nem hiszitek el ....
ma elkezdtem szétkapni a mocit fordszámmérő ügyben és mit láttam?
a műszernél lejött a spirál úgy ahogy van letekeredett a menet.
valszeg a rézkódástól, persze amióta megvettem azóta nem néztem rá van-e húzva vagy nem ..
visszatettem és minden oké, jól meghúztam kézzel, előtte olajspray-el befújtam neki hadd egye
szóval örülés van hogy mégsem nagyobb a hiba.
pedig már készültem, hogy egy fotós összegzést készítek a fordszámmérő spirál cseréről.
nem baj ami késik nem múlik
Tudom, feltettem a kérdést nem rég, de csatolok hozzá képet
Ezt a két hengerfejet csak szimplán, ki cserélhetem a motoron?
Válaszotokat előre köszönöm!
Először is grat. hozzá, bár én inkább egy 350 XT- t vettem volna, de a te döntésed. Átirathatod jogsi nélkül is, nem feltétel hogy jogsid legyen motorra-autóra. Tök mindegy. Az átíratáshoz kellenek: előző tulajtól törzskönyv, jelenlegi forgalmi igazolvány, adásvételi szerződés meg lóvé az átíráshoz.
1. Először is azonnal köss rá kötelező biztosítást a nevedre, mert annélkül semmit nem tudsz intézni. (Pénz)
2. Vidd el eredetvizsgára. (Pénz)
3. Okmányirodába menj be a meglévő okmányokkal: eredetvizsgát igazoló lap, régi törzskönyv, adásvételi szerződés, valamilyen bizonylat hogy van kötelező biztosításod rá, forgalmi igazolvány, illetve a személyid és lakcím kártyád. Itt kapcs csekket hogy feladd a postán. (Pénz)
Visszasétálsz az okmányirodába a befizetett szelvénnyel és megcsinálják a névre szóló forgalmi igazolványt, majd egy hónapon belül megkapod a névre szóló törzskönyvet.
Ezek után már csak sok-sok pénz kell a motorozáshoz!
nem, mint írtam korábban nekem nem folyamatosan csinálja/ta
és nem ilyen hangja volt, hanem inkább mint egy szárazon dörzsölődő bowden, és a hang nekem alapjáraton megszűnt, majd előjött és megszűnt megint:
tegnap hazafelé és ma reggel abszolút semmi hang nem volt, és tuti összefüggésben van a fordszámmérővel mert tegnap reggel óta nem működik. sajnos amikor a hang előjött nem néztem meg hogy a műszer mit mutat, (forgalomban mentem vagy épp lenéztem a jobb oldalra honnan jöhet a hang) mert lehet hogy kiderült volna hogy ugrál a mutató és ezért volt bowden hiba, vagy ilyesmi.
neked más baj lesz mert tényleg sivító vinnyogó - ahogy Apuci írta, és ez találó szó rá.
nagyvonalakban valaki leírná nekem hogy hogy kell fordszámmérő bowdent cserélni? (ha az a bajom)
műszernél oké lecsavarom kihúzom, de lenn a jobb oldalon meg kell bontani a deknit és alatta lesz amit ki lehet szedni?
meg aztán ellenőrizni is kellene hogy a bowden ment szét vagy belül a meghajtója.
köszi
na, köszi a tippet, erre vártunk, hogy valaki mondjon valamit.
keresésre: én próbáltam keresni, de hogy keressek ha nem tudom mire keressek? most hogy megmondtad hogy tipikus DT betegség a berugókar zéger beakadás hang, így már el lehet indulni.
hiába írtam be hogy "vonnyogás meg jobb oldali hang" meg ilyenek, nem jött rá válasz.
de egy egyszerűnek mondott fordulatszámmérő spirálra is inkább csak adás-vétel jött, pedig megnézném hogyan kell cserélni.
tehát köszönöm a segítséget, már ha az enyémre reagáltál mert nem választ nyomtál, így nem biztos hogy az enyémre, de azért köszi hogy Te legalább megírtad mi lehet egyáltalán a hang forrása.
Hello!
Egy kis segítséget kérnék!
Elcseréltem a 125dt- egy 350ccm cagiva ar-ra minden papirja megvan a cagivanak muszaki majus végéig van.
Adásvetelit csináltunk a tegnapi napra de a csávó azt mondta majd jövőhét penteken megy bejelenteni hogy eladta.
Nekem 15napom van onnantól higy átirjam a nevemre a motort viszont nincs meg ra jogsim csak aprilis közepén kezdem el. 1-2 ismerősöm azt mondta jogsi nélkül is a nevemre iradhatom a motort igaz ez?
Azt tudom ha át is lehet akkor új törzsköny eredet vizsga stb... Ez mind penz
Sziasztok. Nekem olyan problémám van hogy a yamahám ( DT50r 2007) digitális műszerfalán a km óra túl sokat mér, nem tudja valaki hogy hogyan lehet beállítani?
helló!
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy idomokat keresek dt50 3mn vázszámú motorra és sehol se találok oldal és tank idom kéne. Valaki tudna nekem valami oldalt mondani vagy olyan személyt aki bontással foglalkozik?
Igen müszakis a gép!
Csak elég halk a gép emiatt szerettem volna valamit kezdeni vele de állítólag úgy nem lehet hogy a rezó gyári és veszek rá végdobot mert,hogy nem stimmel a kettő... Boltba ezt mondták bár nem tudom mennyire igaz :S
Érdekesek a tünetek,az is hogy fórumozók többsége nem használja a(KERESÉS EBBEN A TOPICBAN) funkciót.A most tárgyalt probléma a DT típus hibája,el kopik a berúgó közlő fogaskerekének perselye és le nyomja a tartó zégert...be táncol a fogaskerék és ez ad kerregő hangot.
Szerintem ezt már itt sokan leírták!
Sziasztok! :)
Érdeklődnék, hogy ti milyen hidraulikus olajat használtok az első tárcsa féknél?
Mert ami most nekem éppen kéznél van az elméletileg autóba való és többek között a DOT 4 felirat szerepel rajta. Esetlegesen jó lehet ez nekem? :) (Yamaha DT 80 LC2)
Előre is köszönöm szépen a választ!
teljesen igazad van, ugyanakkor 3 éve van meg és mentem vele kb. 20kmt, így jött össze. közben megcsináltam pár dolgot rajta, majd most kezdtem használni mindennap, így most jönnek ki azok a problémák amiket eddig nem láttam. tehát használni kell ahhoz hogy a hibái is előjöjjenek. most majd jönnek ezek bár remélem nem lesz sok.
VAgy kenés nélkül forog.
Erre értettem..
Ez oylen, mint a láncszakadás..
Gondos gazdinak nem szakad el, gondos gazinak fel sem merül a fejében,hogy a spirál kenés nélkül forog, mert tudja, hogy megolajozta..
köszönöm gysebi1 a részletes választ.
...