De nekem jó volt, januárban szedtem szét, blokk ki(nem lett megbontva), most vissza és nem jó. Sarut nem vettem le csak megmozgattam de semmi.
Apropó, 270-es főfuvi nagyon nagy szerintetek? 240 a gyári. Lehetséges, hogy azért nem bírt 6500 fölé pörögni? De az furcsa, hogy minden sebességben ott állt meg, üresben leforgott..
Hali! Én is így jártam, de nekem az érintkező volt szar, ami a váltókar alatt található. Az egyik probléma az volt, hogy a saru laza volt, meg oxidos, meg elkopott az üresjelző réz érintkezője, ami bent a váltóban!
1.képen: karbiszellőzés.
2.képen balról jobbra: kehelycső keverőlevegő, üzemanyag ellátó, szellőző, és a két fűtés cső.
Ledugózni egyiket sem, hosszú mipolán csöveket rá, s leengedni a rugós-taghoz.
Mire kell figyelnem vásárlásnál?
Melyik DT a legmegbízhatóbb, ha van ilyen
Illetve melyik DT-t érdemes megvenni?(50,80,125)
B kategóriás jogsim van csak.
Melyik miért jó?Mik a hátrányai?(50,80,125)
Alkatrész akad még hozzá?Persze nem heroin árban
Valaki segitsen vagy nemtudom mi lehet a megoldás...
Van egy yamaha dt 125lc-m. Leszedtem a hengert mert kissé erőtlennek gondoltam már és meg szerettem volna furatni. Elvittem Taszárra a Kacsó-gép kft-hez és ott azt mondták hogy ilyen dugot nem tudnak beszerezni és ugy kell nekik öntetni eggyet.
Nézegettem az interneten és találtam dugot (57,50mm) kellene. Szóval találtam dugót mindene stimmel csak a csapszeg mérete nem. Amiket az interneten találtam azok 16mm.es csapszeggel rendelkeznek az én dugómban amivel szépen ment a motor lassan 1 éve 12-es a csapszeg van.
A blokk még bontatlan a gyári fötengelye van benne igy az sem lehetséges hogy esetleg a fötengelyt barmolták valami másik hajtokarral..
Mióta összeraktam a motorom nem világít az üres visszajelzőm.. Mi lehet az oka? Akksi rendben, power csekkol, csatlakozók átfújkálva, átnézve még sem világít.. A kiegyenlítő tartály mögötti relé kattog mikor sebességbe rakom.. Nem tudok rájönni mi lehet a probléma, kiégni biztos, hogy nem égett ki. Ja beindítani még nem tudom, henger nincs rajta, de eddig gyújtáson is égett.
Helló!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
3napja cseréltem el a motorom egy rendszámosra,mentem volna átírni a nevemre stb de nem úgy alakult a helyzet pénzhiány.
Na most nekem 15napom áll a rendelkezésemre hogy átírjam a motort ha ezt nem teszem akkor mi lesz?
Csak jövőhónap elején tudnék menni, persze a előző motor tulaj már hétfőn jelentette hogy nincs meg a motorja, mi van ha kicsit sumákolunk az adásvételivel ha oda kerül a sor hogy viszem a motort?
Legjobba az egészben hogy idéglenesen se tudom kivonni mivel nem az én nevemen van de előző tulaj már hétfőn volt bent
Segítsetek! Van ez a három "csatlakozás" a karbin, ezekre csak egy darab cső kell és lógjon lefele? Vagy be kell tömni valamelyiket? Az első képen látható nagyra emlékszem, hogy csak lefele lógott,de a másik kettő ami a benzincsatlakozás mellett van arra nem..(nem a vízcsőére gondolok)
De olcsóbban akarok DT-t venni :)
Nekem csak melóba járáshoz kéne,mert nyáron nem szeretek az autóban rohadni
Aztán megbeszélünk.
Hol van ez a kerék helyileg, melyik dt-be való?
Milyen állapotú, nem üt meg ilyenek?
Mi lenne az ára?
túl nagy fuvitól nam forog.
Apropó, 270-es főfuvi nagyon nagy szerintetek? 240 a gyári. Lehetséges, hogy azért nem bírt 6500 fölé pörögni? De az furcsa, hogy minden sebességben ott állt meg, üresben leforgott..
2.képen balról jobbra: kehelycső keverőlevegő, üzemanyag ellátó, szellőző, és a két fűtés cső.
Ledugózni egyiket sem, hosszú mipolán csöveket rá, s leengedni a rugós-taghoz.
Lenne egy pár kérdésem vétel előtt.
Mire kell figyelnem vásárlásnál?
Melyik DT a legmegbízhatóbb, ha van ilyen
Illetve melyik DT-t érdemes megvenni?(50,80,125)
B kategóriás jogsim van csak.
Melyik miért jó?Mik a hátrányai?(50,80,125)
Alkatrész akad még hozzá?Persze nem heroin árban
Esetleg akinek van eladó, az írhat nekem is
Köszi a segítséget!
Valaki segitsen vagy nemtudom mi lehet a megoldás...
Van egy yamaha dt 125lc-m. Leszedtem a hengert mert kissé erőtlennek gondoltam már és meg szerettem volna furatni. Elvittem Taszárra a Kacsó-gép kft-hez és ott azt mondták hogy ilyen dugot nem tudnak beszerezni és ugy kell nekik öntetni eggyet.
Nézegettem az interneten és találtam dugot (57,50mm) kellene. Szóval találtam dugót mindene stimmel csak a csapszeg mérete nem. Amiket az interneten találtam azok 16mm.es csapszeggel rendelkeznek az én dugómban amivel szépen ment a motor lassan 1 éve 12-es a csapszeg van.
A blokk még bontatlan a gyári fötengelye van benne igy az sem lehetséges hogy esetleg a fötengelyt barmolták valami másik hajtokarral..
Valakinak valami tippe?
15 napot meghaladó átiratás : Mulasztási bírság.
Te választasz...
http://www.biztoshely.hu/mulas...
G.
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
3napja cseréltem el a motorom egy rendszámosra,mentem volna átírni a nevemre stb de nem úgy alakult a helyzet pénzhiány.
Na most nekem 15napom áll a rendelkezésemre hogy átírjam a motort ha ezt nem teszem akkor mi lesz?
Csak jövőhónap elején tudnék menni, persze a előző motor tulaj már hétfőn jelentette hogy nincs meg a motorja, mi van ha kicsit sumákolunk az adásvételivel ha oda kerül a sor hogy viszem a motort?
Legjobba az egészben hogy idéglenesen se tudom kivonni mivel nem az én nevemen van de előző tulaj már hétfőn volt bent