Hali! Ma reggel indítom szívatóval, be is indult de kb 4-5 másodpercig pöfögött aztán leállt.. 4-5 ezres fordulaton persze. Gyertya ki, beköpte! kb 8x vettem ki aztán vissza de nem indult el! Bele egy 6-os hőértékű gyertyát azzal már beindult!
4-5 hónapja van nálam a moci, de eddig nem jött be, ez a gyertyaprobléma kiakaszt! Reggel nem merem 3 másodpercnél tovább szívatni mert beköpi! Beindul és már nyomom is vissza a szívatót és úgy melegítem! Szerelőnél volt az meg hülyének nézet,nincs semmi gond a motorral!
Vettem bele ngk irídium gyertyát br8eix de reggeli indításnál +szívató 4 másodperc és be is köpte!
Az őz barna gyertyaszínt csak a 6-os hőértékű gyertyával tudom elérni! 8-as 9-es gyertya mind fekete! Persze nem húzom 6-7 ezerig max...
A szerelő azt mondta hogy egy picit több olajat pumpál a olajpumpa,reggel indításnál szép sűrű fehér füstöt pöfög. Gondolom ha szívná a szimering az olajat akkor azt kék lenne..
Ám szerintem nem véletlenül adták el nekem 6-os hőértékű gyertyával!
Köszönöm ha végig olvastad!
Reggeli motorindításnál normális a 4000-es fordulat?
80-as lc2
Szívatóval!
3-4 másodperc múlva visszanyomom a szívatót és lemegy az alapjárat kb 2000 fordulatra..
Több ideig nem merem szívatóval melegíteni,mert eléggé rossz a motornak ha hidegen ilyen sokat forog...
De ha alapjárati csavart kijjebb tekerem,akkor lemegy szívatóval az alapjárat 2000 fele,de akkor meg melegen nincs alapjáratom..
A levegőcsavarom pont 2 fordulatot van kitekerve.
Előre is köszönöm!
Kellemes hétvégét,és jó motorozást!
Sziasztok! Ma mentem a hengeremért ismét Egerbe, mivel első hüvelyezést elbaszták, hát másodjára sem hazudtolták meg magukat.. A félelmem beigazolódott, ismét sikerült elbaszniuk... Úgyhogy az lett a vége, hogy nem fizettem semmit (azt a 2 hónapot leszámítva amit ott töltött a henger), elhoztam, mivel azt mondták hogy nem tudnak mit kezdeni vele minta nélkül, ami ott volt benne( a gyári hüvely) csak éppenséggel kifúrták belőle.. Szerintem meg sem értették mi is a problémám. Csatolok két képet, szakavatott szemek egyből látni fogják hol a hiba. Tanulság: Az egri Belcord Kft-t nem ajánlom senkinek, de viszont Ti ajánlhatnátok valami normális gépműhelyet.
Első kép az első hüvely, második ami most jelenleg benne van, de szar.
Sziasztok! Pár napja magasabb fordulaton elkezdett megcsúszni a kuplungom. Télen lettek cserélve a lamellák, beverődések kireszelve és mindent manual szerint raktunk össze..eddig jó is volt. Szerintetek mi lehet a gond? Én a rugókra gyanakszom.
Töltsd fel a blokkot a szükséges mennyiségű oljjal, majd a betöltőnyíáson dugj be egy hurkapálcát. Amekkora szintet mérsz így, az lesz a teljes mennyiség. Jelöld meg itt a pálcát valamivel és rakd el későbre. Így később majd tudni fogod, hogy mennyi az olaszint a blokkban a betöltéshez képst..
Nem ragaszkodom a DT-hez
Tavaly 65-ért vettem apriliát,és mentem vele egy szezont aztán eladtam 125e-be.
Minden évben így csinálom.
Mindig ki lehet fogni,csak türelmesnek kell lenni.
Azért nem akarok "drágán" venni,mert csak nyáron használnám.
Add el nekem
4-5 hónapja van nálam a moci, de eddig nem jött be, ez a gyertyaprobléma kiakaszt! Reggel nem merem 3 másodpercnél tovább szívatni mert beköpi! Beindul és már nyomom is vissza a szívatót és úgy melegítem! Szerelőnél volt az meg hülyének nézet,nincs semmi gond a motorral!
Vettem bele ngk irídium gyertyát br8eix de reggeli indításnál +szívató 4 másodperc és be is köpte!
Az őz barna gyertyaszínt csak a 6-os hőértékű gyertyával tudom elérni! 8-as 9-es gyertya mind fekete! Persze nem húzom 6-7 ezerig max...
A szerelő azt mondta hogy egy picit több olajat pumpál a olajpumpa,reggel indításnál szép sűrű fehér füstöt pöfög. Gondolom ha szívná a szimering az olajat akkor azt kék lenne..
Ám szerintem nem véletlenül adták el nekem 6-os hőértékű gyertyával!
Köszönöm ha végig olvastad!
Reggeli motorindításnál normális a 4000-es fordulat?
80-as lc2
Szívatóval!
3-4 másodperc múlva visszanyomom a szívatót és lemegy az alapjárat kb 2000 fordulatra..
Több ideig nem merem szívatóval melegíteni,mert eléggé rossz a motornak ha hidegen ilyen sokat forog...
De ha alapjárati csavart kijjebb tekerem,akkor lemegy szívatóval az alapjárat 2000 fele,de akkor meg melegen nincs alapjáratom..
A levegőcsavarom pont 2 fordulatot van kitekerve.
Előre is köszönöm!
Kellemes hétvégét,és jó motorozást!
Első kép az első hüvely, második ami most jelenleg benne van, de szar.
tényleg!
na ezt kipróbálom!
köszi szépen.
milyen egyszerű és jó ötlet :-)
Debrecen
06 20 3911529
G.
leengedni, lemérni, 7,5 dl, 10w 30 - 2T hajtóműolaj, betölteni.
ennyi..
80Lc2,
amikor olajat cseréltem a hajtóműben, feltöltöttem az előírt mennyiséggel,
de hol/hogyan tudom ellenőrizni a szintet?
Nagyon szép, és jó kiállású motornak tűnik.
Gratula hozzá
Amúgy miért adod el?
Tavaly 65-ért vettem apriliát,és mentem vele egy szezont aztán eladtam 125e-be.
Minden évben így csinálom.
Mindig ki lehet fogni,csak türelmesnek kell lenni.
Azért nem akarok "drágán" venni,mert csak nyáron használnám.
Nem akarok többért venni,mert tényleg csak melóba járásra használnám.
Amikor jó idő van