DT 125R-en van helyzetjelző világítás gyárilag, ami járó motor nélkül gyújtáson is megy?! Mert nekem a kapcsolón van ilyen állás, teljesen előre tolva egy villanykörte jelzi, de az első lámpában csak a helye van meg oldalt, foglalat sincs benne, illetve semmilyen kábel nincs fölösleges ami arra csatlakozna.
Én meg vagyok vele elégedve (125R). Fogyasztása 4-6l nálam. Attól függ mennyit járok hegyre :D 15/75-s áttétellel 110körül van a vége utazója 70körül van (nem szeretem feleslegesen forgatni) 5ezres fordulat körül van itt. Alkatrészt bármikor találsz hozzá és nem is annyira drágák. Mit írhatnék még.. viszonylag nyomatékos 2T-hez képest, hegyen se sűrűn szoktam 6fölött használni, persze ez függ az áttételtől is. Kérdezz még nyugodtan, ha kíváncsi vagy dolgokra. Hirtelen ennyi jutott eszembe. Gyári hibákról én nem igazán tudok. Az Apuci asztala
Sziasztok. Elkezdtem nézelődni "nagyobb" motorok után, és eddig a legjobban a 125-ös DT-vel szimpatizálok (jogsi visszatart). Érdeklődni szeretnék vele kapcsolatban, pár információt megtudni esetleg róla. Van-e valami tipushibája, mennyi a fogyasztása, milyen utazó sebessége van úgy általában, és még ha tudtok pár segítő szót mondani, azt szivesen fogadom. Előre is köszönöm! Üdv - Viktor.
Üdv
yamaha dt 125r kellene power elektronika motor ha meg van még és működik e és nincs semmi baja? képet kaphatnák e csatlakozókról és az e kész power motorról?
mennyibe adód ha meg van?
előre is köszi!
ere írj vissza kelmate50@freemail.hu
76 os fúvókával elsem indulna, kell bele a 9-es gyertya mert a 6os beolvad majd mint a fos. A 40 es keverék kell neki a 2t meg nyugodtan füstöljön nekem is füstöl hidegen. A fúvókának kb 110 esnek kellene benne lennie max 115ösnek.
Helló!
Reggel írtam az indítási problémámról!
Készítettem egy videót is róla!
6-os hőértékű gyertyát raktam bele mert a 9-es hőértékű gyertyát beköpte volna! Jah és szívató is kiolt húzva!
Szerintetek szimeringes?
1:40-es keverék! DT 80 lc2 video
hali,
tegnap ki akartam cserélni a fékbetéteket elöl,
(80 Lc2) nem mehet minden simán, ugyanis a féknyereg csúszó darabjának a felső része berohadt..
alul acsavart kiszedve szépen meg lehetett járatni, de felül ami benne van az aluban, nem mozdul meg sehogysem.
volt ilyen valakinek? hogy lehetne szétkapni, megmozgatni?
rajta volt a gumiharang szépen, és mégis berohadt.
próbáltam leütni, 1mm-t sem mozdult..
melegíteni kéne és úgy megpróbálni?
egy jó fogóval sem férek hozzá olyan kicsi a hely, csak a végén lévő menet indult meg így tudtam kifordítani egy darabig de így semmit sem ér és nem tudom összerakni az új betétekkel.
gondolkodom áztatásban valami fékolajban vagy ilyesmi....eddig megfújkáltam, csöpögtettem mellé fékolajat, egyelőre semmi.
van valakinek eladó féknyerge?
(ha esetleg nagyobb erőbehatásra eltörném, vagy meg sem indulna...)
Reggelente vagy 15 percet elkínlódok a motor indításával..
Tehát szívatóval indul,de nem merem sokáig rajtahagyni mert félek hogy beköpi a gyertyát!
De pld ma reggel mikor már levettem a szívatót és hagytam alapjáraton pötyögni akkor kb 1 perc múlva le is állt. Rugdostam,de nem indult csak durrogott egyet kettőt.. Gyertya ki, és tiszta benzin volt...
Általában minden nap eljátszom ezt, ha bemelegszik akkor jó indul de fekete a gyertya! B9ES
Aztán meguntam és tettem bele egy 6-os hű értékű gyertyát azzal már indult,csak hát okádta a füstöt... szürke-fehéres füst..
A különolajozást kikötöttem,mert azt gondoltam hogy talán sok olajat pumpál de nem.. 1:40-es keveréket kevertem be!
Sokat nem hiszem hogy kap.. 76-os főfúvóka van benne.
sziasztok lc 2 125ös dt hez keresek power bowdent esetleg ha vkinek lenne vagy tudna mondani egy bontót vagy egy boltot a gerecse motoron kivül mert nekik nincs.. megköszönném sziasztok további széles utat mindenkinek!
