvolt 4-5 takarítottam ki a karbit.Olalajat a váltóban 700km után cseréltem.Repsol 10w40 került bele,és Castrol Racing 2T ment a keverékbe.Lánc hajlamos megnyúlni hamar ha olyan gumi van rajta..Legalábbis az egyik barátomnak és nekem is ez volt a gond.30km-t mentél és megnyúlt a lánc..Elvileg a gumi miatt..
Én a különolajzás mellé tettem a benzinbe is olajat.Olajpumpát érdemes tisztítani,ellenőrizni,mint a power szelepet is.Fogyasztása az olyan 5-6L volt de ha nagyon megereszti neki az ember felmegy akár 7-8ra is.Enyémnek 110 volt a vége és ilyen 80-85-el lehetett menni nyugodtan a fasorok között.Nekem az elsőféke gyenge volt,érdemes oda venni egy 2 dugós féknyerget és egy nagyobb munkahengert ha szükséges.Kényelmesnek kényelmes volt.A kormánya az viszont gyenge,hajlamos egy esésnél elgörbülni.Alkatrész van hozzá rengeteg.Aránylag pedig olcsón hozzá lehet jutni.Gyertyából 9-es hőértékűt szereti.Vásárlásnál sok a kamu,felújított motor is.Erre érdemes oda figyelni. Bármi kérdésed lenne még tedd fel nyugodtan.
sziasztok ha esetleg vki bont dt 125 r vagy lc2 mind1 igazábol a kuplung bovdenre és a két power bovdenre abban a pillanatban vevő lennék! ha esetleg vkinek lenne vmi lécci irjatok a kovacs.david10@freemail.hu -ra köszönöm sziasztok
Úgy emlékszem, hogy a kipufogó felé zár, de holnap megnézem, hogy biztos-e!
Yamaha dt125 beinditom és hátrafele megy :D
Valakinek ötlet?
Segítséget kérnék ,hátha van valakinek szívócsonk dt 125-hez ,képet teszek fel mert nem mai darab! Esetleg még annyi hogy ypvs-es a motor.
Köszi előre is a segítséget!
De hosszú távon, esetleg felcuccolva, utassal szerintem nem nagy különbség lehet fogyasztásban. Teljesítményben már annál inkább.
De ha a 2 T sincs 8-10 ezerig leforgatva minden sebességben állandóan, akkor az se zabál vészesen szerintem.
Képek lemaradtak,egy szívócsonkot keresek dt 125-hez. email-be képet tudok mutatni ha valaki írna az okés lenne!
Köszi
Segítséget kérnék , alkatrészt keresnék egy dt 125-hez. Kép mellékelve!
Előre is köszönöm !
Óriási kéréssel fordulnék hozzátok!
Már nagyon régóta keresem ezt az idomot csak a másik oldalra! Aki esetleg tud bontót bármit ahol érdeklődnék eziránt kérlek segítsen mert fújnánk a motort....
És még egy henger talp tömítés kéne dt 50r 3mn-hez !
Köszönöm szépen
csak telefonon 06304053450
Én gondolkodok, hogy megválok a DT-től. (Úgy néz ki, hogy összejöhet végre a Transalp.)
Alapvetően jó állapotú kis gép, szépen jár, jól megy, fékek jók. Kormánycsapágy lóg, de a csere folyamatban.
Kis esztétikai hibákkal, ledes hátsó lámpával, SM sárvédővel, TDR kerekekkel és fékekkel.
'92-es évjáratú motor. Ha érdekel, akkor az adatlapomon találsz e-mail címet. Szívesen válaszolok minden kérdésre, holnap pedig képet is tudok küldeni, ha gondolod.
Második DT 125 R-emet hajtom. Mindkettőt nagyrészt közúton használtam, egyiket majd' 2 évig, a mostanit tavaly június óta.
Szerintem az egyik legjobb 125-ös enduro/supermoto.
Legnagyobb bajuk, hogy mindenki 50-es papírokkal hajtja, így rendszámosat kifogni elég nehéz megfizethető áron.
Tipushibája konkrétan szerintem nincs. Folyamatosan karban kell tartani, időnként légszűrőt pucolni, láncot kenni, futómű zsírzó gombjait használni, bowdeneket (beleértve a powerét is) időnként olajozni és akkor nincs vele gond. Illetve érdemes pár ezer km-enként a power szelepet kivenni, és megpucolni, hogy könnyen járjon.
Persze ha alapból egy szétgányolt motor kerül hozzád, akkor mint mindennel, ezzel is lehet szívni eleget.
Két személlyel, sátorral, hálózsákokkal, mindennel megrakva mértem rajta 4,5 liter körüli fogyasztást, 90-100 közti tempóval haladva. Terepen persze ki lehet belőle hozni 7 litert is akár.
Végsebessége az órája szerint 110-130 közt mozog, bár ez már nem az egészséges kategória. Utazóban 90-100-at szoktam vele menni. Lehet, hogy egy 5-10 km/h-val kisebb utazó egészségesebb lenne neki, mert itt már eléggé pörög. De kibírt nálam így is jó pár ezer km-t.
Az első fékük nem egy főnyeremény. Én télen egy TDR kerékszettet raktam a gép alá, dupla dugattyús Brembó munkahengerrel, 320-as tárcsával. Így már azért meg lehet állni elég jól vele. :)
Ha esetleg kérdésed van még, szívesen válaszolok. (Meg gondolom mások is. :D)
Jó motor,nekem bevált.Kezdő motornak,és hétvégi motornak teljesen megfelel.Légszűrőt kell tisztítani rendszeresen.Én minden motorozás után kimostam.8 hónap alatt amég megvolt 4-5 takarítottam ki a karbit.Olalajat a váltóban 700km után cseréltem.Repsol 10w40 került bele,és Castrol Racing 2T ment a keverékbe.Lánc hajlamos megnyúlni hamar ha olyan gumi van rajta..Legalábbis az egyik barátomnak és nekem is ez volt a gond.30km-t mentél és megnyúlt a lánc..Elvileg a gumi miatt..
Én a különolajzás mellé tettem a benzinbe is olajat.Olajpumpát érdemes tisztítani,ellenőrizni,mint a power szelepet is.Fogyasztása az olyan 5-6L volt de ha nagyon megereszti neki az ember felmegy akár 7-8ra is.Enyémnek 110 volt a vége és ilyen 80-85-el lehetett menni nyugodtan a fasorok között.Nekem az elsőféke gyenge volt,érdemes oda venni egy 2 dugós féknyerget és egy nagyobb munkahengert ha szükséges.Kényelmesnek kényelmes volt.A kormánya az viszont gyenge,hajlamos egy esésnél elgörbülni.Alkatrész van hozzá rengeteg.Aránylag pedig olcsón hozzá lehet jutni.Gyertyából 9-es hőértékűt szereti.Vásárlásnál sok a kamu,felújított motor is.Erre érdemes oda figyelni. Bármi kérdésed lenne még tedd fel nyugodtan.