Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk én is annyit megyek a dt-vel, csak annak 7 literes a tankja
Üdvözlök Mindenkit! Yamaha Dt 125 membránt szívócsonkot vákumdobot és karburátort vennék. Akinek esetleg van, képpel és árajánlattal írjon! Köszönöm mindenkinek!
Minden Tiszteletem az itt megforduló szakembereknek, tapasztalt szerelőknek.
A legutóbb felvázolt problémámban tudna valaki tanácsot adni?
Előre is Köszönöm!
Üdv.
Üdv.

Lehet, hogy hülye kérdés, de...
Adott egy Dt 50-es motor , 63ccm-es alu hengerrel és 19-es Dellorto karbival. Szerintetek kb mekkora főfúvóka kellene bele? (Direkt nem mondom el, hogy most mekkora van benne, nehogy bárkit is befolyásoljon, de szerintem nem jó bele, mert habár megy rendesen, de elég lassan gyorsul és az emelkedőket sem szereti)
Tippeket, ötleteket előre is köszönöm...
Hát fogalmam sincs, ha óvatosan megyek akkor 100km-t is megteszek egy tankkal.
Ha eresztene a tűszelep ki kellett volna folyódnia a benzinnek a földre...
(kivéve, ha ledugózta a túlfolyót D:)
Nincs ötlet, gondoltam valamire, de rájöttem hülyeség.
Ha tényleg benzin volt, és a karter is tele volt vele, nagy valószínűséggel kitologattad a szimmeringeket is.
Már ha igaz volt.
Nem a kipufogóba fojt volna, hanem a karterbe először.
Amilyen lassan telefolyt volna a kipu, az olyan gyorsan el is párolog.
Lehet nem is benzin volt hanem fagyálló, azt jobban el tudom képzelni.
Karbi szinkron.
Azóta sikerült beindítani. Tolással nagynehezen beindult és azóta szépen indul, viszont ugyanazt a problémát produkálja mint szétszedés előtt. Nem akara felpörögni, visszafullad gázadásra. Ma mikor elraktam még beindítottam járattam kicsit (leáll ha kis gázt nem tartom neki) és ahogy melegedett egyre inkább tűnt el a problémája és egyre szebben kipörgött, egyre kevésbé fullad vissza, csak nem akartam az új gyűrűk miatt nagyon pörgetni. Mi lehet a baj?
Hello.
A probléma a következő lenne amiben ötleteket kérnék:) 2006 50 enduró dt a tárgy. Az őszi állást követően valami módon a benzin átjutott a kipufogóba. Nem tudom hogy csinálta, de nagy nehezen a motor beindult és okádta a benzint. Szétszedtem a kipuffot kiöntöttem belőle a bengát, most fasza. Mi lehet a hiba ami miatt és hol engedhette át a benzint, és hogy juthatott el az a kipufogóba olyan mennyiségben? Kb 1-1,5 lityi volt benne. Várom az ötleteket:)
Hát az meg hogyan sikerült? Lyukas a tank? Nekem suliba járáskor sikerült 4 alá is vinnem félig utazóba félig városba. Gyakran mértem kíváncsiságból.
hello érdeklődnék hogy meg van e még power motor és mennyi működik e ?
Rosszul raktad össze.
Sziasztok!
Nagy segítségre lenne szükségem. Próbálom rövidre fogni. Vettem egy Yamaha DT 50 MX motort, fellelt állapotban, hazahoztam beindult, járt de nem pörgött fel, kiderült szimeringes. Széthúztam a blokkot, összes csapágyat szimeringet kicseréltem benne, majd összeszereléskor a gyűrű elpattant, ezért a hengerfal mérete alapján vettem hozzá egy pár gyűrűt, összeraktam, klappolt minden, nem lötyögött, nagyon szép kompressziója van nagyon nagy szikrával, és még féktisztító folyadék hengertérbe való fecskendezésével sem ígér semmit, sőt tolásra sem röffen egy pillanatra sem. Mi lehet a probléma?
Szeva.
Az enyémen valami kókányolt dob van, a végét levettem, mert popszegecselve volt, kiszedtem belőle a "maradék" valamit, kőzetgyapotot raktam bele, a 3 centist, biztos nem sokáig tart, de egy kicsit mélyített a hangján.
Létezik elfogadható áron valami normális hangú dob DT-re? Nekem most egy Giannelli van rajta, de a végéből már le van vágva vagy 10 centi, és hát mit ne mondjak elég repedt fazék hangja van. Alapjáraton mint egy simó, fordulaton egész jó lenne csak nagyon érces, magas a hangja. Gyapot egyáltalán nincs benne. DT125R
Hali.
Ma nem indult be a gép, hengerfej tömítés szétment, telement vízzel a karteltől kezdve a kipufogóig. Arra lusta voltam eddíg, hogy a gombát bekábelezzem. Szétszedés után megvizsgáltam a hengert, a membrán felőli oldalon alul látszik kopás, a dugó magától leesik a hengerbe (fejjel lefele, olajozva, gyűrű nélkül), kicsit tud kotyogni oldalra, kb 0,3mm-t. Gyűrűhézag 1,5mm. Nem találtam csak 1-2 helyet, ahol 2-3ezerért lehet venni acél, meg mindenféle bevonatú gyűrűt. Fúrassam meg inkább és új dugattyúszett, vagy próbáljak csak gyűrűt?
A probléma az, hogy a lehető legnagyobb dugó van most benne, amit lehet kapni hozzá, 51,0. Ambika-ból láttam 53-ig. Mit tanácsoltok?
Hát a fogyasztása tényleg mesébe illő 1 tank benzin 70km
Igen, mértem présmagasságot. 1.1-1.2 miliméter lett. De ment először normálisan aztán kezdett el fulladni
köszi a választ mindenkinek.majd megoldom egyedül. kerdezek mas oldalon. sziasztok.
Kíváncsian várom az eredményeket :D Ha beválik én is beruházok 1re. Hajrá
Na?
Ha eddig növelt volt a káros tér, és most azt csökkentetted, akkor az a mennyiségű keverék ami eddig elég volt, azt csökkentened vagy növelned kell?
Mértél présmagasságot?
Na az fasza
Szerintem ne rontsd el a mesébe illő fogyasztását nagyobb karbival
Sziasztok.
84' -es 80ccm-es DT-be milyen olajat ajánlotok?
Előző hozzászólásomba javítanék bele. *Üreseben is fullad, de nem annyira*