Üdv mindenkinek!
Végre volt időm kicserélni a hengerfejet fojtatlanra ezután gondoltam letesztelem. A "teszt" elején semmi probléma aztán kicsit beszélgettem haverommal (közben járt a motor) indulok el és ha egy nagyobb gázt akarok húzni, fullad. Ez csak sebességben jön elő. Karbit kéne beállítani az új hengerfej miatt? :O
Szépen végzi a dolgát Kapott új plexit, kerékcsapágyat nagyobb karbin gondolkozom még, de az nem biztos hogy lesz. Most a hátsó féklámpa kapcsoló megadta magát, de folyamatban a javítása.
Igen, R-es változatba kell...( a dobfékes hozzászóló nem én voltam)! Rendben, e-mail címed továbbítom ismerősömnek aztán majd ő keres ha aktuális még neki.
Sziasztok. most vettem egy dt125lc2-t.befürödtem vele mert eszi a vizet es fekete olaj van a vizben.A hengerfejet sikra köszörültettem. Még nem raktam össze.A henger sikon van,kb 0.5 mm vizkö szerü valami,kb 2cm szélesen,amit ovatosan lebirok szedni.A dugo,a bal oldalon,a hengersiktol feljebb van, kb 1-2 tized mm,a jobb oldalon forditva.segitsetek légyszives.
Nekem van DT 125 R-be kerékszettem. Amennyiben tényleg R-esbe kell. (Látom, hogy már dobfékesről is volt szó.)
Ez elől-hátul tárcsás. Elől 21, hátul 18 colos. Tökéletes állapotban, nem ütnek egyáltalán, csapágyazás is jó. Krómozás tökéletes, lepattogva nincs. Alig használt utcai gumik vannak rajtuk.
Ha érdekel, az adatlapomon van e-mail cím.
Sziasztok!
Lenne valaki oly kedves és rátenné egy 125-ös vagy 200-as (ugyanaz a kettő? ) főtengelyét egy digitális mérlegre? Szükségem lenne a súlyára.
köszönöm
A szívócsonk a hengeren, maga a henger, a cerkavékony kipufogó (rezó és végdob)... Ezek vannak "átmérőben" lecsökkentve.
Volt a kezemben ilyen henger és a kipufogónyílása sokal vékonyabb volt, mint a normál 50 es hengernek (legalább fél centivel).
Illetve talán még a karbi, mert ugye az is ehhez a folytott rendszerhez lett méretezve...
Sziasztok!
Van egy levegős Dt 50,de valszleg fojtott kivitel.Németből van,tábláján tipusjelölésként csak ennyi van: 20M
Kipu könyök kb Simson könyök vastagságú.
Tud valaki segíteni,hol vannak a fojtások benne?Anno mentem ilyennel,végre max 45-öt tudott.
Először is szia.
Másodszor próbáld használni a helyesírás segítőt, és megfogalmazni a mondatokat.
Nem ártana az írásjelek használata sem, értelmezhetővé teszik azt.
Fogunk segíteni, de kutya legyek ha tudom miről is zagyválsz.
uj vok. segitsetek a viz fogyott olaj a vizben. hengeren vizko nyomok.most vettem a mocit 125dt.h.fejet sikra koszorultettem.A henger reszt is lehet kerdem.a hengert meg nem szettem le.Hideg inditasnal a gyertya es henger tiszta vizcsepp volt.szerintetek gátas lehet,kerdem.
Jó estét!
Újabb kérdéssel fordulok hozzátok.
Adott egy 80 LC2. Millió dolgot cseréltem már rajta, de most sem százas. Lehet látta már valaki a videókat, amiket feltettem, hogy nem forog 6.000 fölé. Annyi változott, hogy vettem gyári, használt, de nem lestrapált karbit a kókányolt keihin helyett, valamint gyári szívócsonkot (külön olajozó ki van kötve, ehhez sincs közösítőm, se szakértelmem kalibrálni, tankban 1:50-es keverék Moto sintetico 2t-ből, az YEIS doboz sincs meg, annak a lyukát ledugóztam, tömítettem), a szintén kókány helyett. Jelen állás szerint forog üresben 10e-ig, sebességekben csak 6e-ig. Direkt szűrőm van, eleinte sok volt neki a levegő, nyélgáznál elszegényedett, fulladt. Szűkítettem a nyíláson a szűrőnél, most nem szegényedik el, hallásra..., gyertya barna. Mivel a br9es zárlatos lett 4 nap után, visszakerült a Beru ultra. Aki tud tanácsot adni, mit kellene még megnéznem, kérem jelezze. Ha sikerül telóról képet mellékelni, akkor mutatom kipunyílásból a dugót. Holtpontról könnyű berúgni, kompresszió hiány lenne, hogy nem pörög fel?
Segítsègeteket előre is Köszönöm.
Üdv.
Végre volt időm kicserélni a hengerfejet fojtatlanra ezután gondoltam letesztelem. A "teszt" elején semmi probléma aztán kicsit beszélgettem haverommal (közben járt a motor) indulok el és ha egy nagyobb gázt akarok húzni, fullad. Ez csak sebességben jön elő. Karbit kéne beállítani az új hengerfej miatt? :O