Na mostmár ha beinditim kicsit járatom leállítom letekerem a váltóolaj beöntő záró kupakot sziszeg. Akkor leengedtem az olajat több mint 1L jött ki tiszta szűrke kicsis habos.
a sérült gyujtásalaplap helyettesíthető a másikkal? mindkettő yamaha dt 125-ről való,csak különböző évjárat lehet,de ha kompatibilisek akk lehet tudnék venni egy olyat
Ha jól látom akkor az alaplapodat el lehet forgatni a tartócsavarok meglazításával. Hát, ha más nincs, akkor meg kell próbálni különböző állásokban elforgatni az alaplapot és úgy indítani a gépet. Ha valahol beindul, akkor jöhet a finomhangolás.
Bár most látom, hogy az alsó tekercsed csúnyán meg van sérülve. Ha az a gyújtásért felelős tekercs, akkor nem is fog indulni...
Helló.
Valaki tud rá magyarázatot adni a váltóolajat miért nyomja magából kifele?szürke színe van. A karbi alatt van valami túlfolyó a blokkon onnan jön kifele
Sziasztok!
Költözés miatt ajándékba odaadnám néhány DT80LC2 motorblokk alkatrészt, csak el kellene érte jönni.
Régebbi hozzásszólásokban meg vannak adatok képek, stb.
Ha valakit érdekel jelezzen, mert megy ki a MÉH-be.
Ez az alaplapom, az a bajom h nem tudom milyen állásban van a dugó a szikra pillanatában ha lassan szekéren a lendkereket nincs szikra ugyebár ha rúgni aki nem tudom hol van a dugó. Strobi segíthet? Lehet olyat házilag csinálni? Vagy volna vkinek ilyen v kompatibilis gyujtása?
Ezek még azok a tekercsek, amelyek korábban megsérültek, vagy már újak? Illetve mégegy kérdés, hogy a lendkerékre az agyat ugyanabban a pozícióbín szegecselted vissza, ahogy gyárilag volt, vagy találomra?
Hali vettem egy yamaha dt 125-öt,a lenkerék szétszakadt rajta, összeszegecseltem,de az istenért nem indul be,benzin van szikra van,3 tekercs van az alaplapon,és semmi jeladó vagy valami,se külső se belső.... szétbasz az ideg már lassan felgyujtom.. Hogy kell ezeken megnézni,h jó helyen adja e a szikrát? 88-89 évjárat körül van azt hiszem
Igen. Mert ezeket az utángyártott bowdeneket több féle típushoz is eladják így a bowdenen lévő beállító csavarral beállíthatod a te motorodnak megfelelő hosszt, majd ezt finomhangolhatod a kuplung karon lévő spanolós csavarral. Illetve ahogy lassan kopik a kuplingod, így itt tudsz majd utánaállítani, mert a bowdenen lévő csavar általában a kormányvédő alatt, 18 másik vezeték között, jól eldugott helyen van és nem férni hozzá.
Én is most a téli nagytakarításnál találtam meg az enyémen ezt a csavart és megörültem, hogy végre be tudom állítani rendesen a kuplungomat, mert a karnál már nem lehetett tovább feszíteni.
Tegnapi nap folyamán takarítás miatt kivettem a blokkot a vázból, és miután megfordítottam fejjel lefelé, visszafordítás után azt vettem észre, hogy kiesett a kuplung tengelye amit a bowden húz. Hogy lehet ez? Azt nem tartja semmi a helyén? Illetve ha vissza dugom mozog előre kb. 2-3 centit, de semmi ellenállása.. Ilyenkor mi a teendő?
mert ha szürke vagy "taknyos" az olaj akkor a víz szivárog át.
Szinte biztos,hogy főtengely szimering.
A hengerből átmegy a nyomás a kuplunghoz.
Bár most látom, hogy az alsó tekercsed csúnyán meg van sérülve. Ha az a gyújtásért felelős tekercs, akkor nem is fog indulni...
G.
Valaki tud rá magyarázatot adni a váltóolajat miért nyomja magából kifele?szürke színe van. A karbi alatt van valami túlfolyó a blokkon onnan jön kifele
Költözés miatt ajándékba odaadnám néhány DT80LC2 motorblokk alkatrészt, csak el kellene érte jönni.
Régebbi hozzásszólásokban meg vannak adatok képek, stb.
Ha valakit érdekel jelezzen, mert megy ki a MÉH-be.
G.
Én is most a téli nagytakarításnál találtam meg az enyémen ezt a csavart és megörültem, hogy végre be tudom állítani rendesen a kuplungomat, mert a karnál már nem lehetett tovább feszíteni.
G.
Tegnapi nap folyamán takarítás miatt kivettem a blokkot a vázból, és miután megfordítottam fejjel lefelé, visszafordítás után azt vettem észre, hogy kiesett a kuplung tengelye amit a bowden húz. Hogy lehet ez? Azt nem tartja semmi a helyén? Illetve ha vissza dugom mozog előre kb. 2-3 centit, de semmi ellenállása.. Ilyenkor mi a teendő?