Köszönöm!
Én is ennyit mértem az XJ-n.
Valószínűleg a többi méret is egyforma, vagyis jöhet az új csap!
A kifolyóág ill. a vákuum cső állása eltérő, de azokat megoldom, a csövek flexibilisek...
Sziasztok
Olyan gondom van, hogy a karburátorban van a csúszka.Ki kopott az a része ahol az alapjárat csavar emelné a csúszkát.Az lenne a kérdésem, hogy ezt fel lehet-e tölteni valamivel és vissza reszelni síkba vagy cserélni kell?
Igazán rendes Tőled, hogy segítesz!
Én egy XJ-re tenném fel, ha DT-m lenne, nem is próbálkoztam volna a kéréssel...
Nem gondolnám, hogy eltérő lenne a két felfogatás, de biztosra szeretnék menni!
Talán a harmadik segítő a kért méreteket is szállítja!
Itt is van, kicsit olcsóbban: http://www.futarmotorosbolt.hu...
Én itt vettem sima karos benzincsapot Dt 50-re és a típus, amit vettem, az jó 50-80-125-re is. Szóval elvileg a furatátmérő ugyanakkora mindnél...
(És mire való a fúró, ha mégsem passzolna az a csap? )
Ha más nincs, akkor igen. Egy felújítószett 30 EUR, ennél a komplett csap olcsóbb megoldásnak tűnik. Ha van a kezedben úgy is egy darab, lemérnéd a méreteket, amit kértem?
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Meg tudná valaki adni nekem a DT125 benzincsap felfogatásának a méreteit?
Szélesség, hosszúság, csavarok furattávolsága )
Egy öreg Yamahára szeretném feltenni, találtam is egy lehetőséget, képről egyformának tűnik, de nem rendelem meg, ha nem stimmel a jelenlegi helyére... http://www.bercsekft.hu/motoro...
Az én régi Simsonomban is féltrapéz alakú gyűrűk voltak... miután darabokra törve kihalásztam őket a dugattyúból.
Tanulság: Ha bejáratós motorod van, és első indításkor egyesből kettesbe váltásnál hangos csattanással leáll a motor, ne rugdosd tovább és ne gurítsd le többször egymásután a domboldalról sebességbe rakva, amíg a végén be nem blokkol a hátsó kerék a megszorult dugattyú miatt...
Ja, rak bele 5000 ft-os dugót, aztán 2 hónap múlva vihetem újra fúrni.
Egyébként fasza minden a bolt részéről. A gyűrűknél én voltam a f.sz, mert nem vettem figyelembe, hogy féltrapéz alakúak.
A tűgörgőnél meg annyi van, hogy nem DT R hajtókar van a blokkban, hanem valami régebbi DT-é (RD-é), ami ezt az egy méretet leszámítva tök ugyanaz, mint a DT R. Szóval szereznem kell másik tűgörgőt, oszt' annyi.
Te merre vagy, nem tudsz hozni valahonnan? :D
Hé, mé' nem viszed be azt a vackot a 0.5 1házi hengerfúróshoz, azt az ad bele dugót meg minden, minek rendelgetsz neten? Azt az tuti jó is lesz, azt hajítsuk bele azt a blokkot, oszt gyerünk motorozni.
f@szom....
A motoroswebaruhaz.hu oldalról rendeltem Prox dugattyú szettet, Prox tűgörgőt, stb. a DT 125 R-emhez.
2 problémám akadt. A csomagolás szerint a tűgörgő DT 125 R-hez, és TDR-hez való. Mégsem megy bele a hajtókarba. Mérete 16x21x17,5 mm a csomagolás, és a mérés szerint is. A hajtókarom nem DT-hez való lenne?!
A másik problémám a dugattyúval van. 57,25 mm-re lett felfúrva a henger. Kibontottam a dugattyút, volt benne 2 gyűrű, és egy hullámos lemez. Ez való ugye az alsó gyűrű alá?!
És a gond pedig az, hogy a felső gyűrűnek a helye túl keskeny. Egész egyszerűen nem fér bele a gyűrű a helyére. Egyik sem. Mindkettő gyűrű ugyanolyan vastag, tehát nem felcseréltem.
Ez vajon hogy lehet? Selejtes Prox alkatrész?