Ezért kérdeztem. 1x ültem egy 125ösön leért még a lábam de a jól emlékszem neccesen utassal nem valam biztonságos!
Esetleg tudnátok mérni egy ülésmagasságot?
Köszi a választ!
Érdekelni minden érdekel ha tudsz esetleg képet is küldeni még jobb lenne! Azért írtam 300ezret mert ekörül elég kulturált gépeket láttam! Általában ami külcsínre patent az belül sem nagy csalódás!
De első a magasság! Erről kéne több infó jelenleg egy 50es Dt-m van. Róla majdnem teljes talpal leér mindkét lábam de 125ös magasabb és két személlyel meg nem akarok lábujjhegyen balerínáskodni! Állítani lehet az ülés magasságát valahogy?
Gyakorlatice meg ha nincs meg akellő gyűrűvég-hézag, nem csak megdarálódik a henger az ablakoknál, de bele is törik a gyűrű valamelyik ablakba vígan.
A hézagnak illenék 1 tized (nem század:) körül lenni.
yamaha dt 125r kellene power elektronika motor ha meg van még és működik e és nincs semmi baja? képet kaphatnák e csatlakozókról és az e kész power motorról?
mennyibe adód ha meg van?
előre is köszi!
ere írj vissza kelmate50@freemail.hu
majd ha nem jön ki
veszek egy bontott féknyerget..
Reggel írtam az indítási problémámról!
Készítettem egy videót is róla!
6-os hőértékű gyertyát raktam bele mert a 9-es hőértékű gyertyát beköpte volna! Jah és szívató is kiolt húzva!
Szerintetek szimeringes?
1:40-es keverék!
DT 80 lc2 video
Előre is köszönöm!
tegnap ki akartam cserélni a fékbetéteket elöl,
(80 Lc2) nem mehet minden simán, ugyanis a féknyereg csúszó darabjának a felső része berohadt..
alul acsavart kiszedve szépen meg lehetett járatni, de felül ami benne van az aluban, nem mozdul meg sehogysem.
volt ilyen valakinek? hogy lehetne szétkapni, megmozgatni?
rajta volt a gumiharang szépen, és mégis berohadt.
próbáltam leütni, 1mm-t sem mozdult..
melegíteni kéne és úgy megpróbálni?
egy jó fogóval sem férek hozzá olyan kicsi a hely, csak a végén lévő menet indult meg így tudtam kifordítani egy darabig de így semmit sem ér és nem tudom összerakni az új betétekkel.
gondolkodom áztatásban valami fékolajban vagy ilyesmi....eddig megfújkáltam, csöpögtettem mellé fékolajat, egyelőre semmi.
van valakinek eladó féknyerge?
(ha esetleg nagyobb erőbehatásra eltörném, vagy meg sem indulna...)
Reggelente vagy 15 percet elkínlódok a motor indításával..
Tehát szívatóval indul,de nem merem sokáig rajtahagyni mert félek hogy beköpi a gyertyát!
De pld ma reggel mikor már levettem a szívatót és hagytam alapjáraton pötyögni akkor kb 1 perc múlva le is állt. Rugdostam,de nem indult csak durrogott egyet kettőt.. Gyertya ki, és tiszta benzin volt...
Általában minden nap eljátszom ezt, ha bemelegszik akkor jó indul de fekete a gyertya! B9ES
Aztán meguntam és tettem bele egy 6-os hű értékű gyertyát azzal már indult,csak hát okádta a füstöt... szürke-fehéres füst..
A különolajozást kikötöttem,mert azt gondoltam hogy talán sok olajat pumpál de nem.. 1:40-es keveréket kevertem be!
Sokat nem hiszem hogy kap.. 76-os főfúvóka van benne.
Az nem magas motor,amúgy is állítható a központi teleszkópja.
Esetleg tudnátok mérni egy ülésmagasságot?
köszi
Köszi a választ!
Érdekelni minden érdekel ha tudsz esetleg képet is küldeni még jobb lenne! Azért írtam 300ezret mert ekörül elég kulturált gépeket láttam! Általában ami külcsínre patent az belül sem nagy csalódás!
De első a magasság! Erről kéne több infó jelenleg egy 50es Dt-m van. Róla majdnem teljes talpal leér mindkét lábam de 125ös magasabb és két személlyel meg nem akarok lábujjhegyen balerínáskodni! Állítani lehet az ülés magasságát valahogy?
A hézagnak illenék 1 tized (nem század:) körül lenni.