A gyári Dt 125 r, talán egy kicsit magasabb a Simsontól. Lehet, hogy hülyeséget írok, mert ami volt Dt-m, arra simán felszálltam, ami most van, az meg akkora, hogy megérek felmászni rá (szerintem nem gyári a középső teló).
Na megnéztem.
Elvileg amit kibogarásztam, az üresjelző kapcsoló testet kapcsol, az izzó másik felén fix pozitív van, a gyújtáskapcsolóról vezérelt.
Ha sebességbe rakod, elvileg megszakítod az áramkört.
Valahol tényleg valami szét lehet csúszva, mert az üresjelzőn kapja a tápellátást, vagy a negatívot a CDI elektronika.
Ha lekötöd a gombáról a vezetéket s letesteled, biztos menni fog sebességben is, de nem ajánlom, mert ha nem kap elég feszültséget, lehet hogy kinyíródik a CDI.
El kéne vinni valami szakihoz, aki tud mérni rajta, persze kapcsolási rajzot is mellékelve hozzá.
Bár ellenőrizhetitek ti is, hátha tényleg valami csak szétcsúszott.
Hát köszönöm, az a gond, hogy eddig semmi baja nem volt, tehát valószínűleg nem elkötve van, max valami használat közben elkopott/szétcsúszott, majd átbogarásszuk alaposabban. Amúgy bal oldalon a váltókarhoz közel van az a vezeték de inkább fölötte mint mellette, de szerintem egyről beszélünk. Kipróbálom amiket írtál, valami csak lesz vele. Kapcsolási rajz van, csak kérdés, hogy az előző tulaj esetleg kötögetett-e valamit attól eltérően...
Viszont ha azt a szálat letesteled, lesz mindig gyújtás, csak az üres visszajelző fog állandóan világítani.
Valszeg a CDI-nél el van kötve valami, vagy esetleg a vészleállítónál lehet még valami gebasz.
Sajna nem tudom mit vezérel, lehet csak testre húz, viszont az is lehet csak sebességben tilt.
Tudni kéne hozzá kapcsolási rajzot, vagy látni kéne élőben, hogy ki lehessen lámpázni, hogy hol van elkötve.
Lehet csak félre van dugva valami....
Az az üresjelző szála?
Őőőő nem teljesen tiszta.
Ha a bal oldalról beszélsz, akkor azon a felén a gyújtás van, és hátrébb a váltókar mellett található az üresjelző gomba általában.
Jobb oldalon van a kuplung szerkezet.
Hát a 1,5 kurva sok!
Autóknál is azt mondják 0,03mm,azaz 3 század az újé,de 1 tized még úgy ahogy elmegy azaz 0,1mm hézag!
Még simsont is úgy raktam mindig össze hogy semmi hézag ne legyen a gyűrűnél,nagyobb kompresszió marad,effektive nem dolgozik a semmibe visszafelé.
3me motorszámúak svájci-francia,3dd német-angol behozatal.
3me-sek erősebbek,kevesebb a fojtás,de kis munkálkodással ki lehet faragni belőlük,plusz 1-2 alkatrész cseréjével nem sok pénzért.
Én tudok egy 125R-t eladófélben lévőt,rendszámos,asszem műszaki is érvényes rajta,nem lóg semmilye sem,váz fémig lett homokszórva,hátsó villa felújítva,első teló is felújítva,egyedi air brush hátsó villa festés,friss kék festéssel minden idom!
Motorjáról nem tudok vajmi sokat,de egy fúrást be szoktak kalkulálni ha úgy van,csörögni nem csörög a blokkja,teszi a dolgát!
Ha érdekel,holnap estére tudok szerintem korrekt árat mondani!
Eger környékén van.
Üdv!
Hát a dugó mindenképp átesik gyűrű nélkül a hengeren,még az új is!
A gyűrű tartja úgymond középen,de van egy kis kúposság ha nagyon megméregetnéd dugattyúban,lefelé bővül.
Ambika=50km/h,meg papás mód,és talán nem olvad át!
Gyűrű mittom én melyik jó,lehet elég lenne gyűrűzni,valami motors boltban,vagy robogós biztos tudnának rá ajánlani,mivel nem mondtad hány ccm-es,se a tipusát évjáratát!
125ös Dt-t szeretnék venni!
Van évjárat vagy típus ami kerülendő?
Az ülésmagasság merre jár kb mert nem vagyok egy magas ember és nem szeretnék vele rollerezni. Ha állítható mekkora mértékben történhet?
Esetleg valaki tud egy rendszámos gépet normális állapotban 300ezer környékén írjon!
Köszönöm, de melyik kapcsolóra gondoltál? A gyújtáskapcsoló rendben van, a markolatnál ami van indításgátló az is ki lett iktatva, akkor is ugyanez volt, üresben van gyújtás sebességben nincs. Az üresjárat visszajelző nem tud testelni a blokkban?
