kaptam olyan ötletet is hogy a berögő közti fogaskerék átugrott. az is lehet? olajhiány nem tudom most lett nemrég szerelőnél szóval ilyen csapágy meg olajra nem gondolnék. mielött jött a hang a berugókar nem ment vissza
Sziasztok.
Egy kis segítséget kérek,sőt könyörgöm !
Tehát dt 80 lc2
Próbáltam NGK france,Denso japán,BERU gyertyát is de mindegyikke ugyan az a probléma.
Reggel beleteszem az újj gyertyát,napközben elmotozozgatok 15-20 km-t,másnap reggel indítom ,beindul, 5 másodperc és leáll! Szikra van de csak a porcelán fele húz a szikra..Hát jó,bele egy újj gyertya és megint motorozom 15-20km-t és reggel megint kezdődik elölről.. A gyertyák br9es vagy azzal megegyezző!
Kösz a tippeket.
Az a baj, hogy a levegőszűrő nem fér be a rugótól.
Másképp nem tudtam megoldani. Elég vastag az a cső belül, kicsit vastagabb, mint a karbi belső "csatorna" átmérője.
Első körben a (sport) légszűrő és a karbi közötti (mosógép) gégecsövet kellene kidobni... Szerintem nagyon lerontja a levegő áramlást.
(2) A szívócsonk, ha nem ereszt, akár még jó is lehet. Nem szép, de működik. Aztán úgyis csak annyi levegőt enged át, amekkora a nyílás a membránházon.
(3) Ha van türelmed és kis reszelőd, akkor simára reszelheted a sorjás részt, illetve a membránok felfekvési felülete alatti részt is letisztíthatod (de ne reszelővel...)
(4) Ha már ennyire szétszedted, akkor összerakás elött tisztítsd le a "szilikon" tömítőt a membránházról és klingerit lapból kivágott (vagy akár gyári) tömítéssel rakd össze újra.
A gyertyához nincs tippem, (talán elrepedt?).
az eresztő tűszelep meg akkor gond, ha menet közben is csöpög a benzin a karbiból, illetve hosszas pirosban állásnál elkezdhet fulladozni a sok benzin miatt. Járó motornál talán elhasznál annyi üzemanyagot, amennyivel többet kap és így tartja a szintet... Vagy megpróbálhatod félig nyitott benzincsappal is...
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem! Nemrég vettem egy dt 50 mx-et 92-es évjárat angol exportos gép még léghűtéses és 6v-os. Semmi csörgés 10 ezer km van benne. A problémám az, hogy erő van benne még 3-asba is emeli az elejét viszont a végsebessége az csak 45-50 km/h a bűvös 60-at azt nagyon nehezen éri el. Tervbe van az első lánckerék cseréje (eredeti 11 fogas) egy 14 fogasra. Remélem a problémát ez részben megoldja. Viszont szeretnék rá venni egy 70 ccm-es hengert és abba kérném a tanácsotokat, hogy jó-e rá a régi hengerfej? Nem fog a dugattyú beleverni? Mivel nagyobb az átmérője.
belefog-e csúszni a persely alja a forgattyúsházba vagy kikell belőle maratni? Megköszönném ha tudna valaki tanácsot adni! Köszi!
Valamint még annyit a dologhoz, hogy vettem BR9ES gyertyát, majd szerettem volna levenni a kupakot. Persze, hogy rá van írva a dobozára, nyíllal, hogy "Non separated", de ezt csak utólag vettem észre. Nem izomból, de próbáltam letekerni, kicsit karcolódott a kupak. Majd, csináltam neki "átalakítót" rézből, csak hogy lássam, mit tud. De mire megkaptam az autós pipát, aznap reggel már egyszercsak azt mondta melegés közben, hogy ő elfáradt. Szikrát nem ad. A feszegetéstől tönkrement volna?
Lenne még egy olyan, hogy a karbi tűszelep nem zár 100%-osan. Menet közben ez befolyásoló tényező? 2 perc nyitott csap után eléri a túlfolyót a benzinszint álló motornál.
Vagy olajhiány, vagy valamelyik csapágy csereérett lett.
(önmagában egyszál fúvóka szállítása nagyon nonlineáris lenne, nem tetszene a motornak. Ezt egynelíti ki a féklevegő.
Egy kis segítséget kérek,sőt könyörgöm !
Tehát dt 80 lc2
Próbáltam NGK france,Denso japán,BERU gyertyát is de mindegyikke ugyan az a probléma.
Reggel beleteszem az újj gyertyát,napközben elmotozozgatok 15-20 km-t,másnap reggel indítom ,beindul, 5 másodperc és leáll! Szikra van de csak a porcelán fele húz a szikra..Hát jó,bele egy újj gyertya és megint motorozom 15-20km-t és reggel megint kezdődik elölről.. A gyertyák br9es vagy azzal megegyezző!
Szimering vacsi uj ovatosan raktam bele
Gianelli tuning kipufogó van 125 DT-hez itt:
-végdob:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
2 fajta dob van hozzá: alu és carbon.
-kipufogó könyök:
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Persze hozzáteszem nem kevés pénzbe kerülnek ezek. Könyök+dob
Gianelli aluból összesen:55.768,- + 23.358,- = 79.126,-
Kicseréltem a vizpumpa szimeringet de ugyan ugy vizkerül a hajtómű olajhoz.
Ilyenkor mi a picsa van?
Az a baj, hogy a levegőszűrő nem fér be a rugótól.
Másképp nem tudtam megoldani. Elég vastag az a cső belül, kicsit vastagabb, mint a karbi belső "csatorna" átmérője.
(2) A szívócsonk, ha nem ereszt, akár még jó is lehet. Nem szép, de működik. Aztán úgyis csak annyi levegőt enged át, amekkora a nyílás a membránházon.
(3) Ha van türelmed és kis reszelőd, akkor simára reszelheted a sorjás részt, illetve a membránok felfekvési felülete alatti részt is letisztíthatod (de ne reszelővel...)
(4) Ha már ennyire szétszedted, akkor összerakás elött tisztítsd le a "szilikon" tömítőt a membránházról és klingerit lapból kivágott (vagy akár gyári) tömítéssel rakd össze újra.
A gyertyához nincs tippem, (talán elrepedt?).
az eresztő tűszelep meg akkor gond, ha menet közben is csöpög a benzin a karbiból, illetve hosszas pirosban állásnál elkezdhet fulladozni a sok benzin miatt. Járó motornál talán elhasznál annyi üzemanyagot, amennyivel többet kap és így tartja a szintet... Vagy megpróbálhatod félig nyitott benzincsappal is...
Ha meg leállsz, el kell zárnod a csapot.
Szerintem ...
G.
belefog-e csúszni a persely alja a forgattyúsházba vagy kikell belőle maratni? Megköszönném ha tudna valaki tanácsot adni! Köszi!
Lenne még egy olyan, hogy a karbi tűszelep nem zár 100%-osan. Menet közben ez befolyásoló tényező? 2 perc nyitott csap után eléri a túlfolyót a benzinszint álló motornál.