Tegnap megvolt az úgymond "bejáratás" az új alu hengeremnél.
Járattam üresben alacsony, majd magasabb fordulaton is, majd három körben következett a menet közbeni járatás, vagyis egy hosszú utcán először papás tempóban, majd normál tempóban és végül max gázzal mentem kb 1 - 1 - 1 km-en át. Azután elkezdtem rendesen használni és még aznap mentem vele vagy 10 km-t. Ez amolyan teszt út volt, hogy kiderüljön, melyik csavart nem húztam meg rendesen. Aztán ma reggel ismét menni akartam vele, de egyáltalán nem indul. Szikra van, benzint kap, mert érezni a kipufogón a benzin szagot, de mégsem indul, csak néha prüszköl egyet a karbin át. Gyertyát kicseréltem, de azzal sem ment.
Annyit kell tudni a gépről, hogy télen darabokra lett szedve a blokk és új csapágyakat, felújított főtengelyt új hengerszettet kapott. Ez volt az első útja és minden rendben volt egészen máig.
Ami hiba előjött, az az, hogy a gyújtáskapcsoló bekrepált és csak úgy tudtam leállítani, ha egyesben lefullasztottam.
Tegnaphoz képest annyi változás történt, hogy kapott kb. 4l tavalyi benzint a tankban lévő 4 frisshez.
Szerintetek mi lehet a hiba? (Vacak a benzin, vagy elnyíródhatott az ék a főtengelyen a leállításnál?)
Előre is köszi a tippeket...
Ja, és egy dt 50MX ről van szó...
Nálad hiányzik a kuplung karból a bowden feszességét beállító ellenanyás csavar (vagy mi.. )
Mint itt a képen: http://www.batszimotor.hu/cont...
(A krómozott "csavarra" gondolok)
Ezt próbálták pótolni egy darabka bowden külsővel.
A bowden valóban eredeti, csak ezt a beállítós részt tákolták össze...
Sziasztok. Tanàcsotokra levettem a levegőszűrőt és így túráztattam a gépet. Egyszercsak mikor lefele pörgött, le is állt. próbáltam berúgni, de nyikorgó hangot adott. Lendkerék anya le volt lazulva, levétel után az ék 2 darabban esett ki.
Csinálok új éket, és negnézem, hol adja a szikrát. Lehet ezen állítani? Arra gyanakszom, lehet nem jól van beállítva és azért nem pörög ki rendesen. Egyèbként szűrő nélkül is csak kb. 500-al pörgött többet.
itt is úgy néz ki, csak hosszabb kicsivel ott jobb oldalon az állítórésznél a külső burkolat. vagy nem? kuplung bowden
tehát az enyém csak gyári lesz..
Sziasztok, vettem pár napja egy dt50-et 87-es évjáratút és csak egy nagy bajom van vele. Nincs meg az a szerkezet ami a bal oldali deknibe a kuplung kinyomó szerkezet. Azt hittem én naív, hogy könnyen találok esetleg komplett oldaldeknit de nem így lett. Tudtok ebbe segíteni nekem? Már végigjártam az egész internetet emiatt.
Sziasztok. Yamaha dt 125 R be keresek légszűrőház belsejébe műanyagot, amire ráfogatom a légszűrő szivacsot.
Sürgős lenne. Ha valakinek van kérem írjon !
Sziasztok! Újabb kérdéssel fordulok hozzátok. Egy Yamaha Dt 125 R motorról lenne szó. Ahogy ráadom a gyújtást átkapcsolom a vészleállítót berúgom és indul,de leállítani nem tudom. Se kulccsal se kapcsolóval. Kérlek segítsetek!
köszi
így vettem és jó lenne rendberakni.
majd mutatom alul is, egyik csavar ki van szakadva hengerből és egy lemezt tettek oda ahol a kuplung bowdenje be van akasztva...
Tegnap megvolt az úgymond "bejáratás" az új alu hengeremnél.
Járattam üresben alacsony, majd magasabb fordulaton is, majd három körben következett a menet közbeni járatás, vagyis egy hosszú utcán először papás tempóban, majd normál tempóban és végül max gázzal mentem kb 1 - 1 - 1 km-en át. Azután elkezdtem rendesen használni és még aznap mentem vele vagy 10 km-t. Ez amolyan teszt út volt, hogy kiderüljön, melyik csavart nem húztam meg rendesen. Aztán ma reggel ismét menni akartam vele, de egyáltalán nem indul. Szikra van, benzint kap, mert érezni a kipufogón a benzin szagot, de mégsem indul, csak néha prüszköl egyet a karbin át. Gyertyát kicseréltem, de azzal sem ment.
Annyit kell tudni a gépről, hogy télen darabokra lett szedve a blokk és új csapágyakat, felújított főtengelyt új hengerszettet kapott. Ez volt az első útja és minden rendben volt egészen máig.
Ami hiba előjött, az az, hogy a gyújtáskapcsoló bekrepált és csak úgy tudtam leállítani, ha egyesben lefullasztottam.
Tegnaphoz képest annyi változás történt, hogy kapott kb. 4l tavalyi benzint a tankban lévő 4 frisshez.
Szerintetek mi lehet a hiba? (Vacak a benzin, vagy elnyíródhatott az ék a főtengelyen a leállításnál?)
Előre is köszi a tippeket...
Ja, és egy dt 50MX ről van szó...