sziasztok!
egy kérdés. jól látom, hogy a kuplung behúzta a bowden burkolatot is?
vagy hogy kéne kinéznie?
nem emel ki rendesen, igaz még nem mozdul sebességben a motor, de alig tudom az ürest megtalálni.
lent dekni alatt lehet állítani a kuplungon csavarral mint pl. a simsonon?
Hali! Nemrég vettem egy yamaha dt 125-öt,és a lendkerék szegecsei elnyíródtak,a főtengelyről megpróbáltam leszedni a kúpos részét,sajnos nem volt lehúzóm még,így csapágylehúzóval próbálkoztam,és sajna odavertem 1v2 tekercsnek.... A motor olyan 88 körüli lehet sztem,honnan tudnék hozzá tekercseket beszerezni, vagy nincs véletlen itt valakinek feleslegben?
Levettem a kipufogót,belenéztem, mindkét gyűrű azon fele épnek tűnt. Egyúttal már a poverszelepet is beállítottam. Az oldaldekni egyik csavarjánál egy kis víz ment be és ez miatt lerozsdásodott a lenkerék és ez okozhatta a gondot. Köszönöm a segítséget.
Okés lesz időm kipróbálom maj írok, de lehet levan égve a power motor vagy feszesre állítotam a bovdeneket mert gyújtás rá zip zup gázadásra nézem nem akar mocorogni. De ahogy elmontad kipróbálom
Oké akkor nem szóltam bocsesz!
Vedd le a kipufogót, s ha lemegy a kontorll akkor állítsd be a menetes szárakkal teljesen nyitott állapotra.
Ez a gyári beállítás felesleges bárhová állítgatni, én már játszottam vele.
Ez csak így jó.
Azért kell kipufogót levenni, mert a tengely
rombusz alakú, míg a tárcsa ami felül a tengelyre pedig téglalap.
Kicsit lehet csalni vele, gondolom a bovdenek miatt, viszont így már nem pontos a kontroll furat a tárcsa alatt.
Úgyhogy rezó le....
Nem kínai persze mind meg volt csinálva nem vagyok olyan hülye!
Csak a power témát nem vágom. Kereskedés/szervízbe fúrták amikor ért mentem rögtön azzal kezték szelepet majd reszeljem.
Az ablak éleket is lereszeltem! És mivan ha full nyitott állapotból kicsit viszáb állítok? Vagy totózak hogy lesz jó de inkáb vigyem el egy hozzá értőhöz aki belövi normálisan
Elvileg igen, de tényleg be szokták hozzá reszelni.
Összerakás előtt.
Úgyhogy ez a te hibád, mert Te raktad össze.
Akkor már olyan dolgokat meg sem kérdezek, hogy ha Te raktad össze, hogy fúrás után ellenőrizted a dugó henger illesztését, ablakok éleit letörted, ellenőriztél derékszöget, és a présmagasságot is beállítottad, legalábbis ellenőrizted.....
Gondolom amiket leírtam ez mind kínai neked ezek után.
Ezért kell a generált normális szerelőre bízni, s nem lesz tele a fórum galéria friss generál utáni széthullott motorokkal, meg gané Prox dugós galériákkal.
Persze hogy kormolódik.
Össze-vissza van állítgatva a karburátor.
Szívatóra ha nem áll le, ahhoz ne menjél, lehet keveset ad szívatón.
Melegen állítsd mindig, a keverékcsavar ha a légszűrő felé esik, többnyire csak levegőt szabályoz.
Ha kifelé tekersz rajta, több levegőt adsz neki, szegényíted a keveréket.
Ekkor hangilag összefolynak az ütemek, emelkedik az alapjárat.
Szegényedik a keverék.
Ezzel csak alapon hangolsz, viszont minimálisan beleszól a középtartományba, és a felső tartományba is.
A közepet a tű állításával hangolod, a felsőt a főfúvóka cseréjével.
Ezt érdemes lenne gyárira összerakni, s újrahangolni.
Mindenképp kérj a hangoláshoz segítséget!
Itt a számom, ha ott tartasz hívj fel!
06-20-3308-392
Van power motorom De nincs bekötve.
Mielőt szétszedtem mert megragadt nem emlékszek rá hogy csinálta ezt a dadogást v elgyengülést 1esbe és 6dikba de akkor jó volt a power.
Hengert megfuradtam és a szelepet nem reszelték be, szédszedtem bereszeltem de visza raktam nem akart nyitni nem akartam basztatni bele ne nyisson a dugóba.
Akkor szóval ha üzemelne elvileg jó lenne
Szia. Még nem tudom, de a gyári ngk gyertya is kormolódik, ráadásul nem is száraz. Keverékszabályozót ha betekerem, akkor se áll le, ha ráhúzom a szívatót, akkor se. Ez a karbi nem is a sajátja, sokkal nagyobb, mint az. Az a levegeőszűrő szivacs, ami oda lett ragasztva, van vagy fél, egy centi vastag. Megpróbálom összehozni gyári állapotra.
A pover nyomatékot ad.
Nem alusó sebességi tartományokban, hanem pont hogy 5-6.-ban.
Ez áttételtől függ.
Ne várj nagy csodát, ha ott már nem indul meg.
Vegyél bele elektronikát, s meglátod jobb lesz.
Kis kreativitással át tudod alakítani mechanikusra is, az olajzás bovdenjét használva.
Kell hozzá kicsit agyalni, nekem sikerült.
Annyit segítek, kell csinálnod egy bovdent ami nyitja a pover tengelyt a tárcsánál, az ellentétes oldalra is teszel egy bovdent, amit egy zsiguli gáz visszahúzó rugó hozza alapra.
A menetes feszítővel meg be tudod állítani a povert, hogy nyisson.
Na szóval én keverem az olajat a benzinhez 1:40 és keverék
Én raktam össze mindent kicseréltem fúrva lett új dugó stb....
1-esbe berakom és hirtelen csőgázzal nem tudok megindulni mert hörög olyan mintha leakarna fulladni.
2-3-4-5 nagyon szépen gyorsul gázrántásra rögtön reagál viszont ha 6-dikba berakom belustul alig akar húzni.
Power teljesen kivan nyitva, Karbi kitakarítva légszűrő dettó.
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem. Vettem egy Dt 125 R motort. Pörgettem kb nyél gázon vagy fél percig durrant egyet azóta nem indul. Szikra meg benzin az van. Köszi előre is a segítséget!
Alumínium henger bejáratásával kapcsolatban tudna valaki tippet adni?
Úgy hallottam, hogy jóval rövidebb a bejáratás, mint öntöttvas hengernél. Ti hogyan csinálnátok?
egy kérdés. jól látom, hogy a kuplung behúzta a bowden burkolatot is?
vagy hogy kéne kinéznie?
nem emel ki rendesen, igaz még nem mozdul sebességben a motor, de alig tudom az ürest megtalálni.
lent dekni alatt lehet állítani a kuplungon csavarral mint pl. a simsonon?
köszi