Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most hogy hallgatom, nekem nem ilyen volt a hang mikor előjött.
mélyebb és mintha beleérne a spirál valamibe vagy kenés nélkül forog,
ha szerencsém lesz "csak" az szakadt el.
nekem nem csinálja mindig.
előző menetben kezdte, és 2x csinálta, elhallgatott.
hazafelé tegnap semmi hang.
ma reggel megint 3x aztán végig csend, és most melóba járok vele
ezért "kínzom". persze így sem szép dolog.
ha lesz tipp mit kell megnézni 7 végén nekiállok
ha meg tudom csinálni. DT még nem volt a kezem alatt.
ha meg olyan akkor szerviz úgyis...
a fordulatszám mérő spirál ellenőrzése úgy megy hogy felül kikötöm a műszerből, és beindítom a motort nézem pörög-e?
és ha nem pörög, alul ki lehet szedni ugyanígy megnézni hajt-e az ottani fogaskerék?
köszi a segítségeket
Istenbizony nem értem, hogy ha érzékeltek egy hibát a motoron, minek kínozzátok tovább... ?
HA vinnyog, csörömpöl,füstöl, akármi, az valami változás, hiba, magától nem javul meg, csak rosszabodik, és esetleg egy olcsón elhárítható hiba sok kárt okoz ha úgymarad..
jó reggelt,
80as lc2 - tegnap délután nem vinnyogott, minden oké volt.
ma reggel viszont megint kezdte és nem sokkal később elszállt a fordulatszámmérő.
vinnyogó hang, alapjáraton megszűnt, majd megint vinnyogás, leejtem alapjáratra elhallgat és jó egy darabig.
ezt csinálta 2-3x és utána végig nem vinnyogott.
ez összefüggésben lehet a fordszámmérő hibájával?
köszi
Nemtudja valaki hol tudok venni 65-ös hengerbe dugót?
Úgy rémlik, hogy most 120-as van benne, de szerintem elbírna nagyobbat. Különösebben próbálgatni nem tudtam, mert bejáratós még a gép. Viszont a henger már eléggé a végső méreteken lehet kb, szóval a hengerűrtartalom is nagyobb már.
Köszi az infót, akkor majd belepróbálom az MZ-jét.
Ahogy érzed.
Köszönöm a válaszod! Lenne még egy kérdésem. Nézegedtem a gyújtótrafót és, azt figyeltem meg hogy itt-ott megvan repedve.. Van itthon egy zsír újj, nem gyári de jó rá.. Jah,meg kisebb. Lecseréjem vagy hagyjam rajta a gyárit?
Én nem vágnám, de tied a döntés. Ha értesz hozzá, hogy mit kell belőle kiszedni, akkor okés. Tudtom szerint a 2 üteműeknek szükségük van valamennyi folytásra a kipufban. Illetve ha teljesen kibelezed (ha műszakis a géped), biztosan belekötnek műszakin.
Nem.
Az a gyárija.
Simsoné, MZ-é jó bele.
125-ös a legnagyobb ami belemehet.
Felette bedarál.
Hali!
Az nem gond ha 8-as hőértékű gyertyát használnék DT 80 LC2-be?
5-6 ezerig szoktam csak pörgetni.. A 9-es nem tud kiégni rendesen,mindig fekete marad.. Jah, és gyári kipufog és légszűrő!
Elnézést kérek csak a munkám miatt sajnos csak most jutottam géphez.. :(
Köszönöm a választ, hát elég húzós ára van :S Ennyit nem hiszem hogy kiadok érte ..
Szétvágni megéri szerinted ?:O
Üdv. Mindenki!

DT125R első fékmunkahenger fedél alá gumi tömítést honnan tudnék beszerezni?
Amúgy nagyon szívesen! Mások azért megköszönik, ha segít nekik valaki, ettől függetlenül nem vagyok haragtartó.
detto ezt akartam kérdezni, nekem előjött a hang menetközben, de aztán alapjáratra visszaengedve eltűnt.
hétfő reggel 2x produkálta ezt, ma meghallgatom megint
mikor hogy csinálja.
autóknál a vízpumpa (- csapágy?) szokott ilyen hangot adni ha tönkremegy.
ez a vinnyogás.
DT 80 gyári szívócsonk, karburátor jó árban van 12-ért?
Ha valaki DT 125 R felújítás előtt állna, akkor van egy zsír új prox felső tűgörgőm. Kibontottam, beolajoztam, majd kiderült, hogy nem jót rendeltem meg.

És egy kérdés: Mikuni karburátorba hol érdemes főfúvókát venni?
Szia. Köszönöm a segítséget!
Gyertyapipát cseréltem!
ngk zavarszűrős! +BR9ES gyertyát tettem bele és egy densót valamint egy berut! A beru és a denso is zavarszűrős 9-es hőértékes!
Megy a különolajozás! Azt mondta a szerelő, hogy egy nagyon picit többet adagol de nem baj legalább nem szorúl meg. De nem szoktam csak 6 max 7 ezerig pörgetni..
A 80-as dt szívócsonkja eredetileg nem olyan lenne, hogy a membrán felől négyzetes és egyenletesen szűkül össze kerekre? Le szeretném cserélni a gyárira, de akkor meg a karbi nem fog passzolni, mert ez b.szott nagy. Esetleg valakinek van eladó csonk és jó állapotú karbi, ami passzolna hozzá?
Bosch. Légszűrő oké, de kérdés mi zümmög
Másik kérdés:
Mi a gyertya pontos típusa? Zavarszűrő nélküli gyertyával próbáltad? Gyertyapipa cserét próbáltál? Esetleg más fajta olajat? (Szivattyú keveri neked, vagy te kevered) Légszűrő rendben?
a jobb oldalit? de akkor be leht indítani mert kifolyik az olaj. amúgy milyen olaj kell bele?
le kéne szedned a deknit és rögtön kiderülne mi a hiba