Képzeljétek úgy meghüvelyezték a hengerem, hogy a kipuff nyílás kb 1 centivel nagyobb lett, tehát a powerszelep használhatatlan.. 3 hétig oda volt a hengerem Egerben, hétfőn mentem érte, most megint várhatok 3 hetet, hogy garanciába megcsinálják.. és még nekik nem tetszett, hogy szóvá tettem.
ma reggel bevetettem a DT-t
több éve megvan és nem használtam csak rövid szakaszokra, ma meg
reggel melóba jöttem vele.
elkezdek vele járni.
a pár dolog meg amit csináltam rajta, hengerfej tömítés, kipuff kiégetés stb mind jó lett, nem melegszik abszolút, igaz elég rövid az áttétel, 70et bír max, de olyan jó volt vele menni hogy teljesen feldobott.
meg persze el is fáradtam kicsit, azért a motorozás is mozgatja az izmokat és elszoktam tőle...így most zsibbadok kicsit
el kellett mondanom
Még egy kérdésem lenne
Haveromnak a blokk szétrepedt a berúgó résznél, járt a motor véletlenül lenyomta a berúgót.
Motor rögtön leállt, bekente fémragasztóval 3dik rúgásra megint szétnyílt.
mivel lehetne megoldani? Vagy esetleg valamivel lehet hegeszteni?
Sziasztok, nincs valakinek elfekvőben gyújtás elektronikája (CDI) LC2 - eshez kellene , vagy esetleg valaki aki gyárt ilyesmit tudtok ? előre is köszönöm a segítséget !
köszönöm Goshi,
valóban meg kell csinálnom majd akkor odatenni a megfelelő állítókát.
most ideiglenesen bemetszett alátéttel támasztottam ki..
gány, de legalább kiemel jobban.
Helló!
Hol lehet venni még vízpumpa szimeringet?
Amit belinkeltem oldalt köcsögök!
Nem lehet elérni őket sehogy sem, telefont nem veszik fel egész nap hívtam őket emailra nem válaszolnak.
A gyertya bekokszosodása több-mindentől lehet.
Lehet koszos kipufogó, túl fojtott végdob, rossz karburálás, rossz hőértékű, vagy minőségű gyertya, koszos levegőszűrő, és még sorolhatnám.
Az 1:40-es keverék nem is sok, nem is kevés.
Ha hígabbra kevered előfordulhat akadás.
A gyári szivattyúja manual szerint, alapon 1:100-as keveréket állít elő, amit fordulaton a szabályzó nyitásával akár lehoz végfordulaton akár 1:20-ra is.
Én máshol keresgélnék a gyertya beköpésének ügyében, arra amiket írtam.
Gyertyahézag megfelelő?
több éve megvan és nem használtam csak rövid szakaszokra, ma meg
reggel melóba jöttem vele.
elkezdek vele járni.
a pár dolog meg amit csináltam rajta, hengerfej tömítés, kipuff kiégetés stb mind jó lett, nem melegszik abszolút, igaz elég rövid az áttétel, 70et bír max, de olyan jó volt vele menni hogy teljesen feldobott.
meg persze el is fáradtam kicsit, azért a motorozás is mozgatja az izmokat és elszoktam tőle...így most zsibbadok kicsit
el kellett mondanom
06 20 3911529
Viszont amennyiből mondjuk énm egcsinálom, veszel vagy három bontott dekit
Haveromnak a blokk szétrepedt a berúgó résznél, járt a motor véletlenül lenyomta a berúgót.
Motor rögtön leállt, bekente fémragasztóval 3dik rúgásra megint szétnyílt.
mivel lehetne megoldani? Vagy esetleg valamivel lehet hegeszteni?
Nem az a szar hanem aki öszerakja!
Kipufogó nyílásnál 4diket széttöri ember éleket lekel reszelni!
DT 125R-hez keresek gyári síktolattyús mikuni karbit!
valóban meg kell csinálnom majd akkor odatenni a megfelelő állítókát.
most ideiglenesen bemetszett alátéttel támasztottam ki..
gány, de legalább kiemel jobban.
Hol lehet venni még vízpumpa szimeringet?
Amit belinkeltem oldalt köcsögök!
Nem lehet elérni őket sehogy sem, telefont nem veszik fel egész nap hívtam őket emailra nem válaszolnak.
Lehet koszos kipufogó, túl fojtott végdob, rossz karburálás, rossz hőértékű, vagy minőségű gyertya, koszos levegőszűrő, és még sorolhatnám.
Az 1:40-es keverék nem is sok, nem is kevés.
Ha hígabbra kevered előfordulhat akadás.
A gyári szivattyúja manual szerint, alapon 1:100-as keveréket állít elő, amit fordulaton a szabályzó nyitásával akár lehoz végfordulaton akár 1:20-ra is.
Én máshol keresgélnék a gyertya beköpésének ügyében, arra amiket írtam.
Gyertyahézag megfelelő?