Kuplung kart bármelyik motoros boltba kapsz kb. 1500ft. Kormányt dettó, 7 körül már kapsz elfogadhatót. Féktárcsát én ebayről rendeltem mivel 7500ért kaptam hullámos hátsó tárcsát...bár 3 hét mire megjön, de szerintem megéri várni.
Amúgy a kormányt megméred mekkora, bemész egy motoros boltba és veszel egyet. Szinte bármelyikben megveheted az endúró kormányt.
Amúgy ha van időd ide gépelned, akkor a Googlebe csak beírod mit keresel, azt kidobja rákattintasz, megveszed, felszereled és már motorozhatsz tovább. Ember egy kicsit légy már önálló. Ezek nagy részt kopó-törő alkatrészek amiket keresel, mindeki ezeket keresi, úgyhogy nem hinném hogy bárki is őrizget ilyeneket a garázs mélyén. Nem sértésnek szántam a kommentet, de ezektől a falnak megyek.
Nem tudom hogy gyártanak-e,de mindig rizikós,mint tapasztaltad,bármit elkúrhatnak rajta,elég pár század,tized,vagy épp nem oda kerül valami ahová kellene.
Én ilyenbe bele sem vágtam volna hogy hüvelygyártás.
Ott vannak az utólagos hüvelyek,de azt is macera belerakni,hogy ott legyen minden ahol kell.
Ha kell,mondom tudok egyet,korrekt áron szerintem el is adja ismerősöm,nem 10-en ezer forint!
Azét vettem meg az alapméretes prox dugót, hogy ahhoz gyártsák le a hüvelyt, de mivel azt elbaszták, így nem tudom már mi legyen.. Ígyis úgyis bukni fogok rajta az ő hibájuk miatt. :/ Omegánál gyártanak hüvelyt? Nem válszoltak erre nekem..
Sehogy.
A széria 125-ös motorok legfeljebb 25-26 loerősek keréken, a zsirella sem több.
(sőt:)
A korai döglött tehenek 22 loersősek, de főtengelyen:) A későbbiek meg 15.
Ilyen 4 vége loerő ez már erősen kittes motor.
A hűtővíz kajálásból az lett,amit mondtatok!
Vettem gerecsétől tömítést,meg is jött másnap,kaptam is szét.
A hf elől a kipufogó felett volt hajolva,így a hf tömítés alatt-felett áteresztett,ill. a hengertalpnál is láttam szivárgást.
Lesíkoltam a hf-et,volt benne nagy fényrés,de mivel a hengertetején is láttam így azt is amennyire tudtam a hüvelytől.
Érdekesség,aki netán ilyenbe vágna bele,hogy a tőcsavarok kinyúlása nem egyforma,és a leghosszabb pont ott volt elől,ahol átengedte,a zártanya meg belül felfeküdt,így esélye sem volt lehúzni rendesen a hengerfejet.Megoldásként körberaktam minden tőcsavarra +1 8-as alátétet.
Most összeraktam,jónak tűnik,bele is raktam majd 70km-t még múlthéten.
:)
Kösz még egyszer az ötleteket,tanácsokat!
Ja,klingeritet nem sikerült szereznem a lemeztömítés helyett,de szívesebben raktam volna alá inkább azt,nem ég az sem szét,elég strapabíró cucc azt mondták.
Szia! Most szétszedtem a karbit fúvokák tiszták voltak!
Kiszedtem a kehelycsövet,na ott azért volt malaly..
A kehelycsővet mind1 hogy rakom vissza? Az egyik oldalán 2 db luk van,a másikon 3 luk!
Azon is gondolkozom hogy kiiktatom a olajpumpát aztán én bekeverem 1:40-re...
Amúgy 74-es főfúvóka van benne és 15-ös alapjárati főfúvóka..
Valamint a tű a felső 2. rublikába van elhelyezve.
Eladni nem akarom mert kb 80-100 ezer forintom van benne és nem érné meg eladni...
Féktárcsát itt: http://www.batszimotor.hu/inde...
Amúgy a kormányt megméred mekkora, bemész egy motoros boltba és veszel egyet. Szinte bármelyikben megveheted az endúró kormányt.
