Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

próbálj a levegő csavaron állítani , hátha az a baja
Szia

Add el nekem
Hali! Ma reggel indítom szívatóval, be is indult de kb 4-5 másodpercig pöfögött aztán leállt.. 4-5 ezres fordulaton persze. Gyertya ki, beköpte! kb 8x vettem ki aztán vissza de nem indult el! Bele egy 6-os hőértékű gyertyát azzal már beindult!
4-5 hónapja van nálam a moci, de eddig nem jött be, ez a gyertyaprobléma kiakaszt! Reggel nem merem 3 másodpercnél tovább szívatni mert beköpi! Beindul és már nyomom is vissza a szívatót és úgy melegítem! Szerelőnél volt az meg hülyének nézet,nincs semmi gond a motorral!
Vettem bele ngk irídium gyertyát br8eix de reggeli indításnál +szívató 4 másodperc és be is köpte!
Az őz barna gyertyaszínt csak a 6-os hőértékű gyertyával tudom elérni! 8-as 9-es gyertya mind fekete! Persze nem húzom 6-7 ezerig max...
A szerelő azt mondta hogy egy picit több olajat pumpál a olajpumpa,reggel indításnál szép sűrű fehér füstöt pöfög. Gondolom ha szívná a szimering az olajat akkor azt kék lenne..
Ám szerintem nem véletlenül adták el nekem 6-os hőértékű gyertyával!
Köszönöm ha végig olvastad!
Sziasztok!

Reggeli motorindításnál normális a 4000-es fordulat?
80-as lc2
Szívatóval!
3-4 másodperc múlva visszanyomom a szívatót és lemegy az alapjárat kb 2000 fordulatra..
Több ideig nem merem szívatóval melegíteni,mert eléggé rossz a motornak ha hidegen ilyen sokat forog...
De ha alapjárati csavart kijjebb tekerem,akkor lemegy szívatóval az alapjárat 2000 fele,de akkor meg melegen nincs alapjáratom..
A levegőcsavarom pont 2 fordulatot van kitekerve.
Előre is köszönöm!
Kellemes hétvégét,és jó motorozást!
Azt már nem is említem, hogy a 49 Cm3 feliratot ami szépen domborúan meg volt csinálva, leszedték róla. Itthon vettem már észre csak....
Sziasztok! Ma mentem a hengeremért ismét Egerbe, mivel első hüvelyezést elbaszták, hát másodjára sem hazudtolták meg magukat.. A félelmem beigazolódott, ismét sikerült elbaszniuk... Úgyhogy az lett a vége, hogy nem fizettem semmit (azt a 2 hónapot leszámítva amit ott töltött a henger), elhoztam, mivel azt mondták hogy nem tudnak mit kezdeni vele minta nélkül, ami ott volt benne( a gyári hüvely) csak éppenséggel kifúrták belőle.. Szerintem meg sem értették mi is a problémám. Csatolok két képet, szakavatott szemek egyből látni fogják hol a hiba. Tanulság: Az egri Belcord Kft-t nem ajánlom senkinek, de viszont Ti ajánlhatnátok valami normális gépműhelyet.

Első kép az első hüvely, második ami most jelenleg benne van, de szar.
Jó látni hogy jó kezekbe került a motor!
woow
tényleg!
na ezt kipróbálom!

köszi szépen.
milyen egyszerű és jó ötlet :-)
gyári állapotú FZR 600 R motoromat cserélném DT 125 r - re csak gyári állapotú érdekelne és rendszámos !
Debrecen
06 20 3911529
én átvittem a gumishoz és légkulcsal 1 pillanat alatt leszedte
Az is jó, de aszongyák a flex s a láng is leviszi..
Hali! Láncekereket hogy tudom leszedni? Villáskulcs + láncfogó?
beteszel még egy fémlamellát, helósziaszevasz.
Sziasztok! Pár napja magasabb fordulaton elkezdett megcsúszni a kuplungom. Télen lettek cserélve a lamellák, beverődések kireszelve és mindent manual szerint raktunk össze..eddig jó is volt. Szerintetek mi lehet a gond? Én a rugókra gyanakszom.
Töltsd fel a blokkot a szükséges mennyiségű oljjal, majd a betöltőnyíáson dugj be egy hurkapálcát. Amekkora szintet mérsz így, az lesz a teljes mennyiség. Jelöld meg itt a pálcát valamivel és rakd el későbre. Így később majd tudni fogod, hogy mennyi az olaszint a blokkban a betöltéshez képst..

G.
keresgéltem, de csak azt találom, hogy nincs ellenőrző csavar.
leengedni, lemérni, 7,5 dl, 10w 30 - 2T hajtóműolaj, betölteni.
ennyi..
srácok megint egy "okos" kérdéssel fordulok ide,

80Lc2,
amikor olajat cseréltem a hajtóműben, feltöltöttem az előírt mennyiséggel,
de hol/hogyan tudom ellenőrizni a szintet?
köszönöm! Nagyobbat szeretnék azért akarom eladni.
Ha hosszabb távra terveznék a motorral,akkor habozás nélkül megvenném.

Nagyon szép, és jó kiállású motornak tűnik.
Gratula hozzá

Amúgy miért adod el?
Nem ragaszkodom a DT-hez
Tavaly 65-ért vettem apriliát,és mentem vele egy szezont aztán eladtam 125e-be.
Minden évben így csinálom.
Mindig ki lehet fogni,csak türelmesnek kell lenni.

Azért nem akarok "drágán" venni,mert csak nyáron használnám.
pedig ha komolyan kellett volna egy 50-est engedtem volna az árából
Annyiért nem fogsz tudni olyat venni amire nem kell még egyszer annyit költeni h ne legyen szar. szerintem
100k körül gondolkodom.

Nem akarok többért venni,mert tényleg csak melóba járásra használnám.
Amikor jó idő van
megadod az e-mail címed?