Azt próbáld ki, amit mondtam, úgy, ahogy Káosz XR6 mondta és akkor nem fog füstölni és nem lesz benne kétszer annyi olaj! Az 1:40 egy arányszám és nem azt jelenti, hogy 40 szer annyi olaj kell bele, mint az 1:20-asba...
Szóval próbáljam meg 1:40 arányba? Csöppet füstölni fog :D
De nekem olyat is mondtak mivel én keverem az olajat a benzinbe hogy a karbi fúvókát cseréljem nagyobbra mert az nem arra lett kitalálva hogy benzin+olaj egyszerre a karbiba.
Szevasztok
Yamaha dt125 én keverem az olajat 1:20.
1esbe csőgázzal nem lehet megindulni mert ledadog ötlet?
Minden gázrántásra reagál menet közben kivéve 6dikba ott kicsit ellustul.
Power fulra nyitva van egyfolytába kb 1600km ezelőt fúradtam meg és dugóztam
Sziasztok .
2006 DT 50 -re szeretnék önindítót tenni. Lehetséges ehhez a blokkhoz? Néztem hozzá alkatrészt de szerintem ennek nem olyan a kialakítása. Akinek lenne ötlete kérem jelezze. Köszi
Sziasztok!
Egy 125-ös dt-t szeretnék venni,de még igazából semmi tapasztalatom ,szóval esetleg tudnátok segíteni,hogy mire figyeljek vásárláskor?A válszokat előre is köszönöm.
Itt találsz németül tunning tippeket 125-ös DT-hez. http://www.dt125.de/
Állíthatod a powert, a membránt cserélheted carbonosra, kipuf. csere. Magasabbra is tudod állítani az ülést.(Igaz ez nem befolyásolja hogy erősebb legyen.)
Én most fabrikáltam az oldalon látott és olvasottak alapján a gyári lámpámba H4-es halogén izzót, hogy jobban lássak sötétben.
Sok sikert hozzá!
Szia! :D
Hát visszavittem a szerelőhöz..
Pedig most csinálta meg a berúgószerkezetet ( megperselyeztette) 1 hete! Gondolom lelökte a fogaskerék a zégergyűrűt.. Arra valami jó megoldást sikerült kitalálni valakinek?
Nos de visszatérve a gyertyára! Igen,kulccsal állítom le,de a vészleállítóval sem kéne hogy tönkremenjen a gyertya.. Még annyit hozzáfűznék az előző írásomhoz,hogy raktam bele még 2-3 hónappal ezelőtt egy 6-os hőértékű használt autó gyertyát, és azzal nagyon jól ment! Szép őz barnára volt kiégve a gyertya, és nem folyt a fekete olaj a kipufogóból! De 9-es hőértékű gyertyával (ugye ami kell bele) 10-15 km ig ad szikrát és utána semmi,+ kormos a gyertya és csepeg az olaj a kipufogóból..
Gyertya kiégetés? Benzinlámba?
Tehát ha veszek ebbe a motorba gyertyát akkor azt előtte ki kell égetnem? Mert én nem égettem ki, megvettem és gyárilag előírt hézagbeállítás, aztán tekertem is bele!
Gondolkodtam rajta.
Hogy állítod le?
Kulccsal vagy a vészleállítóval?
Mert elvileg ha (most nem néztem manual kapcsolási rajzot) kulccsal, akkor megszakítasz egy áramkört, viszont ha a vészleállítóval, akkor testre húzod a gyújtás jelet, a CDI-n keresztül.
Ugyanezt a feladatot látja el az oldalsztender sebességben.
Ha van még ép gyertyád, ezt ellenőrizném.
Valszeg a vészleállító, a CDI-n keresztül küld egy olyan jelet a gyertyának amitől kiég?
Bár kétlem, előbb kéne a gyertyapipából kivágnia az ellenállást.
Ezek csak találgatások.
Ha kipucolod a kiégett gyertyát, és kiégeted benzinlámpával, akkor sincs újra szikra?
Újabb tanácsot/segítséget szeretnék kérni.
Fordulatszám mérőn a hőfokhoz az a 3 csavar az érintkező?
Ha igen, melyik mi? A hengerfejben van gomba, csak nem tudom, hogy ezen és a testen kívül mit kellene még adni a hőfokmérőnek.
Előre is Köszönöm a segítségeteket.
U.i.: A karbit inkább nem piszkálnám, félek, hogy még annyira se fog zárni, mint most.
Üdv, Zsolt.
G.