Amúgy ha van időd ide gépelned, akkor a Googlebe csak beírod mit keresel, azt kidobja rákattintasz, megveszed, felszereled és már motorozhatsz tovább. Ember egy kicsit légy már önálló. Ezek nagy részt kopó-törő alkatrészek amiket keresel, mindeki ezeket keresi, úgyhogy nem hinném hogy bárki is őrizget ilyeneket a garázs mélyén. Nem sértésnek szántam a kommentet, de ezektől a falnak megyek.
Dt 80 lc2-re rendeltem 16/45-ös fogaskerekeket. Jelenleg 15/51-es van, frankón emeli az orrát kuplunggal, 6.-ban 6000-nél 60-at megy.
16/45-össel mire számíthatok? Tisztában vagyok az osztalék különbséggel, kb 20%-os gyorsulás vesztés?
Nem tudom, ki hogy van vele, de én nem szeretem annyira ezt a "8mp alatt hatodikban vagyok"(csak mondtam egy számot) váltási sebességet.
Üdv.
Én ilyenbe bele sem vágtam volna hogy hüvelygyártás.
Ott vannak az utólagos hüvelyek,de azt is macera belerakni,hogy ott legyen minden ahol kell.
Ha kell,mondom tudok egyet,korrekt áron szerintem el is adja ismerősöm,nem 10-en ezer forint!
Mennyi ft,mekkora méretben?
Ha érdekel lehet tudok olcsóért 125r hengert.
Meg van még hengerfej,váltó,membrán,kis légtartály ha valaki mást érdekel!
Amit meg mondtam,anno itt: omegamotor.hu -nál lett fúrva,most is úgy mondták nem rég 20körül fúrás+tkrj dugó (japán cucc) megvan.
A 125ös kx, cr,yz sincs annyi.
A széria 125-ös motorok legfeljebb 25-26 loerősek keréken, a zsirella sem több.
(sőt:)
A korai döglött tehenek 22 loersősek, de főtengelyen:) A későbbiek meg 15.
Ilyen 4 vége loerő ez már erősen kittes motor.
Egy szutyok gilera rc 125 gyárilag hogy lehet 36Le?
Egy tuning hengerel pedig 46Le?
A hűtővíz kajálásból az lett,amit mondtatok!
Vettem gerecsétől tömítést,meg is jött másnap,kaptam is szét.
A hf elől a kipufogó felett volt hajolva,így a hf tömítés alatt-felett áteresztett,ill. a hengertalpnál is láttam szivárgást.
Lesíkoltam a hf-et,volt benne nagy fényrés,de mivel a hengertetején is láttam így azt is amennyire tudtam a hüvelytől.
Érdekesség,aki netán ilyenbe vágna bele,hogy a tőcsavarok kinyúlása nem egyforma,és a leghosszabb pont ott volt elől,ahol átengedte,a zártanya meg belül felfeküdt,így esélye sem volt lehúzni rendesen a hengerfejet.Megoldásként körberaktam minden tőcsavarra +1 8-as alátétet.
Most összeraktam,jónak tűnik,bele is raktam majd 70km-t még múlthéten.
:)
Kösz még egyszer az ötleteket,tanácsokat!
Ja,klingeritet nem sikerült szereznem a lemeztömítés helyett,de szívesebben raktam volna alá inkább azt,nem ég az sem szét,elég strapabíró cucc azt mondták.
Feltéve ha jó a fék!
Hát igen,messze elkerülendő hely!
Tudnék mesélni róla 1-2 dolgot amit hallottam....
Inkább vegyél egy használt hengert x-ezerért,vagy gerecsétől,aztán fúrás+dugó gyöngyösön 5e+~15e és van egy új hengered!
Kiszedtem a kehelycsövet,na ott azért volt malaly..
A kehelycsővet mind1 hogy rakom vissza? Az egyik oldalán 2 db luk van,a másikon 3 luk!
Azon is gondolkozom hogy kiiktatom a olajpumpát aztán én bekeverem 1:40-re...
Amúgy 74-es főfúvóka van benne és 15-ös alapjárati főfúvóka..
Valamint a tű a felső 2. rublikába van elhelyezve.
Eladni nem akarom mert kb 80-100 ezer forintom van benne és nem érné meg eladni...
Amúgy lehet ám a szivató fóvókáját is kisebbre cserélni..