Mikuni TM 28-as karbihoz szerintetek lehet venni úszót valahonnan?! Sikerült ma letörnöm róla a műanyagot. :S Esetleg nincs valakinek fölösleges? Esetleg komplett karbi is érdekelne..
Én is ennyit mértem az XJ-n.
Valószínűleg a többi méret is egyforma, vagyis jöhet az új csap!
A kifolyóág ill. a vákuum cső állása eltérő, de azokat megoldom, a csövek flexibilisek...
Köszi még egyszer!
G.
Olyan gondom van, hogy a karburátorban van a csúszka.Ki kopott az a része ahol az alapjárat csavar emelné a csúszkát.Az lenne a kérdésem, hogy ezt fel lehet-e tölteni valamivel és vissza reszelni síkba vagy cserélni kell?
Én egy XJ-re tenném fel, ha DT-m lenne, nem is próbálkoztam volna a kéréssel...
Nem gondolnám, hogy eltérő lenne a két felfogatás, de biztosra szeretnék menni!
Talán a harmadik segítő a kért méreteket is szállítja!
http://www.futarmotorosbolt.hu...
Én itt vettem sima karos benzincsapot Dt 50-re és a típus, amit vettem, az jó 50-80-125-re is. Szóval elvileg a furatátmérő ugyanakkora mindnél...
(És mire való a fúró, ha mégsem passzolna az a csap? )
G.
Vaterán rendeltem kb 2hónapja 1800ft +posta valami román faszitól és vacsi új van neki több is.
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Meg tudná valaki adni nekem a DT125 benzincsap felfogatásának a méreteit?
Szélesség, hosszúság, csavarok furattávolsága )
Egy öreg Yamahára szeretném feltenni, találtam is egy lehetőséget, képről egyformának tűnik, de nem rendelem meg, ha nem stimmel a jelenlegi helyére...
http://www.bercsekft.hu/motoro...
Előre is köszi a válaszokat!
Úgyhogy innen rendeltem meghttp://www.szimering.com/produ...
Szerinted jo?
kb így néz ki az enyém
http://www.szimering.com/produ...
Tanulság: Ha bejáratós motorod van, és első indításkor egyesből kettesbe váltásnál hangos csattanással leáll a motor, ne rugdosd tovább és ne gurítsd le többször egymásután a domboldalról sebességbe rakva, amíg a végén be nem blokkol a hátsó kerék a megszorult dugattyú miatt...
(Első motorom volt...kb 10 évvel ezelött...)
G.
Yamaha dt125r komplett vízpumpa szimering méreteit tudja valaki?
Egyébként fasza minden a bolt részéről. A gyűrűknél én voltam a f.sz, mert nem vettem figyelembe, hogy féltrapéz alakúak.
A tűgörgőnél meg annyi van, hogy nem DT R hajtókar van a blokkban, hanem valami régebbi DT-é (RD-é), ami ezt az egy méretet leszámítva tök ugyanaz, mint a DT R. Szóval szereznem kell másik tűgörgőt, oszt' annyi.
Te merre vagy, nem tudsz hozni valahonnan? :D
Hé, mé' nem viszed be azt a vackot a 0.5 1házi hengerfúróshoz, azt az ad bele dugót meg minden, minek rendelgetsz neten? Azt az tuti jó is lesz, azt hajítsuk bele azt a blokkot, oszt gyerünk motorozni.
f@szom....
Vípumpa szinering méretei valaki tudja? Csapágyboltba lehet kapni?
A motoroswebaruhaz.hu oldalról rendeltem Prox dugattyú szettet, Prox tűgörgőt, stb. a DT 125 R-emhez.
2 problémám akadt. A csomagolás szerint a tűgörgő DT 125 R-hez, és TDR-hez való. Mégsem megy bele a hajtókarba. Mérete 16x21x17,5 mm a csomagolás, és a mérés szerint is. A hajtókarom nem DT-hez való lenne?!
A másik problémám a dugattyúval van. 57,25 mm-re lett felfúrva a henger. Kibontottam a dugattyút, volt benne 2 gyűrű, és egy hullámos lemez. Ez való ugye az alsó gyűrű alá?!
És a gond pedig az, hogy a felső gyűrűnek a helye túl keskeny. Egész egyszerűen nem fér bele a gyűrű a helyére. Egyik sem. Mindkettő gyűrű ugyanolyan vastag, tehát nem felcseréltem.
Ez vajon hogy lehet? Selejtes Prox alkatrész?