Sziasztok.
Egy kis segítséget/tanácsot szeretnék kérni.
Régebben tettem fel videót is, miszerint nem forog 6/7e-nél többet a 80-as dt. Mostanra sikerült beszerezni eszközöket, mellyel kis javulást vártam. Nem jött. Csatolok négy képet:
1. Így néz ki jelenleg összerakva.
2. Vettem a bátorságot, hogy kivegyem a membránt. A szívócsonk láthatóan valami kókány (így vettem). Okozhat-e ez gondot? (Véleményem szerint a legnagyobb átmérőnek akkorának kellene lenni, mint a négyszögletes nyílás.)
3. A membrán lapok alatt, a csücsöknél van egy kis "sorja". Ez is valami belenyúlás jele, vagy ez így jó?
4. Így néz ki a visszacsapó egyben.
Előre is Köszönöm a segítőkész javaslatokat, hozzászólásokat.
Üdv, Zsolt.
Hali! Visszatérve a hengerfej tömítésre, a régi 125 R Dt-mbe 0,5-ös klingeritből csináltam. Nem volt benne karika sem, de mivel, hogy tűzálló egy kicsit megkormolódott a széle,ami belelógott picit a hengerbe és nem volt semmi probléma vele. Ja és nem készen, hanem boltba vettem 40x40-estet, aztán faszányosan kivágtam! Jaa, meg a hengerfejemhez vettem egy 100-as, csiszolóvásznat, meg egy 2000-es vízpapírt, meg szereztem egy üveglapot, aztán olyan lett, hogy a bogár elcsúszott rajta, meg persze nem ette a vizet! :)
Azért az van a gpr ben, mert mindkettőben olasz minarelli blokk van:)
Valami nagyon nem összevaló az tuti.
A hajtókar (mérete) a löketet nem változtatja, viszont, ha hosszabb tuúlfuthat a dugó.
Az iylen használt, ki tudja kik által, és milyen módon berhelt cuccokal az a baj, hogy kb akármi is lehet benne.
Manuálból ki kell deríteni mi való össze, illetve bele.
Sziasztok! Nagyon nem ehhez a csapathoz tartozok, de engedjétek meg hogy kérdezzek
Egy ismerős gépét faragjuk, GPR 125 (2007 talán), de egy-az-egyben 125-ös poweres, önindítós Yamaha blokk van benne. A következő a jelenség: a henger és a motor valahogy nem passzolnak egymáshoz. Ha ráteszem a hengert a motorra, a dugó 2mm-el túlfut a henger tetején, tehát "rövid" neki a henger. Tettünk 2mm-es hézagolást bele, de vadi új dugóval (perselyes+PROX, minőségi fúrás) is csak 5,5 bar kompressziót tud.
Ami nekem gyanús:
1.) A hengerfej-tömítésnek nincs tűzkarikája (ha ez normális, oké)
2.) A blokkon és a hengerfejen Y-1, míg a hengeren Y-2 jelzés van
3.) Esetleg a hajtókar is grízes lehet, ha nem megfelelő löketű
Már a Denso gyertya se ad szikrát! Délután lemotoroztam 25 km-t indult többször is.. Most este beakartam indítani és semmi! Gyertya ki nincs szikra,drótkefe, vissza a gyertya,berúgom semmi, ki gyertya és megint nincs szikra! Ez a 4. gyertya amivel nem akar indulni!
Kb 4 hónapja nem tudok mit kezdeni a dt-vel
Tehát mind a négy gyertyánál az volt hogy megvettem,beleraktam motoroztam vele kb 15-25 km-t és ahogy megpihent a motor nem ad szikrát! Kérlek segítsetek nekem!
Neked hüvelyes a hengöröd?
mert, ha nem, akkor ott 25 század a következő lépcső, ahnem 1, s csak sinogatják a niasilt, vagy még azt sem.
Simán el ehet koptatni egy dugót bevonatos mtorban úgy, hogy a hengerben incs mérhető difi.
Sziasztok!
Mitől van az hogy 2 db NGK BR9ES és egy BERU gyertya nem bírt csak 15 km-t. És mind a 3-nak megvan repedve alul a középelektróda porcelán szigetelése és a gyertya belső peremén látszik a szikra..
Most egy Denso W27ESRU (BR9ES-el megegyezik) van benne kb 25 km van benne ,még bírja.. Tehát mi lehet a gond? Mind a 3 gyertya hibás volt, vagy a gyújtással van valami gond?
Előre is köszönöm!
Kösz az ötleteket,hozzászólásokat!
