Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

DT 125R-en van helyzetjelző világítás gyárilag, ami járó motor nélkül gyújtáson is megy?! Mert nekem a kapcsolón van ilyen állás, teljesen előre tolva egy villanykörte jelzi, de az első lámpában csak a helye van meg oldalt, foglalat sincs benne, illetve semmilyen kábel nincs fölösleges ami arra csatlakozna.
Én meg vagyok vele elégedve (125R). Fogyasztása 4-6l nálam. Attól függ mennyit járok hegyre :D 15/75-s áttétellel 110körül van a vége utazója 70körül van (nem szeretem feleslegesen forgatni) 5ezres fordulat körül van itt. Alkatrészt bármikor találsz hozzá és nem is annyira drágák. Mit írhatnék még.. viszonylag nyomatékos 2T-hez képest, hegyen se sűrűn szoktam 6fölött használni, persze ez függ az áttételtől is. Kérdezz még nyugodtan, ha kíváncsi vagy dolgokra. Hirtelen ennyi jutott eszembe. Gyári hibákról én nem igazán tudok. Az Apuci asztala
dt 50 nek árt ha kuplung nélkül váltok fel? de csak fel és nincs teher a váltón?
Esetleg mire kell odafigyelni vásárláskor? Eddig robogóm volt, illetve van is, és hát még váltós motort nem is nagyon vezettem...
Sziasztok. Elkezdtem nézelődni "nagyobb" motorok után, és eddig a legjobban a 125-ös DT-vel szimpatizálok (jogsi visszatart). Érdeklődni szeretnék vele kapcsolatban, pár információt megtudni esetleg róla. Van-e valami tipushibája, mennyi a fogyasztása, milyen utazó sebessége van úgy általában, és még ha tudtok pár segítő szót mondani, azt szivesen fogadom. Előre is köszönöm! Üdv - Viktor.
Hali! Szerintem nem a karbit kéne babrálni, hanem az olajpumpát.
Köszönöm a megkeresést, de nem én fogok bontani D:)
Hali engem érdekelna pár cucc..
HAmarosan ismét dt bontódik D:)
hali nekem olyan kérdésem van ,Dt 125 lc2-önél a karburátort,hogy kell beállitani?mert szerintem sok olajat kap,,
OMG...
Üdv
yamaha dt 125r kellene power elektronika motor ha meg van még és működik e és nincs semmi baja? képet kaphatnák e csatlakozókról és az e kész power motorról?
mennyibe adód ha meg van?
előre is köszi!
ere írj vissza kelmate50@freemail.hu
köszönöm, ezt még megpróbálom, aztán melegítés,
majd ha nem jön ki
veszek egy bontott féknyerget..
Fékolajjal locsold meg és hagyd állni rajta. Szerintem utána megindul.
76 os fúvókával elsem indulna, kell bele a 9-es gyertya mert a 6os beolvad majd mint a fos. A 40 es keverék kell neki a 2t meg nyugodtan füstöljön nekem is füstöl hidegen. A fúvókának kb 110 esnek kellene benne lennie max 115ösnek.
Helló!
Reggel írtam az indítási problémámról!
Készítettem egy videót is róla!
6-os hőértékű gyertyát raktam bele mert a 9-es hőértékű gyertyát beköpte volna! Jah és szívató is kiolt húzva!
Szerintetek szimeringes?
1:40-es keverék!
DT 80 lc2 video

Előre is köszönöm!
hali,
tegnap ki akartam cserélni a fékbetéteket elöl,
(80 Lc2) nem mehet minden simán, ugyanis a féknyereg csúszó darabjának a felső része berohadt..
alul acsavart kiszedve szépen meg lehetett járatni, de felül ami benne van az aluban, nem mozdul meg sehogysem.

volt ilyen valakinek? hogy lehetne szétkapni, megmozgatni?
rajta volt a gumiharang szépen, és mégis berohadt.
próbáltam leütni, 1mm-t sem mozdult..
melegíteni kéne és úgy megpróbálni?
egy jó fogóval sem férek hozzá olyan kicsi a hely, csak a végén lévő menet indult meg így tudtam kifordítani egy darabig de így semmit sem ér és nem tudom összerakni az új betétekkel.

gondolkodom áztatásban valami fékolajban vagy ilyesmi....eddig megfújkáltam, csöpögtettem mellé fékolajat, egyelőre semmi.

van valakinek eladó féknyerge?
(ha esetleg nagyobb erőbehatásra eltörném, vagy meg sem indulna...)
Lemértem tegnap este én is! 106-107 körül volt, de nem gyári a középső teleszkópom, ki van cserélve levegősre és még lehet emelni. :)
Helló!

Reggelente vagy 15 percet elkínlódok a motor indításával..
Tehát szívatóval indul,de nem merem sokáig rajtahagyni mert félek hogy beköpi a gyertyát!
De pld ma reggel mikor már levettem a szívatót és hagytam alapjáraton pötyögni akkor kb 1 perc múlva le is állt. Rugdostam,de nem indult csak durrogott egyet kettőt.. Gyertya ki, és tiszta benzin volt...
Általában minden nap eljátszom ezt, ha bemelegszik akkor jó indul de fekete a gyertya! B9ES
Aztán meguntam és tettem bele egy 6-os hű értékű gyertyát azzal már indult,csak hát okádta a füstöt... szürke-fehéres füst..
A különolajozást kikötöttem,mert azt gondoltam hogy talán sok olajat pumpál de nem.. 1:40-es keveréket kevertem be!
Sokat nem hiszem hogy kap.. 76-os főfúvóka van benne.
Majd holnap ha lesz időm elmegyek ,csinálok 1-2 képet.
Az nem magas motor,amúgy is állítható a központi teleszkópja.
Kimentem lemérni neked Az ülés legalacsonyabb részén 90-92cm.
sziasztok lc 2 125ös dt hez keresek power bowdent esetleg ha vkinek lenne vagy tudna mondani egy bontót vagy egy boltot a gerecse motoron kivül mert nekik nincs.. megköszönném sziasztok további széles utat mindenkinek!
Ezért kérdeztem. 1x ültem egy 125ösön leért még a lábam de a jól emlékszem neccesen utassal nem valam biztonságos!
Esetleg tudnátok mérni egy ülésmagasságot?

köszi
Szia!

Köszi a választ!
Érdekelni minden érdekel ha tudsz esetleg képet is küldeni még jobb lenne! Azért írtam 300ezret mert ekörül elég kulturált gépeket láttam! Általában ami külcsínre patent az belül sem nagy csalódás!
De első a magasság! Erről kéne több infó jelenleg egy 50es Dt-m van. Róla majdnem teljes talpal leér mindkét lábam de 125ös magasabb és két személlyel meg nem akarok lábujjhegyen balerínáskodni! Állítani lehet az ülés magasságát valahogy?
Gyakorlatice meg ha nincs meg akellő gyűrűvég-hézag, nem csak megdarálódik a henger az ablakoknál, de bele is törik a gyűrű valamelyik ablakba vígan.
A hézagnak illenék 1 tized (nem század:) körül lenni.