Ja a sztender volt lehajtva is meg felhajtva is eddig így is úgy is ment.
Sziasztok!
Lenne egy "kis" problémám, remélem valaki tud segíteni. A helyzet a következő: 50-es gépről van szó, berúgom, szépen el is indul üresben, de ha beteszem sebességbe leáll, mintha levenném a gyújtást. Mindegy merre mozdul a váltókar, ugyanezt csinálja. Letestelhet valami váltáskor? Ha igen, mi?
Üdv.
Adri
Elvileg amit kibogarásztam, az üresjelző kapcsoló testet kapcsol, az izzó másik felén fix pozitív van, a gyújtáskapcsolóról vezérelt.
Ha sebességbe rakod, elvileg megszakítod az áramkört.
Valahol tényleg valami szét lehet csúszva, mert az üresjelzőn kapja a tápellátást, vagy a negatívot a CDI elektronika.
Ha lekötöd a gombáról a vezetéket s letesteled, biztos menni fog sebességben is, de nem ajánlom, mert ha nem kap elég feszültséget, lehet hogy kinyíródik a CDI.
El kéne vinni valami szakihoz, aki tud mérni rajta, persze kapcsolási rajzot is mellékelve hozzá.
Bár ellenőrizhetitek ti is, hátha tényleg valami csak szétcsúszott.
Valszeg a CDI-nél el van kötve valami, vagy esetleg a vészleállítónál lehet még valami gebasz.
Sajna nem tudom mit vezérel, lehet csak testre húz, viszont az is lehet csak sebességben tilt.
Tudni kéne hozzá kapcsolási rajzot, vagy látni kéne élőben, hogy ki lehessen lámpázni, hogy hol van elkötve.
Lehet csak félre van dugva valami....
Őőőő nem teljesen tiszta.
Ha a bal oldalról beszélsz, akkor azon a felén a gyújtás van, és hátrébb a váltókar mellett található az üresjelző gomba általában.
Jobb oldalon van a kuplung szerkezet.
Autóknál is azt mondják 0,03mm,azaz 3 század az újé,de 1 tized még úgy ahogy elmegy azaz 0,1mm hézag!
Még simsont is úgy raktam mindig össze hogy semmi hézag ne legyen a gyűrűnél,nagyobb kompresszió marad,effektive nem dolgozik a semmibe visszafelé.
3me-sek erősebbek,kevesebb a fojtás,de kis munkálkodással ki lehet faragni belőlük,plusz 1-2 alkatrész cseréjével nem sok pénzért.
Én tudok egy 125R-t eladófélben lévőt,rendszámos,asszem műszaki is érvényes rajta,nem lóg semmilye sem,váz fémig lett homokszórva,hátsó villa felújítva,első teló is felújítva,egyedi air brush hátsó villa festés,friss kék festéssel minden idom!
Motorjáról nem tudok vajmi sokat,de egy fúrást be szoktak kalkulálni ha úgy van,csörögni nem csörög a blokkja,teszi a dolgát!
Ha érdekel,holnap estére tudok szerintem korrekt árat mondani!
Eger környékén van.
DT 80 LC2 94-es.
Hát a dugó mindenképp átesik gyűrű nélkül a hengeren,még az új is!
A gyűrű tartja úgymond középen,de van egy kis kúposság ha nagyon megméregetnéd dugattyúban,lefelé bővül.
Ambika=50km/h,meg papás mód,és talán nem olvad át!
Gyűrű mittom én melyik jó,lehet elég lenne gyűrűzni,valami motors boltban,vagy robogós biztos tudnának rá ajánlani,mivel nem mondtad hány ccm-es,se a tipusát évjáratát!
125ös Dt-t szeretnék venni!
Van évjárat vagy típus ami kerülendő?
Az ülésmagasság merre jár kb mert nem vagyok egy magas ember és nem szeretnék vele rollerezni. Ha állítható mekkora mértékben történhet?
Esetleg valaki tud egy rendszámos gépet normális állapotban 300ezer környékén írjon!
Köszi előre is!
Nem ismerem az 50-est.
Ja a sztender volt lehajtva is meg felhajtva is eddig így is úgy is ment.
Ha igen, akkor valszeg a kapcsolónál van gond.
Lenne egy "kis" problémám, remélem valaki tud segíteni. A helyzet a következő: 50-es gépről van szó, berúgom, szépen el is indul üresben, de ha beteszem sebességbe leáll, mintha levenném a gyújtást. Mindegy merre mozdul a váltókar, ugyanezt csinálja. Letestelhet valami váltáskor? Ha igen, mi?
Üdv.
Adri
https://www.youtube.com/watch?...
G.