Én nem vagyok autószerelő,csak lelkes amatőr!
Szeretném magam megcsinálni,mert itt a vége ha szerelő nyúl bele,mert ugye ő mindent passzentul összerakott,elhoztam tőle klappolt minden!
Ez a jelenség 1,5 év után jött elő,meg cirka 2000-3000km után,és addig nem fogyott belőle,nem forrt egyszer sem fel.
Azért kérdeztem mit hogy csináljak,mert ész nélkül nem akarok megint x ezreket kihajítani rá hogy nem jó akkor sem.
A "felújításom" is így cca. 70e volt,de úgy voltam vele: menjen,legyen jó!
Visszatérve:
Gondoltam én a síkbahúzásra hengerfejnél,olcsóbb,időigényesebb és türelmet kívánó módszer a csiszolópapír meg valami fix100% egyenes lap,üveg.
Nem egy porlasztót csináltam már így.
De hengernél nem tudom mi a szitu,átnézem nincs-e repedés ahogy ajánlottátok,meg fényrést!
Jövőhéten szeretném nyélbeütni a projektet.
Olyan klingeritet rég akartam már szerezni,de nehéz pontosan vágni,meg tényleg karika nélkül nem sokat ér.
Tömítéskészletet így is úgy is meg kell vennem,a többiről majd beszámolok!
A másik érdekesség,amit minap vettem észre,hogy a kivett anno fúrás előtti dugón 1.00 számjelölés van a tetőn,és az új TKRJ-s dobozán is ugyanez van!
De ha normál ésszel belegondolok,fúrásnál 0,25-tel bővítik lépcsőnként az átmérőt,akkor egy 1.00 dugó után trehányság belerakni ugyanazt az átmérőjűt ugye.
Ez okozhat olyan csilingelő hangot lentről a henger alja felől,mikor a dugattyú iránytvált felfelé és nekiütődik a henger oldalának?
Ez a jelenséget elejétől fogva csinálja,amióta fúrva lett,csak zavaró,meg le lettem rázva hogy power beleér,pedig sértetlen a dugattyú a kipufogónál benézve,megtapogatva!
Kis fordulaton (alapjárat),meg terhelésnél jelentkezik,de akkor halkabb a fordulat miatt.
Udv!
Valaki nem tudom dt 125 tenerehez alkatreszeket? Legszuro, karbi felujito szett es a kozte levo gumicso kellene, de sehol sen talalok... :/
Phbh27hs a szama a karbinak :)
Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy nem bont valaki 80-illetve 125-ös Lc2-őt?
Kellene pár alkatrész!
Pl.
-láncvezető első
-Első főfékhenger
-gyújtás oldaldekli (80 lc2)
-Jobb idom
Sziasztok, egy kis segitség v tanácsra lenne szükségem, van egy dtr 50 -es motorom, de valamiért 60- 65 től többet nem bir menni, gyári kipufogó gyári karbi, mi okozhatja a gyengeségét?alapjáratról is kicsit lassan pörög fel,
Hello!
Öszeraktam a motort az uj vizpumpa szimeringel, ma eszrevettem megint csak eltunik a vizem nem sok, az olajfigyelőnel kicsit buborekos az olaj, annál a szarnál meg jön kifele az olaj de olajszine van.
Sziasztok , segítségre lenne szükségem , a képen látható 2 különböző dugattyú lc2 -es blokkokból jött ki , a kérdésem az lenne hogy az ablakos dugattyú való-e bele , elméletileg az szerintem mert membrános vezérlésről van szó de nem vagyok benne biztos , a másik dolog hogy a másik képen lévő hibát mi okozhatja ? (kipu oldalról dugattyú sérülés) előre is köszi!
Egy kis segítséget/tanácsot szeretnék kérni.
Régebben tettem fel videót is, miszerint nem forog 6/7e-nél többet a 80-as dt. Mostanra sikerült beszerezni eszközöket, mellyel kis javulást vártam. Nem jött. Csatolok négy képet:
1. Így néz ki jelenleg összerakva.
2. Vettem a bátorságot, hogy kivegyem a membránt. A szívócsonk láthatóan valami kókány (így vettem). Okozhat-e ez gondot? (Véleményem szerint a legnagyobb átmérőnek akkorának kellene lenni, mint a négyszögletes nyílás.)
3. A membrán lapok alatt, a csücsöknél van egy kis "sorja". Ez is valami belenyúlás jele, vagy ez így jó?
4. Így néz ki a visszacsapó egyben.
Előre is Köszönöm a segítőkész javaslatokat, hozzászólásokat.
Üdv, Zsolt.