Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek!
Végre volt időm kicserélni a hengerfejet fojtatlanra ezután gondoltam letesztelem. A "teszt" elején semmi probléma aztán kicsit beszélgettem haverommal (közben járt a motor) indulok el és ha egy nagyobb gázt akarok húzni, fullad. Ez csak sebességben jön elő. Karbit kéne beállítani az új hengerfej miatt? :O
Szépen végzi a dolgát Kapott új plexit, kerékcsapágyat nagyobb karbin gondolkozom még, de az nem biztos hogy lesz. Most a hátsó féklámpa kapcsoló megadta magát, de folyamatban a javítása.
Hát igen, megkapott mindent. Az rs-el mi a helyzet?
Üdv.!

Igen, R-es változatba kell...( a dobfékes hozzászóló nem én voltam)! Rendben, e-mail címed továbbítom ismerősömnek aztán majd ő keres ha aktuális még neki.
Ja és milyen olaj való a blokkba a váltóhoz a levegős Dt-nek?
Köszi!
A karbi milyen kellene rá?most 14-es van rajt...gondolom ez kicsi.
Drága meló visszamérgesíteni(minden fojtást megszüntetni-cserélni?
iletve:
lyaly
Sziasztok. most vettem egy dt125lc2-t.befürödtem vele mert eszi a vizet es fekete olaj van a vizben.A hengerfejet sikra köszörültettem. Még nem raktam össze.A henger sikon van,kb 0.5 mm vizkö szerü valami,kb 2cm szélesen,amit ovatosan lebirok szedni.A dugo,a bal oldalon,a hengersiktol feljebb van, kb 1-2 tized mm,a jobb oldalon forditva.segitsetek légyszives.
Nekem van DT 125 R-be kerékszettem. Amennyiben tényleg R-esbe kell. (Látom, hogy már dobfékesről is volt szó.)
Ez elől-hátul tárcsás. Elől 21, hátul 18 colos. Tökéletes állapotban, nem ütnek egyáltalán, csapágyazás is jó. Krómozás tökéletes, lepattogva nincs. Alig használt utcai gumik vannak rajtuk.
Ha érdekel, az adatlapomon van e-mail cím.
Melegen 4,5 bar konpresszió.
Fasza.
Sziasztok!
Lenne valaki oly kedves és rátenné egy 125-ös vagy 200-as (ugyanaz a kettő? ) főtengelyét egy digitális mérlegre? Szükségem lenne a súlyára.
köszönöm
A szívócsonk a hengeren, maga a henger, a cerkavékony kipufogó (rezó és végdob)... Ezek vannak "átmérőben" lecsökkentve.
Volt a kezemben ilyen henger és a kipufogónyílása sokal vékonyabb volt, mint a normál 50 es hengernek (legalább fél centivel).
Illetve talán még a karbi, mert ugye az is ehhez a folytott rendszerhez lett méretezve...

G.
Sziasztok!
Van egy levegős Dt 50,de valszleg fojtott kivitel.Németből van,tábláján tipusjelölésként csak ennyi van: 20M
Kipu könyök kb Simson könyök vastagságú.
Tud valaki segíteni,hol vannak a fojtások benne?Anno mentem ilyennel,végre max 45-öt tudott.
06209238057
Helló. Ha megvan a kerék megnézném.
Adj valami elérhetőséget.
Először is szia.
Másodszor próbáld használni a helyesírás segítőt, és megfogalmazni a mondatokat.
Nem ártana az írásjelek használata sem, értelmezhetővé teszik azt.
Fogunk segíteni, de kutya legyek ha tudom miről is zagyválsz.
uj vok. segitsetek a viz fogyott olaj a vizben. hengeren vizko nyomok.most vettem a mocit 125dt.h.fejet sikra koszorultettem.A henger reszt is lehet kerdem.a hengert meg nem szettem le.Hideg inditasnal a gyertya es henger tiszta vizcsepp volt.szerintetek gátas lehet,kerdem.
Bocsánat, ha rosszul fogalmaztam.
dobfék :/ bowdenes. de már rendeltem 1 másik oldalról, remélem van raktáron
Üdv.!

Egyik ismerősöm kerék szettet keres DT125R-be... nincs valakinél elfekvőben egy...?
nyélgáznál elszegényedett, fulladt. Szűkítettem a nyíláson a szűrőnél, most nem szegényedik el,

Ez mekkora:)
Holnap felteszem a 18/52-t a 16/57 helyére kb az is 20%, majd kiderül milyen lesz
Sziasztok, bocs a hirdetésért de hátha valakinek pont kell valami
Lc2-t bontok! Üdv
http://olx.hu/hirdetes/yamaha-...
Jó estét!
Újabb kérdéssel fordulok hozzátok.
Adott egy 80 LC2. Millió dolgot cseréltem már rajta, de most sem százas. Lehet látta már valaki a videókat, amiket feltettem, hogy nem forog 6.000 fölé. Annyi változott, hogy vettem gyári, használt, de nem lestrapált karbit a kókányolt keihin helyett, valamint gyári szívócsonkot (külön olajozó ki van kötve, ehhez sincs közösítőm, se szakértelmem kalibrálni, tankban 1:50-es keverék Moto sintetico 2t-ből, az YEIS doboz sincs meg, annak a lyukát ledugóztam, tömítettem), a szintén kókány helyett. Jelen állás szerint forog üresben 10e-ig, sebességekben csak 6e-ig. Direkt szűrőm van, eleinte sok volt neki a levegő, nyélgáznál elszegényedett, fulladt. Szűkítettem a nyíláson a szűrőnél, most nem szegényedik el, hallásra..., gyertya barna. Mivel a br9es zárlatos lett 4 nap után, visszakerült a Beru ultra. Aki tud tanácsot adni, mit kellene még megnéznem, kérem jelezze. Ha sikerül telóról képet mellékelni, akkor mutatom kipunyílásból a dugót. Holtpontról könnyű berúgni, kompresszió hiány lenne, hogy nem pörög fel?
Segítsègeteket előre is Köszönöm.
Üdv.