Nem tudom, hogy milyen kipuffogóban, és milyen árban gondolkodsz?! Nekem van egy házilag készített végdobom DT 125 R-hez. Vége nyitott megoldású, belsejében perforált cső körül gyapotos hangtompítás. Szétszedhető, így a gyapot keménysége változtatható.
Esztétikailag nem ér fel egy új, márkás darabbal, de nem is kerül annyiba. Hangja lesz vele a gépnek, de azért nem ilyen repedt fazék. :D
Én visszaraktam a gyárit, mert 60-80 km-es túrákon felül már egy idő után nagy volt a hangja nekem.
Ha érdekel, akkor az adatlapomon találsz e-mail címet.
Üdv mindenkinek. Egy olyan kérdésem lenne, hogy DT125R nél mi okozhatja azt hogy alacsony fordulaton amikor gazt akarok huzni fulladozik, es ha ráhuzom a szivatot akkor már nem. Ez a probléma pár napja jött elő, addig szépem müködött a motor.
előjött a hang megint pár másodpercre (tuti fordszámmérő hajtás alul)
sztem hidegen csinálja,
zsírozni kell a fordszámmérő spirál alját és a meghajtót?
valami csiga lehet ott erre gondolok.
másik, elkezdett dadogni a motor forgalomban, tipikus benzin elfogyás jelenség, gyorsan áttoltam a benzincsapot tartalékra,
és minden oké lett. micsoda élmények
nade számolgattam, 170km-t mentem el vele eddig tankolás óta úgy, hogy nem volt csurig nyomva, tehát kb. 6-7 liter lehetett benne, ebből 1 a tartalék?
akkor számoljunk max 6 litert 170km-re, az kb. 3,5 liter 100-on.
Még 1-szer köszönöm :) utána néztem, holnap sztem össze is dobom :) Aztán szólok bratyónak nyomjon egy tesztkört :D Majd megírom mi lett a vége, hátha valakit érdekel
Azt majd te megmondod....
Mindenesetre összerakás után kell nézni présmagasságot ónnal.
Ha nem tudod hogy kell, használd légyszi a fórum keresőjét, már párszor taglalva volt, vagy a Google-t.
0,9-1mm alá ne menj ha lehet.
Köszi Apuci! Már meg is vettem, csak sajnos a vállam egy kissebb esésben megsérült így a napokban lecserélem. Mekkora külömbségre számíthatok? Vagy nem igazá tudod te se?
ok, köszi. nem tudom mi lesz a választás majd később ha nagymotorba ugrom, de most a DT olyan élményt ad hogy csak na. pirosnál élvezem ahogy a srácok lenéznek a buszról vágyakozva :-) sztem a legjobb motor amit segédmotornak lehet használni. robogó mondjuk kényelmesebb nem kell váltogatni de DT viszi a pálmát mégha forgalomban több a. meló is vele :-) :-)
Ez a hengerfej kompatibilitás engem is érdekelne mivel az én motoromon is a növelt égésterű 3BN-es van.. ahogy pénzem lesz keresek rá egy MB-set persze ha jó rá! Apuci?
adásvételire ezért rá is kell írni a km állást, dátumot óra-percre(!) mert csak úgy fogadják el, és kéne biztinek lennie arra a napra is már, tehát attól a naptól, mert a volt tulaj természetesen igényelni fogja attól a naptól a biztijének visszafizetését a biztosítótól.
ez így megy sajna.
vagyis jó hogy így megy, így magad után felelsz nem más után aki még aznap baromságot követ el esetleg.
Felhomályosítalak, hogy az Adás-vétel napjától, a lehető legrövidebb idő alatt érdemes biztosítást kötni.
Ha nem így teszel, hanem húzod hetekig, akkor napi díjat számolnak fel a fedezetlenségi időre, amit a Mabisznak fizetsz.
Ez az éves biztosítás ára, leosztva napra, ami természetesen 365.
Ennek a 50 szeresét fizeted a Mabisznak.
Hogy egyszerű legyen a képlet.
3650.- Ft az éves díj.
Ez leosztva, 365.-el, ez napi 10.-forint.
Ha elhúzod 2 hétig, a 14 napra még fizetsz vagy 7000.-et!
Úgyhogy húzzá bele, ha még nincs biztosítás kötve rá!
Esztétikailag nem ér fel egy új, márkás darabbal, de nem is kerül annyiba. Hangja lesz vele a gépnek, de azért nem ilyen repedt fazék. :D
Én visszaraktam a gyárit, mert 60-80 km-es túrákon felül már egy idő után nagy volt a hangja nekem.
Ha érdekel, akkor az adatlapomon találsz e-mail címet.